Mijn wallen somsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat scheelt dan wel weer jaVoor mij daarom ook maar niet. ZO slecht is mn huid niet gelukkig.
Ik doe vrijwilligerswerk als grimeur, daar komt soms ook visagie bij. Plus de dames in het team hebben het graag over make-up en dan zit je er bij en leer je weer wat tijdens de gesprekkenquote:
Ik ben een rebelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn wallen somsDan heb ik het wel nodig.
Vet!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk als grimeur, daar komt soms ook visagie bij. Plus de dames in het team hebben het graag over make-up en dan zit je er bij en leer je weer wat tijdens de gesprekken
Oh best leuk. Wat doe jij danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk als grimeur, daar komt soms ook visagie bij. Plus de dames in het team hebben het graag over make-up en dan zit je er bij en leer je weer wat tijdens de gesprekken
Vooral de grimequote:
wow nicequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Vooral de grimeDus echt de podium make-up. Wat er op 2 meter afstand meestal niet uitziet maar op het podium precies goed
Denk aan mensen oud maken, de robot van the wizard of oz, een pruik voor de hartenkoningin verlichten voor alice in wonderland en nog veel meer
Ah dat is wel jammerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ons team was genomineerd van een amateur musical award dit jaar! niet gewonnen helaas
Houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
oké
en nu ga ik nog even wat nuttigs doen
grgr
valt soms best tegenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
KitKat, je hebt wel een actief leven, of niet?
Wat een kutsmoesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef LETMEIN het volgende:
Jonge jonge, krijg ik bericht terug van het callcenter. Ik woon te ver weg
lb ik heb leuk nummer voor jequote:
Jouw nummer?quote:
hihi die heb je toch alquote:
quote:
Callcenters, dat moet je helemaal niet willenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef LETMEIN het volgende:
Jonge jonge, krijg ik bericht terug van het callcenter. Ik woon te ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |