De powerservice(ofzo) van de mediamarkt al geprobeerd? beetje mensen hun computers "fixen"?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
Ik wil werken bij Technische helpdesk ofzo
Jaa dat exactquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt hemidden in een zin kan ik opeens niet meer typen. Dan wilt hij niet meer toetsenbord laten zien enzo. Of ligt dat aan mijn telefoon :'D
Ligt er maar net aan hoe je jezelf profileert. Sommige doen het er ook wel om. Maar je wordt weleens doodgewenst jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
outgoing is dat je mensen moet bellen om ze wat aan te smeren. Iedereen boos dus xD
Daar zat ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
Ik wil werken bij Technische helpdesk ofzo
Gewoon ban uitdelen tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je jezelf profileert. Sommige doen het er ook wel om. Maar je wordt weleens doodgewenst ja
Xerox, Ziggo projectquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor callcenter zat jij dan? In Rusland?
Ik had chille tijd daar hoor, gewoon ondertussen drinken, socializen, whatsappenn. Niks werd qua tijd opgenomen enzo.
Inbound is juist saai. Soms echt tijden wachten tot je gebeld wordtquote:
Gewoon FOK!ken in die tijdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inbound is juist saai. Soms echt tijden wachten tot je gebeld wordt
Niks voor mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oud collega van me zat twee jaar terug of zo ook bij ziggo
Ik kreeg weleens klanten die over hun chemokuur begonnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Klanten helpen en een beetje kletsen tijdens updates is fijn hoor. De shit eromheen niet
Ah ziggo hb ik ook voor gebeld, Vodafone, Essent, Postcodeloterijquote:
Ik fok niet meer mobiel. Zo vervelendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa dat exacten hij selecteert de naam van degene die je wilt dmmen ook niet meer automatisch
Neverfuckingmind
Bij ons was het landelijk en voor internet en tv. Altijd wachtenden dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inbound is juist saai. Soms echt tijden wachten tot je gebeld wordt
Goeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ziggo hb ik ook voor gebeld, Vodafone, Essent, Postcodeloterij
Vodafone was kut
Inderdaad. Kan bij outbound echt niet, als ze meeluisteren en je praat warrig omdat je ondertussen zit te internetten vlieg je er wel gewoon uitquote:
die eerste en tweedequote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan bij outbound echt niet, als ze meeluisteren en je praat warrig omdat je ondertussen zit te internetten vlieg je er wel gewoon uit
Loterijen was baas. Ik verkocht zo goedquote:
Ah ben je er zo'n eentje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loterijen was baas. Ik verkocht zo goed
Dat mijn script werdt gebruikt in trainingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |