ja, maar ik ken al die spelers toch nietquote:
Als ik dat post draag ik een Ajaxbril volgens sommigen in dat topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Wel echt schandalig dat hij Emmanuelson en vdWiel thuislaat.
wiequote:
Het is echt om te janken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik dat post draag ik een Ajaxbril volgens sommigen in dat topic.
douglas en van dijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt om te janken.
Maar dat emo-gegif om de Feyenoord achterhoede
Meer dan logisch lijkt me
Kan me de laatste jaren niet zo'n zwakke selectie herinneren. Zelfs het elftal van 4 jaar geleden lijkt vergeleken met dit erg goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt om te janken.
Maar dat emo-gegif om de Feyenoord achterhoede
Meer dan logisch lijkt me
En dan zeggen mensen dat de Engelse selectie minder is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan me de laatste jaren niet zo'n zwakke selectie herinneren. Zelfs het elftal van 4 jaar geleden lijkt vergeleken met dit erg goed.
Zelfde geldt voor Belgie overigens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat de Engelse selectie minder is.
Sorry hoor, die mensen hebben het niet begrepen.
Niet hetzelfde overigens. Engeland zijn selectie is ook beroerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Belgie overigens.
Wij zouden een moord doen voor zo`n verdediging
10x beter dan oranje hoor. Wel minder dan belgiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet hetzelfde overigens. Engeland zijn selectie is ook beroerd.
Is goed Insoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10x beter dan oranje hoor. Wel minder dan belgie
Forwardsquote:
Mwa. Passen totaal niet in Van Gaal zijn visie en het gebrek aan creativiteit gaat ze opbreken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Forwards
Rickie Lambert (Southampton)
Wayne Rooney (Manchester United)
Daniel Sturridge (Liverpool)
Danny Welbeck (Manchester United)
Midfielders
Steven Gerrard (Liverpool) - captain
Ross Barkley (Everton)
Jordan Henderson (Liverpool)
Adam Lallana (Southampton)
Frank Lampard (Chelsea)
James Milner (Manchester City)
Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal)
Raheem Sterling (Liverpool)
Jack Wilshere (Arsenal)
Defenders
Leighton Baines (Everton)
Gary Cahill (Chelsea)
Phil Jagielka (Everton)
Glen Johnson (Liverpool)
Phil Jones (Man Utd)
Luke Shaw (Southampton)
Chris Smalling (Man Utd)
Goalkeepers
Joe Hart (Manchester City)
Ben Foster (West Bromwich Albion)
Fraser Forster (Celtic)
70-80% zou in Oranje spelen hoor
Phil Jones, Cahill en Jagielka eten De Vrij en Veltman voor ontbijt man.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
In de defensie alleen Baines en Shaw.
Smalling en Johnson zijn ook heel zwak
Zouden in oranje horen spelen dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Passen totaal niet in Van Gaal zijn visie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Middenveld is wel baas.
Maar dat middenveld van SpanjeWordt je eng van als je dat vergelijkt met ons
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
zolang we deze keer maar wel winnen van spanje
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende week even Spanje -1 backen voordat de odds droppenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
Die kunnen 2 selecties sturen en dan komen ze allebei in de finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Middenveld is wel baas.
Maar dat middenveld van SpanjeWordt je eng van als je dat vergelijkt met ons
Hallo vriendquote:
4-0 gok ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Zou me niks verbazen als Spanje ons daar met zieke cijfers afslacht
Je ziet er goed uit deze avond. Voel je je ook zoquote:
2 goal verschil winstquote:
beetje lachen om nederlandse selectie daarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit deze avond. Voel je je ook zo
zeker doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat spanje met 2 of meer doelpunten verschil wint
Engeland beter welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje lachen om nederlandse selectie daar
Overalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik mis denk ik de eerste twee wedstrijden als ik op vakantie ben of ik kan het ergens in een kroeg kijken of zo
ga weg danquote:
8 jaar terug ging mijn oom in de kroeg in toverland de wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
Ik mis denk ik de eerste twee wedstrijden als ik op vakantie ben of ik kan het ergens in een kroeg kijken of zo
Niet alleen op fok nietquote:
Wat een avontuurquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
8 jaar terug ging mijn oom in de kroeg in toverland de wedstrijd kijken
Alleen de schijn wat tegenquote:
Niets mis met in je eigen wereld te zitten .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he
ik vond dit zo'n spannend avontuur dat ik dit wel moest delen
hoezoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ging het EK finale volgens mij op het museumplein kijken.
deel eens wat meer met onsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he
ik vond dit zo'n spannend avontuur dat ik dit wel moest delen
ik gelachenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
ik ging wk finale met mijn opa kijken
heb tranen gelaten
mijn kat vertrouwt me niet want hij heeft een wondje en die moet gewassen worden met soda en hij moet pilletjes maar flip heeft gezworen bij een drugsvrij leven en als ik hem dan het pilletje in zijn bek schiet dan wilt hij niet meer geaaid worden want hij voelt zich verradenquote:
Misschien als de Boet in de 90ste minuut 1-0 maakt tegen Spanjequote:
Alsof een echte man zoals jij überhaupt kan huilen. Jouw traanbuis zitten vol versteende baasheidquote:
Je noemt je kat Flip? Wat een originele naam, hoe kom je daaraan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn kat vertrouwt me niet want hij heeft een wondje en die moet gewassen worden met soda en hij moet pilletjes maar flip heeft gezworen bij een drugsvrij leven en als ik hem dan het pilletje in zijn bek schiet dan wilt hij niet meer geaaid worden want hij voelt zich verraden
wel man om feyenoordquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof een echte man zoals jij überhaupt kan huilen. Jouw traanbuis zitten vol versteende baasheid
niet echtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
Controllers kapotgooien vond ik altijd zo kansloosje hebt toch een beetje zelfbeheersing of niet
zo heeft mijn vader hem 14 jaar geleden genoemdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt je kat Flip? Wat een originele naam, hoe kom je daaraan?
Ik heb er 2 kapot gegooidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
Controllers kapotgooien vond ik altijd zo kansloosje hebt toch een beetje zelfbeheersing of niet
Met wedden vooral niet neequote:
ik 2 een keer met cod en een keer toen ik m toevallig in de hand had bij engeland - duitsland wk 2010quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik 2 een keer met cod en een keer toen ik m toevallig in de hand had bij engeland - duitsland wk 2010
ik bij feyenoord alleen maar soms gehuild nooit echt agressiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef JanCees het volgende:
ik ook bij bekerfinale ajax - twente een tuinstoel kapot gegooid
ik was van me 15e tot 17e wel echt ziekelijk aggressief bij vlagenquote:
Niet met een mes de straat op als je club verliestquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef JanCees het volgende:
altijd met auto rijden en toeteren bij overwinningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |