Wat is het leuk geworden!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben vanmiddag even bezig geweest, het eerste resultaat ervan:
[ afbeelding ]
Er ligt nog een broek en een trui klaar om ook af te maken, maar daarvoor mis ik nog wat fournituren.
Wat mooi!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik denk Aightbroeder dat je veel zelf kan leren met online tutorials, maar naailes is echt wel een aanrader!
Ik ben vanmiddag even bezig geweest, het eerste resultaat ervan:
[ afbeelding ]
Er ligt nog een broek en een trui klaar om ook af te maken, maar daarvoor mis ik nog wat fournituren.
Je bedoeld voor de armsgaten en de hals?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Mry het volgende:
[..]
Wat is het leuk geworden!
Wat voor methode gebruik je voor de binding? Ik vind het altijd heel lastig om dat mooi te krijgen en dit ziet er heel netjes uit.
Staat hier ook op de planning. (ik ga ook geen 15 euro betalen). had beloofd hem in de zomer vakantie te maken, maar dat is er niet van gekomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn jongste wilde een zorgenvriendje, in plaats van er eentje te kopen ben ik de restjesbak in gedoken. Wie wat bewaart heeft wat!
[ afbeelding ]
Het idee is dat je je zorgen op een briefje schrijft en dan de rits open doet en het briefje dan in de mond van het vriendje stopt. En die zorgt er dan voor dat ze verdwijnen.
http://www.zorgenvriendjes.nl/wp/
Hij kan nog niet schrijven dus ik heb gezegd dat hij dan zijn zorgen maar moet fluisteren.Hopelijk verdwijnen er een paar van de ik-durf-niet-te-gaan-slapen-monsters.
Loshalen idd, dan omvouwen en eest even goed glad strijken/persen met de strijkbout. Dan spelden en dan naaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:19 schreef warmekermis het volgende:
Laatst was ik bezig mijn korte broek in te korten. Toen ik eenmaal klaar was kwam ik erachter dat mijn project toch niet succesvol was als ik dacht. Zie de foto's hieronder...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand tips hoe ik dit goed kan krijgen? Ik zat zelf te denken aan de naden weer losmaken en dan het materiaal beter te verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |