quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef ElmarO het volgende:
Heb dit op GoT gelezen:
Een tip voor de mensen die hun schijf willen gaan leegmaken en de savegames willen bewaren/savegames willen overzetten naar een andere computer:
De savegames staan in Mijn documenten\Anno 1404\Savegames. Maar de savegames zijn gekoppeld aan je spelprofiel, dus die moet je ook mee kopiëren als je de savegames wilt gebruiken (anders kan je ze ook wel gebruiken, maar geen achievement halen enzo.). Het profiel staat in %APPDATA%\Ubisoft\Anno1404\Profiles. Die kan je gewoon mee kopiëren naar dezelfde map op een andere computer.
Geen idee. Waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef LockonStratos het volgende:
Zo gaat goed met jouzover ben ik nog niet.
Hoeveel playtime heb je er nu op zitten?
Ik heb een achievement voor het spel 250 keer pauzeren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:35 schreef Ge4ce het volgende:
Ik kom net achter dat er maar 8 campagne levels zijn, waarvan dus VIII de laatste is. En ben erachter gekomen dat ik 17 uur heb gespeeld al.Je kunt van alles zien en 'unlocken' in je profiel. Zeker de moeite waard om een kijkje in te nemen. Heb zelf nu 5/20 medals, 5/206 achievements, 3/53 bonus content (sky blue+zon+1tje perongelijk).
Leuke uitdaging om alles te unlocken.![]()
Als iemand 'De Gold Ship' weet te vinden. Spoil het!![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een achievement voor het spel 250 keer pauzeren.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef koffiegast het volgende:
Nice stad CantFazeMe. 353k goud damn. Ik begon aan een builder scenario (deed eerst elector). Hele tijd +400 inkomen gestaan, vervolgens toch wat wezen uitbreiden, sta nu weer negatief desondanks dat iedereen happy is Oo. Het is echt vreselijk om telkens rond de nul te hangen want je wilt telkens proberen het te solven, maar dat gaat erg moeizaam
Correct me if I'm wrong (ik krijg het spel hopelijk morgen of anders begin volgende week, hopelijk dat laatste niet), maar gewoon dicht bij een plantage zetten. Of anders een connectie leggen met zo'n marktgebouwtje. Als het goed is gaat een mannetje dan uit de markt de hemp halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmmn mn Weavers hut maakt geen linen
Hoe krijg ik mn hemp daar? (volgens mn market building heb ik 14t)
Ja klopt, maar hij brengt het alleen naar de market (en daar blijft het)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong (ik krijg het spel hopelijk morgen of anders begin volgende week, hopelijk dat laatste niet), maar gewoon dicht bij een plantage zetten. Of anders een connectie leggen met zo'n marktgebouwtje. Als het goed is gaat een mannetje dan uit de markt de hemp halen.
Heb je binnen het bereik van je weaver die hemp plantage? of een warehouse?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmmn mn Weavers hut maakt geen linen
Hoe krijg ik mn hemp daar? (volgens mn market building heb ik 14t)
Als je zelf die productievelden legt kan je vééééél plaats uitsparen hoorquote:
Hoe doe ik dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Als je zelf die productievelden legt kan je vééééél plaats uitsparen hoor
Ik meen ergens gelezen te hebben (vorige topic?) dat je ook op < en > kan drukken om gebouwen/velden te draaien? Misschien wat makkelijker dan met de muis wat te bewegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:22 schreef Jump het volgende:
Cider kan je bijvoorbeeld zo leggen: http://images.internix.be/files/Anno%201404/screenshot0098.jpg
En Dades zo: http://images.internix.be/files/Anno%201404/screenshot0099.jpg
qCider heeft maar vier velden nodig, dus twee aan ene kant, er een achter en de ander aan de andere kant. Daar kan je dan nog een veld van een plantage ernaast leggen.
Als je je gebouwtje gebouwd hebt, klik niet op de gieter, maar het kleine knopje met het hekken er op. Als je het veld wilt draaien, indrukken en wat bewegen met de muis tot het goed ligt.
Waaaaa!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:22 schreef Jump het volgende:
Cider kan je bijvoorbeeld zo leggen: http://images.internix.be/files/Anno%201404/screenshot0098.jpg
En Dades zo: http://images.internix.be/files/Anno%201404/screenshot0099.jpg
qCider heeft maar vier velden nodig, dus twee aan ene kant, er een achter en de ander aan de andere kant. Daar kan je dan nog een veld van een plantage ernaast leggen.
Als je je gebouwtje gebouwd hebt, klik niet op de gieter, maar het kleine knopje met het hekken er op. Als je het veld wilt draaien, indrukken en wat bewegen met de muis tot het goed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |