http://www.naaipatronen.n(...)fo/mccalls/m6957.pdfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net het patroon van deze jurk besteld, maar ik wilde eigenlijk ook meteen stof bestellen. Hoeveen sou ik nodig hebben?
[ afbeelding ]
Ik ben 1.72 lang, dus common sense zegt dat ik aan 2 meter genoeg zou moeten hebben, toch?
En nog een beetje een late reactie, maar wat een superleuke rugzakjesquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:55 schreef amaranta het volgende:
De rugzakjes. Weet niet of ik de groene al had gepost
[ afbeelding ]
Tx, zo ver had ik niet gezocht!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:28 schreef Mry het volgende:
[..]
http://www.naaipatronen.n(...)fo/mccalls/m6957.pdf
Een yard is net iets meer dan 90 cm, dus voor maat 12 zit je rond de 2 meter stof, daarna wordt het meer .
Lijkt me een heerlijk jurkje voor de zomer
Dankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:31 schreef Mry het volgende:
[..]
En nog een beetje een late reactie, maar wat een superleuke rugzakjes
Argh!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:28 schreef Mry het volgende:
[..]
http://www.naaipatronen.n(...)fo/mccalls/m6957.pdf
Een yard is net iets meer dan 90 cm, dus voor maat 12 zit je rond de 2 meter stof, daarna wordt het meer .
Lijkt me een heerlijk jurkje voor de zomer
En anders wat korter maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem vanmiddag uit 2,60 gemaakt (ben langs de stoffenwinkel hier gefietst) en er is wel een beetje ruimte.
Maar ook werd duidelijk dat het echt een patroon is voor rekbare stof en ik ben niet zeker over wat ik online besteld heb. Maar goed, ik vind wel een bestemming daarvoor.
Heb er iig eentje af, en aan nu, in zwart met een oranjerode polkadot.![]()
Ik doe morgen wel even een foto.
Oh ja. Goeie, ik heb deze nu ook een klein tikkie korter gemaakt van achteren want ik vond hem net te lang.quote:
Mooi lichaam, hmmm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Met eenvoor alle 3/4 legging-haters, dit is écht het beste van twee kwaden.
Komt door de positionering op de stof bij het knippen, hij is behoorlijk wijd nog aan de onderkant:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Mry het volgende:
Het is heel mooi geworden!![]()
En nog ff uit nieuwsgierigheid, waar ligt het nou aan dat je zoveel stof nodig hebt voor deze lengte?
Oja die rok is inderdaad best wijd, tnx de foto!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Komt door de positionering op de stof bij het knippen, hij is behoorlijk wijd nog aan de onderkant:
[ afbeelding ]
Ik heb er op borst en taille hoogte iets v 8cm afgehaald, en toen later alles nog een keertje onder de locker door gejast.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef Mry het volgende:
[..]
Oja die rok is inderdaad best wijd, tnx de foto!
Als dat stuk stof van 2,5m dat je nu over hebt een dessin heeft wat 2 kanten op te gebruiken is dan kun je de patroonstukken misschien nog wel een stukje onder elkaar leggen.
Veel te groot? Dat is nu in elk geval niet meer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |