Je leert zo wel veel mensen kennen denk ik toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
valt soms best tegen
Ik begeef me niet veel in het theater de laatste vanwege mijn afstuderen. Mijn zomer is wel altijd flink vol met vrijwilligerswerk
oh.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Callcenters, dat moet je helemaal niet willen
Timen hoe lang je toiletbezoek duurt, hoe lang je erover typt om te loggen en hoe lang je telefoontje zelf duurt. Dan duurt een werkdag LANG
Ik hield t met moeite zes maanden vol.
quote:
We hebben bij beide een grote vaste groep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je leert zo wel veel mensen kennen denk ik toch?
Oh okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nope. Afgelopen tijd druk bezig geweest, website draait nu op een heel ander platform
ja hequote:
Ja! Ff zoekenquote:
Echt hequote:
Hoe oud ben je?quote:
19 geworden afgelopen zondagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Leukste tijd had ik bij de maccie!
Zou heel goed je telefoon kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt hemidden in een zin kan ik opeens niet meer typen. Dan wilt hij niet meer toetsenbord laten zien enzo. Of ligt dat aan mijn telefoon :'D
Nee, huaweiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zou heel goed je telefoon kunnen zijn
Samsung?
Ja, maar daar ga ik niet aan de bak komen aangezien ik in een dorpje woon te ver van de bewoonde wereld afquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Callcenter is wel beter betaald. Dat wel
Wat voor callcenter zat jij dan? In Rusland?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Callcenters, dat moet je helemaal niet willen
Timen hoe lang je toiletbezoek duurt, hoe lang je erover typt om te loggen en hoe lang je telefoontje zelf duurt. Dan duurt een werkdag LANG
Ik hield t met moeite zes maanden vol.
Denken dat mensen in Rusland hard werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor callcenter zat jij dan? In Rusland?
Ik had chille tijd daar hoor, gewoon ondertussen drinken, socializen, whatsappenn. Niks werd qua tijd opgenomen enzo.
Ja jm misschien beter China als voorbeeld kunnen nemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat mensen in Rusland hard werken
wta danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Maakt ook nog uit of je outgoing of incoming doet
outgoing is sowieso naar
incoming is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
outgoing is sowieso naar
Nee man, lachen als je oudjes aan de lijn hebt. Als je je sales al hebt gemaakt zit je gerust half uur aan de lijn met zo'n oudje die over haar kinderen en de oorlog verteldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
outgoing is sowieso naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |