Handige links:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef ElmarO het volgende:
Heb dit op GoT gelezen:
Een tip voor de mensen die hun schijf willen gaan leegmaken en de savegames willen bewaren/savegames willen overzetten naar een andere computer:
De savegames staan in Mijn documenten\Anno 1404\Savegames. Maar de savegames zijn gekoppeld aan je spelprofiel, dus die moet je ook mee kopiėren als je de savegames wilt gebruiken (anders kan je ze ook wel gebruiken, maar geen achievement halen enzo.). Het profiel staat in %APPDATA%\Ubisoft\Anno1404\Profiles. Die kan je gewoon mee kopiėren naar dezelfde map op een andere computer.
Klopt, ' Anosmos ' dacht leuk te zijn om zelf een topic te openen met dezelfde titel.quote:
Dan had je hem met de juiste knop moeten openen, deze is niet gereekst en de ander wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Klopt, ' Anosmos ' dacht leuk te zijn om zelf een topic te openen met dezelfde titel.
Dit is het orginele vervolg op de vorige series.
Kijk maar naar de tijd, het andere topic is een uur later geopend.
Heb ik gedaan, ik heb toen het topic gesloten was op 'open een nieuw deel' geklikt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan had je hem met de juiste knop moeten openen, deze is niet gereekst en de ander wel.
Dit is het orginele vervolg op de reeks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is de reeks gesloten en hebben we een nieuw topic?
Dan moet deze nog wel gekoppeld worden als reeks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is het orginele vervolg op de reeks.
De andere zag niet dat er al een topic geopend was.
Deze is gekoppeld als reeks alleen mist deel 5 gek genoeg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet deze nog wel gekoppeld worden als reeks.
Nieuw tweedehands kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef AntiChrist7 het volgende:
Had gehoopt dat ie -75 zou gaan op gamersgate, en op GMG is ie zelfs sold out. Precies of er heerst een vloek over :p
Dan bestel ik hem misschien fysiek in de vakantie
out of stock, staat er...wat is dat dan...?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef Frutsel het volgende:
Voor de liefhebbers: Anno 1404 Gold (dus incl. Venice) is nu in de aanbieding bij Green Man Gaming: 3,75 euro
http://www.greenmangaming(...)tion/anno-1404-gold/
Zag het net... dat is wel loserig zegquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
out of stock, staat er...wat is dat dan...?
inderdaad...nog niet eerder mee gemaakt dat een digitale game 'out of stock' gaat...ben benieuwd of ie vanavond nog te halen is. voor dat geld haal ik 'em wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zag het net... dat is wel loserig zeg
oh juist, nieuwe pc dus. hoeveel opslag ruimte heb je? heb je het toevallig ergens verkeerd geļnstalleerd? opnieuw installeren wil vaak wel helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:13 schreef roooooooos het volgende:
Heb net een maand een nieuwe Asus, Windows 8.1,
1 GB videokaart en Intel Core i5, 6GB werkgeheugen.
En heb het spel gewoon gekocht in de winkel.,
(kan het bericht niet verzenden djUntzUntz)
ongeveer 900 GB, het staat bij program files x86,volgens mijn broertje ook de goede plek...quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:20 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oh juist, nieuwe pc dus. hoeveel opslag ruimte heb je? heb je het toevallig ergens verkeerd geļnstalleerd? opnieuw installeren wil vaak wel helpen.
ruimte meer dan voldoende dus. Heb je geen file waar je je games in installeert? Kan zijn dat er wat files corrupt zijn waardoor die niet fatsoenlijk opslaat. Ik heb dit probleem ook gehad. Heb het vervolgens op een andere schijf geļnstalleerd waarna ik geen problemen meer had. (was mijn oude pc overigens, heb 'em toevallig gisteren opnieuw gekocht, anno 1404, en ben momenteel bezig te installeren).quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef roooooooos het volgende:
[..]
ongeveer 900 GB, het staat bij program files x86,volgens mijn broertje ook de goede plek...
ik laat mijn pc gewoon de games installeren, en die bepalen de plek normaal :pquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:36 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ruimte meer dan voldoende dus. Heb je geen file waar je je games in installeert? Kan zijn dat er wat files corrupt zijn waardoor die niet fatsoenlijk opslaat. Ik heb dit probleem ook gehad. Heb het vervolgens op een andere schijf geļnstalleerd waarna ik geen problemen meer had. (was mijn oude pc overigens, heb 'em toevallig gisteren opnieuw gekocht, anno 1404, en ben momenteel bezig te installeren).
wat je kunt doen is, ipv dat ie de game voor jou installeert, dat je zelf even de folder uitzoekt. heb je een D of E schijf? Misschien een aparte game map voor games?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef roooooooos het volgende:
[..]
ik laat mijn pc gewoon de games installeren, en die bepalen de plek normaal :p
okee. bedankt.. ik zal even kijken of dat een oplossing is..
Ik heb hem nu op een d schijf gezet, maar heb nog steeds hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wat je kunt doen is, ipv dat ie de game voor jou installeert, dat je zelf even de folder uitzoekt. heb je een D of E schijf? Misschien een aparte game map voor games?
legale versie?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:52 schreef roooooooos het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op een d schijf gezet, maar heb nog steeds hetzelfde probleem...
Wel gewoon opnieuw geļnstalleerd..
Ik heb de game ook sinds afgelopen week weer op de pc staan. Er is toch echt niks aan de hand met mijn game. Krijg je ook error messages of iets dergelijks? Iets waarvan je kunt aflezen wat er fout is gegaan, waardoor de game zich afsluit?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:52 schreef roooooooos het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op een d schijf gezet, maar heb nog steeds hetzelfde probleem...
Wel gewoon opnieuw geļnstalleerd..
Heb ik wel 1 of 2 keer gehad. Ik dacht dat ik er een screenshot van gemaakt had, maar blijkbaar niet.. Maar al een tijdje niet gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb de game ook sinds afgelopen week weer op de pc staan. Er is toch echt niks aan de hand met mijn game. Krijg je ook error messages of iets dergelijks? Iets waarvan je kunt aflezen wat er fout is gegaan, waardoor de game zich afsluit?
Ja, je hebt ook Windows 8+ hč...hmm...Ik heb wel eens verhalen vernomen dat Windows niet even lief is voor alle games en dat games daardoor opeens willekeurig afsluiten. Daar kan ik echter niks met zekerheid over zeggen. Heel vervelend! gewoon je games op blijven slaan. Dan moet je de game maar eens wat vaker opstarten. Wat is trouwens je anno ID/username? voeg ik je wel even toe. Kunnen we wel een keer wat online spelen, is wel lachen!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:34 schreef roooooooos het volgende:
[..]
Heb ik wel 1 of 2 keer gehad. Ik dacht dat ik er een screenshot van gemaakt had, maar blijkbaar niet.. Maar al een tijdje niet gehad.
Maar meestal loopt hij vast en dan kan ik gewoon niks meer.
ja dat zou ook kunnen. Met sims 3 is prestaties ook niet goed... waarschijnlijk daardoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:37 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook Windows 8+ hč...hmm...Ik heb wel eens verhalen vernomen dat Windows niet even lief is voor alle games en dat games daardoor opeens willekeurig afsluiten. Daar kan ik echter niks met zekerheid over zeggen. Heel vervelend! gewoon je games op blijven slaan. Dan moet je de game maar eens wat vaker opstarten. Wat is trouwens je anno ID/username? voeg ik je wel even toe. Kunnen we wel een keer wat online spelen, is wel lachen!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:42 schreef roooooooos het volgende:
[..]
ja dat zou ook kunnen. Met sims 3 is prestaties ook niet goed... waarschijnlijk daardoor.
Maar ikheb nog niet eerder online gespeeld, dus moet eerst even kijken haha.
Maar nog over mijn probleem... moet ik me savegames dan ook hebben op die andere schijf?
Want zag net dat dat nog steeds gewoon tussen mn documenten staat.
Ik zou ze gewoon opslaan zoals de game ze opslaat. Dus waarschijnlijk is dat nu je D schijf ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:42 schreef roooooooos het volgende:
[..]
ja dat zou ook kunnen. Met sims 3 is prestaties ook niet goed... waarschijnlijk daardoor.
Maar ikheb nog niet eerder online gespeeld, dus moet eerst even kijken haha.
Maar nog over mijn probleem... moet ik me savegames dan ook hebben op die andere schijf?
Want zag net dat dat nog steeds gewoon tussen mn documenten staat.
dat is ook nog maar een paar jaar geleden. En bij Venice zie je bij de loading screen een typische Venetiaanse bouw. Grachten met een groot gebouw. Er staat ook 1404 Venice bij. Welke game heb je gekocht? Gold edition?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe merk je of de game Venice heeft? Heb Anno 1404 gold gekocht, maar ben niet zeker of de Venice expansie geactiveerd is. Game versie is 2.1xxx iets
Game ziet er niet slecht uit voor 2009-2010
Bwa ken toch games die er heel wat minder gepolijst uitzien van die periode. En ja heb de gold edition gekocht, maar moet blijkbaar via de shortcut en niet via Uplay Venice runnen. Nu eerst nog de laatste patch te pakken zien te krijgenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
dat is ook nog maar een paar jaar geleden. En bij Venice zie je bij de loading screen een typische Venetiaanse bouw. Grachten met een groot gebouw. Er staat ook 1404 Venice bij. Welke game heb je gekocht? Gold edition?
op z'n allersimpelst gezegd: als je het installeert is de shortcut version van venice met een blauwe lucht/achtergrond en de gewone anno 1404 met een rode lucht/achtergrond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Bwa ken toch games die er heel wat minder gepolijst uitzien van die periode. En ja heb de gold edition gekocht, maar moet blijkbaar via de shortcut en niet via Uplay Venice runnen. Nu eerst nog de laatste patch te pakken zien te krijgen
Ja heb het gevonden nu. Had verwacht dat het een expansie was die ingame zou zitten (zoals Deep Ocean bij Anno 2070). Zal eerst nog wat op de gewone spelen, want in Venice zit blijkbaar geen tutorial. Ik deed quickgame en werd om de oren geslagen met quests voor brandstichting en dergelijke....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
op z'n allersimpelst gezegd: als je het installeert is de shortcut version van venice met een blauwe lucht/achtergrond en de gewone anno 1404 met een rode lucht/achtergrond.
heb hem gekocht aan -75% op ubishop. Ze doen nog altijd aan sale, hij staat aan -50%quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef Orealo het volgende:
Bizar dat Gold nog ¤ 15,- kost op Steam. Ik wil dit spel ook weer eens spelen maar alle Cd's/serials uit 2009 kwijt natuurlijk
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/pc-dvd-anno-1404-gold-editionquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:35 schreef Orealo het volgende:
Bizar dat Gold nog ¤ 15,- kost op Steam. Ik wil dit spel ook weer eens spelen maar alle Cd's/serials uit 2009 kwijt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Speel het zo nu en dan nog, blijft leuk. Alleen jammer dat ik Venice nooit werkend heb gekregen.
Iaam mod? Zegt me niets. Maakt dat het spel leuker? Meer gebouwen of grondstoffen ect?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 02:55 schreef 0108daniel het volgende:
Sorry voor de grote kick!
Inmiddels speel ik het spel weer een aantal weken.
Uiteraard ook weer met de IAAM mod.
Zijn er nog meer mensen die het (nog) spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |