ja, maar ik ken al die spelers toch nietquote:
Als ik dat post draag ik een Ajaxbril volgens sommigen in dat topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Wel echt schandalig dat hij Emmanuelson en vdWiel thuislaat.
wiequote:
Het is echt om te janken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik dat post draag ik een Ajaxbril volgens sommigen in dat topic.
douglas en van dijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt om te janken.
Maar dat emo-gegif om de Feyenoord achterhoede
Meer dan logisch lijkt me
Kan me de laatste jaren niet zo'n zwakke selectie herinneren. Zelfs het elftal van 4 jaar geleden lijkt vergeleken met dit erg goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt om te janken.
Maar dat emo-gegif om de Feyenoord achterhoede
Meer dan logisch lijkt me
En dan zeggen mensen dat de Engelse selectie minder is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan me de laatste jaren niet zo'n zwakke selectie herinneren. Zelfs het elftal van 4 jaar geleden lijkt vergeleken met dit erg goed.
Zelfde geldt voor Belgie overigens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat de Engelse selectie minder is.
Sorry hoor, die mensen hebben het niet begrepen.
Niet hetzelfde overigens. Engeland zijn selectie is ook beroerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Belgie overigens.
Wij zouden een moord doen voor zo`n verdediging
10x beter dan oranje hoor. Wel minder dan belgiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet hetzelfde overigens. Engeland zijn selectie is ook beroerd.
Is goed Insoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10x beter dan oranje hoor. Wel minder dan belgie
Forwardsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |