Misschien vind ze dat je er teveel mee bezig bent en dat ze het gewoon zat is dat je altijd in de sportschool zit i.p.v. van bij haar te zijn en ja, dit is een serieus antwoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Brohammed het volgende:
Dit is een ernstige vraag, serieuze antwoorden worden enorm gewaardeerd!
Wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Brohammed het volgende:
Dit is een ernstige vraag, serieuze antwoorden worden enorm gewaardeerd!
Nee, waarschijnlijk heeft je vriendin een verkeerd beeld van fitness en denkt ze gelijk aan opgepompte en geoliede bodybuilders. Echter bereik je dat alleen met zeer intensieve training en afgestemde voeding, gewoon fitness als hobby is niets mis mee.quote:Snappen jullie deze redenering?
Dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat.Het is jouw vriendin of niet? Communiceer met haar. Vraag waarom ze zoiets zegt.
En dit.quote:
Ik doe wel enorm mn best om haar mn waardering te doen voelen, ik hoop dat daarmee dit probleem opgelost zou zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Ixnay het volgende:
Vrouwen willen vaak helemaal niet een man die te mooi is.
Liever een net iets minder aantrekkelijk exemplaar waarvan ze zeker weet dat hij niks beters kan krijgen. Als hij voor haar namelijk 10 mooiere kan krijgen voelt ze zich niet meer gewaardeerd.
Dit is absoluut niet het geval, ze komt altijd op de 1e plaats en dat weet zequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien vind ze dat je er teveel mee bezig bent en dat ze het gewoon zat is dat je altijd in de sportschool zit i.p.v. van bij haar te zijn en ja, dit is een serieus antwoord.
ik ben 20 jaar oud en mn vriendin 18quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:50 schreef Brohammed het volgende:
[..]
Ja kan zeer goed zijn dat ze nu ook de nood voelt het 'perfecte' lichaam te hebben.. Best triest, hoeft voor mij niet eens
Komt helemaal verkeerd over. Ik bedoel dat zij niet zozeer naar het 'perfecte' lichaam moet streven omdat ik dat doe. Ze is daardoor niet minderwaardig..quote:
En het ook niet voor haar laten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef Deckard het volgende:
Je moet gewoon doen wat jij mooi vind. Maar het niet voor haar doen.
Absoluutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef Fherm het volgende:
Zou je dit ook doen als ze niet je lief was? Zo ja, blijven doen.
Als zij dit niet accepteert, pech is dat dan..
Heb je al met haar gepraat?quote:
Veel vrouwen houden gewoon niet zo van uitslovers die zo graag mooi willen zijn. Ik zou het probleem dan ook niet zomaar bij haar zoeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Ixnay het volgende:
Vrouwen willen vaak helemaal niet een man die te mooi is.
Liever een net iets minder aantrekkelijk exemplaar waarvan ze zeker weet dat hij niks beters kan krijgen. Als hij voor haar namelijk 10 mooiere kan krijgen voelt ze zich niet meer gewaardeerd.
IK vind het lelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef Brohammed het volgende:
Ja klopt. Maar hollister achtig is toch niet té gespierd? Ziet er voor mij gewoon gezond uit
en dit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral doorzetten
Heb je een foto als voorbeeld? Ik kan alleen maar foto's vinden van mannen die er uitzien alsof ze net een paar maandjes getraind hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef Moppert het volgende:
[..]
IK vind het lelijken wel te gespierd
[..]
en dit.
Vind ik ook niet erg mooi. Maar dan omdat hij blijkbaar alleen zijn buik traint.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef Moppert het volgende:
http://www.textilia.nl/~/(...)F3CF5154E60F391.ashx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop