Je moet hem wel online activeren hé. Kweet niet of er een manier is om het te "omzeilen"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:32 schreef Armageddon het volgende:
Razor heeft hem op usenet gezet. Vanavond even downloaden. Als ie echt zo leuk is dan ga ik hem kopen.
Dat is eruit gesloopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je moet hem wel online activeren hé. Kweet niet of er een manier is om het te "omzeilen"?
Nou, ik krijg het echt niet voor elkaar.. dat stomme visitor from the orient. Hoe heb je dat nou precies gedaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Jump het volgende:
Hmm, ik hem een "Visitor from the Orient" nodig, maar geen idee waar ik die kan vinden! En hoe krijg je meer prestige van de Orient?
Verder is de achtergrond muziek weer zéér goed
Je kan die papieren daarvoor kopen bij die Lord nogwattes (geen idee wat zijn naam is). Die papieren moet je dan naar de Grand Vizier brengen en zo stijgt langzamerhand je prestige bij hem.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg het echt niet voor elkaar.. dat stomme visitor from the orient. Hoe heb je dat nou precies gedaan?
Ik heb dat nodig, om spices te kunnen verbouwen op mijn eiland
Je koopt dus de scrolls van 50 honor bij Kingport daarna laad je ze in je schip. Daarna ga je naar de Sheik en vraagt hij of je een gift voor hem hebt dan druk je op de "V" en zo ga je door todat je de maximale rank heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nou, ik krijg het echt niet voor elkaar.. dat stomme visitor from the orient. Hoe heb je dat nou precies gedaan?
Ik heb dat nodig, om spices te kunnen verbouwen op mijn eiland
Dus je hoeft niet zelf te gaan mijnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:18 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Quartz kun je kopen bij de Orient! Zijn eiland --> Patricians.
Dan kun je vast geen online profiel aanmakenquote:
Ik heb dezelfde processor maar dan 2,70 Ghz, 64x Windows Vista en een GeForce 9400 en het draait hier zonder problemen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef GeneraalUli het volgende:
Bah, hij crasht hier constant. Dan staat in de system tray dat de beeldschermadapter hersteld moest worden. (Iets van atimkdag?) Niemand anders last van deze problemen?
----
Vista 32Bit
4GB RAM
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2,61GHz)
ATI Radeon HD 2900 Pro.
Lees op de duitse Ubisoft fora dat er veel meer zijn met hetzelfde probleem.
(Andere spellen: Prototype, GTA 4 o.a. kan ik wel zonder al teveel problemen spelen)
Mjah, als een spel echt leuk is dan koop ik het, maar ik download ook veel. Een goede manier om te testen of het echt leuk is. Sims 3 heb ik bijvoorbeeld gedownload, maar ga ik niet kopen want heb het al een paar weken niet meer gespeeldquote:
Op een gegeven moment kun je het wel doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Dus je hoeft niet zelf te gaan mijnenWant daar ging ik vanuit
Zou een hoop schelen
Mensen hebben ook hout en tools nodig om te kunnen "advancen" vandaar misschien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef sander-3 het volgende:
Ik snap dit niet.. bijvoorbeeld:
ik wil een ijzermijn bouwen. Die heeft dan 9t tools nodig. Als ik die dan precies heb, en ik wil het bouwen (alles is groen als ik mijn muis eroverheen houd), dan zegt hij ineens dat ik 0t tools heb. Pas als ik het dubbele aantal heb, laat het spel me pas bouwen..
kon m'n laptop het maar aan op die settingsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:37 schreef Jump het volgende:
Mexicaanse griep in mijn dorp!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:02 schreef Jump het volgende:
Mijn schip heeft zojuist de kortste route genomen naar de andere kant van het eiland, over (of bter: door) het land
http://images.internix.be/files/Anno%201404/screenshot0093.jpg
Niet, maar je kan bij de Attainments (rechtsonder, tweede knopje van rechts) wel enkele attainments kopen bij de Orient. Eerst 500 meer water erin, dan 1000 en dan 2500 of zo. Een kleine Noria heeft bij mij nu 2500 water ipv de standaard 500. Gaat net iets langer mee. Het kost je wel wat honour.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]Haha nog niet meegemaakt.
Ik heb nu gelukkig veel gold gespaard. 310.000+ en 3000+ honor.![]()
Komt allemaal later goed van pas als ze naar de patricians gaan.
Trouwens weet iemand hoe ik die waterrads/gebouwen kan automatisch laten bijvullen? Elke keer moet ik steeds zon verdomde ding aanklikken en handmatig op bijvullen klikken.![]()
Ah oke, thanks.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet, maar je kan bij de Attainments (rechtsonder, tweede knopje van rechts) wel enkele attainments kopen bij de Orient. Eerst 500 meer water erin, dan 1000 en dan 2500 of zo. Een kleine Noria heeft bij mij nu 2500 water ipv de standaard 500. Gaat net iets langer mee. Het kost je wel wat honour.
Heb je glas? Probeer eens ascension rights uit te zetten, dan kun je ze handmatig upgraden en dus zien wat voor bouwmaterialen ze missen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:13 schreef koffiegast het volgende:
gister gekocht, druk aan het spelen, maar het wilt niet vlotten met die stomme patricians. Ik heb er zo'n 900 en ik heb geprobeerd me hele eiland vol te bouwen met huizen maar zelfs dan krijg ik situaties als 0/-40 available enzo. Ik heb alles verder compleet supplied en loop zelf vol (4 large ships die naar andere landen stuff wegtraden). Verder loop ik continu naar de -1000 inkomen. Ik red het enkel vanwege de grote hoeveelheden die ik naar andere landen wegtrade.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:19 schreef Ge4ce het volgende:
Er klopt dus echt niets van de VIde missie. Echt geheel niets. Zij zit ondertussen voor haar eigen goederen te betalen (*** wijf), die gast valt me constant aan en dan verwacht ze me dat ik oorlogswapens maak?!
Naast dat begin je met een visserij die direct op non-actief word gegooit door zijn inval. --> Opnieuw maken. Begin je met een slechte gebouwde bierchain. Komt je Cider ook nog eens in problemen. En heb je haast niet genoeg steen in het begin om iets te beginnen.
Edit:
Nu snap ik wel waarom ze zegt: "Val zijn kasteel niet aan! Die is te sterk!" Dat is omdat het systeemmatisch health points erbij krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
Dus in het kort moet ik direct in het begin de volgende punten doen:3x Visserij huizen verplaatsen++ 4x Cider plantages verplaatsen++ Mijn legers op veilige afstand van zijn kasteel zetten. (Constante schade oplopen door kasteel = niet efficient) Bierbrouwerij goed opgang brengen Beetje... Harbor verdediging plaatsen Zwaarwapentuig maken. (niet te veel) Zorgen dat ik genoeg pakketen heb om mijn legers op tijd te genezen.
Edit 2:
Als iemand tips heeft... graag. Mijn geld word weggezogen door de trut, mijn mensen gaan rampagen omdat de goederen niet binnen komen terwijl de vizir komt, ik kan geen goederen verkopen en mijn laatste kampen leggen het loodje. Naast dat heb ik al het overbodige uitgezet, probeer ik tenminste een 5-tal pakketen te maken voor mijn kampen. (goedkoopste, geen kans voor overigens... :/)
Edit 3:
Ik heb hem gehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
me supplies staan continu overvol en ik had dat eerst uitgezet en vond toen uit dat ik naar patricians kon gaan, vervolgens deed ik niet veel want anders zou ik onder de vraag lijden dus heb ik weer aangezet, vervolgens willen ze niks ofzo :/ . Ik krijg niet eens de optie om het te increasen. Ik denk dat ik maar gewoon de builder selector ipv Elector ga doen. Verder leveren enkel inwoners en wegtraden cash op? Ik ben nogal benieuwd hoe ik in de plus kan komen en hoe dat met maintenance zit hoe ik dat kan decreasen of wat het veroorzaaktquote:Op donderdag 9 juli 2009 06:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heb je glas? Probeer eens ascension rights uit te zetten, dan kun je ze handmatig upgraden en dus zien wat voor bouwmaterialen ze missen.
Je moet hem op een stone deposit zettenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:51 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb een stonemans hut naast een berg gezet, maar hij wil geen steen houwen.
In anno 1602 moest je dan nog een steen hoeve maken, hoe moet dit in 1404?
Elke inwoner levert geld op, per ascension kunnen er meer inwoners per huis, en leveren dus meer geld op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef koffiegast het volgende:
[..]
me supplies staan continu overvol en ik had dat eerst uitgezet en vond toen uit dat ik naar patricians kon gaan, vervolgens deed ik niet veel want anders zou ik onder de vraag lijden dus heb ik weer aangezet, vervolgens willen ze niks ofzo :/ . Ik krijg niet eens de optie om het te increasen. Ik denk dat ik maar gewoon de builder selector ipv Elector ga doen. Verder leveren enkel inwoners en wegtraden cash op? Ik ben nogal benieuwd hoe ik in de plus kan komen en hoe dat met maintenance zit hoe ik dat kan decreasen of wat het veroorzaakt
Vaste chatters in Anno topic?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef Orealo het volgende:
Idee voor een OP:
[ afbeelding ]
Anno 1404 is een simulatie en real-time strategy computerspel ontwikkeld door Related Designs en Ubisoft. Het is uitgegeven door Ubisoft. De game engine is ontwikkeld door Blue Byte. Het spel werd in Europa gelanceerd op 25 juni 2009. Het is het vervolg op Anno 1701 en het vierde deel uit de Anno serie. Het spel speelt zich niet af in de Nieuwe Wereld zoals voorgaande delen maar in het Midden-Oosten.
De opzet van het spel is vergelijkbaar met de voorgaande delen: de speler sticht nederzettingen op eilanden en tracht deze te laten bloeien door grondstoffen te verhandelen en te verdedigen in tijden van oorlog. De eilanden zijn groter dan in voorgaande delen en realistischer van vorm. De huizen van de inwoners.... [meer]
Delen:
Deel 1
Handige links:
Anno 1404 Warenrechner Wat heb je nodig om wat te bouwen en te onderhouden? (in opbouw)
Nu.nl Review
Game on!
Probeer anders een warenhuis bijna pal naast de ingang te zetten en de weg van zijn ingang naar je warehuis te doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef stFz het volgende:
[...]
Er loopt toch gewoon een weg van dat monestary naar mn haven? En ook bij die Canavaserai ofzo is zn monestary gewoon bereikbaar...
Wat zie ik over t hoofd?
Dat dus. Je kunt niet alle huizen naar 1 bepaald level doen. Er zullen altijd, of pre-set vanwege scenario/campagne, starters huisjes zijn. Dit hebben ze bij Related Design expres gedaan om een realistisch dorp te kunnen krijgen. Vandaar ook dat je huizen in 2x0, 2x2, 2x* kunt zetten, omdat elk huis echt een weg nodig heeft naar je marktplein, kerk en andere gebouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Elke inwoner levert geld op, per ascension kunnen er meer inwoners per huis, en leveren dus meer geld op.
Waarom ze niet upgraden is voor mij een raadsel. Je voldoet echt aan alle wensen en eisen om up te graden? Hoeveel ascension rights zijn er beschikbaar?
Al moet je dat upgraden wel voorzichtig doen. In het begin leveren ze net wat minder geld op. Dus je kan er beter eerst een paar doen, even laten vollopen en verder gaan met upgraden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Elke inwoner levert geld op, per ascension kunnen er meer inwoners per huis, en leveren dus meer geld op.
Waarom ze niet upgraden is voor mij een raadsel. Je voldoet echt aan alle wensen en eisen om up te graden? Hoeveel ascension rights zijn er beschikbaar?
Ik wil er ook graag nog bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Orealo het volgende:
Leuk idee, toegevoegd. Hopelijk ben ik niemand vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |