Zo. Die zie ik niet zo snel een marathon lopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik realiseerde me zojuist dat ik tijdens het vorige WK baggervet was
[ afbeelding ]
Daar zeg je niks teveelquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel duimpjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zo doorgaat moet dat prima gaan lukken, volgens mij!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
4 juni 2018 moet ik m gaan lopen.. och tijd zat
Mja, dat is nog wel ff een stukkie verder hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat moet dat prima gaan lukken, volgens mij!
Als je hulp nodig hebt, roep vooral rond hier. Zoveel mensen, zoveel HM schema's. Ik heb er eentje liggen hier nl. Mossel iig ook. Beiden zijn niet onsuccesvol geblekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is nog wel ff een stukkie verder hoor![]()
Vind het vooralsnog nog lastig om een leuk HM schema op te stellen.
2018 duurt ook nog wel ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is nog wel ff een stukkie verder hoor![]()
Vind het vooralsnog nog lastig om een leuk HM schema op te stellen.
Blijft een topprestatie, zoveel kwijtraken en niet terug aankomenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik zelfs een marathon gelopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Guard het volgende:
En ik heb het zonder een "echt" schema gedaan.
De meeste schema's bevatten ruwweg hetzelfde:
• Een LDL, iedere week een 10% verder/meer dan de week ervoor.
• Een rustig loopje
• Een intervaltraining
Beetje dit in het achterhoofd houden, bedenken welke afstand je van te voren een dan wel meerdere malen gelopen wilt hebben, en lekker improviserend naar je HM toewerken.
Is een optie
Ik ook, al ligt het bij mij op tafel. Ik streep de trainingen door. Dat werkt echt heel fijn. En ik heb al mijn schema's bewaard.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik wil ze uitgeprint hebben en op de koelkast hangen zodat ik er vinkjes op kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |