front word bewaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets het is je gelukt, ik ben nu ff weg
tot over een uur
en hou je taai he
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Obersturmbannführer Herr Joey Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft, Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht.
[ afbeelding ]
Mooie uitslag. 50% kans dat Billy of Joey eruitgaatquote:
hmm nooit gedaan eigenlijk, is dat wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef isax het volgende:
ik zit al een uur te zoeken naar een audiobook
ik heb hem alleen gevonden op een private tracker waar ik geen invite voor heb
lol je hebt nog favorieten? Ik heb als Elite voor Dennis gestemd, een verloren stem dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooie uitslag. 50% kans dat Billy of Joey eruitgaat. Die andere 2 hoeven ervan mij niet uit maar ik ben blij dat er verder geen favorieten van mij op de bank zitten.
weet ik niet, cacao wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
koffie werkt niet meerkun je die shizzle ook snuiven?
Ik weet nog wel een mannetje voor je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
koffie werkt niet meerkun je die shizzle ook snuiven?
Moet wel een prettige stem en voorlezer zijn dan. Wil jij een audioboek met jouw stem voor mij maken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:42 schreef isax het volgende:
[..]
in de trein en als je gaat slapen wel.
soms gaat de treinreis zo snel dan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Obersturmbannführer Herr Joey Booy zum zak Hooi, Feldwebel Lapschwanz toe Blaeskaeck bis gebackenem Luft, Von Huppeldepup zum Huppeldepup,sjampionnenbloempotkapsel von niks bis noppes, Lullo von Rozenwasser, mitt Ein kleines schwanchen, das immer traurig ist, von Kaninchenburcht.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mannetje voor je.
[ afbeelding ]
mijn stem is erger als isabellaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet wel een prettige stem en voorlezer zijn dan. Wil jij een audioboek met jouw stem voor mij maken?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef isax het volgende:
[..]
mijn stem is erger als isabella![]()
mensen denken dat ik een kind ben als ik bel
maar als je dat kinky vind
Emil en Isa zijn mijn favorieten. Verder mag ik Gio, Aike en Vanessa wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je hebt nog favorieten? Ik heb als Elite voor Dennis gestemd, een verloren stem dus
Ik vind dat altijd wel wat hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef isax het volgende:
[..]
tja sexy word het nooit genoemt maar schattig wel
Anders spuit je wat testosteron, bijwerking is alleen dat je een baard krijgtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef isax het volgende:
[..]
tja sexy word het nooit genoemt maar schattig wel
die heb ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Anders spuit je wat testosteron, bijwerking is alleen dat je een baard krijgt
......1.78 cm is niet kleinquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Misschien heeft het ook met de lengte te maken. Vrouwen met kinderstemmetjes zijn vaak klein en ik val op kleine vrouwen (ben zelf nogal lang).
vrouwen worden steeds langer lijkt wel.. sta wel eens in de trein met vrouwen die langer dan mij zijn.. 1,88..quote:
hmmm nu is dat nog niet zo leuk, wanneer je wat ouder bent welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef isax het volgende:
ik word vertaan ook altijd om mijn legitimatie gevraagt.
leek toen ik jong was ouder vanwegen me lengte maar nu word ik toch al snel 5 jaar jonger geschat
ik ben gewoon een misbakselquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen is er wel een causaal verband tussen lengte en de hoogte van een stem.
ik zie vaak meiden van mijn leeftijd met hakken van 10 cmquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
vrouwen worden steeds langer lijkt wel.. sta wel eens in de trein met vrouwen die langer dan mij zijn.. 1,88..
Ik geloof niet dat ik in het echt ooit een langere vrouw heb gezien. Ik ben 1.96.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
vrouwen worden steeds langer lijkt wel.. sta wel eens in de trein met vrouwen die langer dan mij zijn.. 1,88..
Ik denk dat het met melk te maken heeft. In andere landen wordt er veel minder melk gedronken (en melkproducten).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben gewoon een misbaksel
[..]
ik zie vaak meiden van mijn leeftijd met hakken van 10 cm![]()
ik vraag me af wat er in het water zit in nederland. in amerika ben je echt een reus.
die zijn ook wat zeldzamer. ze schatte mij 2.02 maar ik ben gestopt met groeie toen ik 10 was gelukkigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in het echt ooit een langere vrouw heb gezien. Ik ben 1.96.
Gemiddelde lengte jongeren:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik in het echt ooit een langere vrouw heb gezien. Ik ben 1.96.
zou kunnen kloppen. zitten ook veel hormonen enzo in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met melk te maken heeft. In andere landen wordt er veel minder melk gedronken (en melkproducten).
Ja mannen worden ook steeds langer. bij 1,96 voel je je niet belachelijk lang meer toch? Mijn beste mattie is 2 meter exactquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ook met leeftijd en gewenning te maken hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja mannen worden ook steeds langer. bij 1,96 voel je je niet belachelijk lang meer toch? Mijn beste mattie is 2 meter exact
hmm ja en lengte heeft geen voordelen volgens mij, meer cellen meer kans op ziekte, meer voedsel nodig wat steeds schaarser wordt.. STOP DE MELKMAFFIA!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met melk te maken heeft. In andere landen wordt er veel minder melk gedronken (en melkproducten).
laten we een sexlijn beginnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
ik ben 171 en ik heb wel een geile stem, volgens mannen dan en dat hoor ik al vanaf mijn 16 dus geen idee waar het aan ligt
Het heeft voordelen en nadelen. Bij een concert is het wel makkelijk maar vliegen is een ramp.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja en lengte heeft geen voordelen volgens mij, meer cellen meer kans op ziekte, meer voedsel nodig wat steeds schaarser wordt.. STOP DE MELKMAFFIA!
klopt helemaal, ik ben dan niet zo lang maar ik kijk toch wel vaak over anderen heen, is verdomde handigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het heeft voordelen en nadelen. Bij een concert is het wel makkelijk maar vliegen is een ramp.
moet je met ryanair gaan, altijd blauwe plekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het heeft voordelen en nadelen. Bij een concert is het wel makkelijk maar vliegen is een ramp.
kut en dan rook ik ook nogquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef Joezi het volgende:
Het risico op het ontwikkelen van alle vormen van kanker neemt voor iedere extra 10 centimeter maar liefst 16 procent toe bij zowel mannen als vrouwen. Onderzoekster Jane Greenaid geeft als verklaring dat lange mensen nu eenmaal meer lichaamscellen hebben en dus ook grotere kans lopen dat een cel muteert.
Tis nog echt waar ook
volgens mij kun je van alles kanker krijgen tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef Joezi het volgende:
Het risico op het ontwikkelen van alle vormen van kanker neemt voor iedere extra 10 centimeter maar liefst 16 procent toe bij zowel mannen als vrouwen. Onderzoekster Jane Greenaid geeft als verklaring dat lange mensen nu eenmaal meer lichaamscellen hebben en dus ook grotere kans lopen dat een cel muteert.
Tis nog echt waar ook
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
nou is er in dat uurtje tijd dat ik weg was, een kat in mijn net beschilderde raamkozijn geklommen en nu staan er allemaal witte pootjes op mijn zeil grrrrrr
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaah nee was je ook nog backstreetboy groupie?
ja was aan de buitenkant en mijn raam stond op een kiertje, maar 1 van die mormels is het gelukt een poot op het geverfde te krijgen en tja de rest weet jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:14 schreef isax het volgende:
[..]waarom ga je dan ook weg als de verf nog niet droog is?
nou een ding is zeker, je kat is niet achterlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:18 schreef ChocoFan het volgende:
niet droog is?
ja was aan de buitenkant en mijn raam stond op een kiertje, maar 1 van die mormels is het gelukt een poot op het geverfde te krijgen en tja de rest weet je
nee dat kan wel kloppen. bijdehante krengenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:19 schreef isax het volgende:
[..]
nou een ding is zeker, je kat is niet achterlijk.
neem een hond de volgende keerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee dat kan wel kloppen. bijdehante krengen
lol kan nog erger, een jeugdliefde van mij was gek van de Kelly Familyquote:
en welke inrichting is ze in beland?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kan nog erger, een jeugdliefde van mij was gek van de Kelly FamilyMet name Paddy...
Ze moest huilen als ze dit zag:
ik ben zo allergisch voor kattenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee ik ben echt een kattenmens, heb wel honden gehad maar katten zijn leuker
ja dat schiet niet op dan als je allergisch bent. jammer hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben zo allergisch voor katten![]()
ik wilde er altijd een tot dat ik daar achter kwam.
ik vind het gewoon net een enge secte ofzo.quote:
sommige katten is het alsof ik stikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat schiet niet op dan als je allergisch bent. jammer hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze is goed terecht gekomen, dit liedje maakte ze toen zo populair![]()
en hoe zijn hun dan terrecht gekomen? dat is echt een recept voor een drugsoverdosis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze is goed terecht gekomen, dit liedje maakte ze toen zo populair![]()
inderdaad een secte en ik hou niet van mannen met lang haarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het gewoon net een enge secte ofzo.
[..]
sommige katten is het alsof ik stik![]()
maar ik aai ze altijd wel enzo en dan zit ik onder bulten
ik geloof dat ze nog zingen. hoorde ik pas van een vriendin die er ook fan van wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef isax het volgende:
[..]
en hoe zijn hun dan terrecht gekomen? dat is echt een recept voor een drugsoverdosis.
Volgens mij is die Paddy helemaal in de heer en monnik geworden, haren eraf en zingt alleen nog maar voor godquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef isax het volgende:
[..]
en hoe zijn hun dan terrecht gekomen? dat is echt een recept voor een drugsoverdosis.
geen heroine?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij is die Paddy helemaal in de heer en monnik geworden, haren eraf en zingt alleen nog maar voor godEn die blonde die leeft als straatmuzikant, met een pet op de grond
omg en dat verbaasd me dus helemaal nietsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij is die Paddy helemaal in de heer en monnik geworden, haren eraf en zingt alleen nog maar voor godEn die blonde die leeft als straatmuzikant, met een pet op de grond
oh komt het daardoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef isax het volgende:
[..]
ze jankt al zo lang dat ik mijn streams heb uitstaan
Fuck hiphop, wij doen lekker METALquote:
hardcore rebelsquote:
haha Tja ik heb geen god. Dus moet ik watquote:
ben je familie van vanes?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha Tja ik heb geen god. Dus moet ik wat
Krijg je ook leuke woordspellingen van wijn:quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef Miek37 het volgende:
Pffff, net even 83 cossen bij zitten lezen, heerlijk die Billy!![]()
Nu moet ik al weer weg want hubbie heeft avonddienst en moet dus vroeg eten, ik ga aan de chili con carne werken.Laterrrrrrrrrrr!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:06 schreef ChocoFan het volgende:
ik ben 171 en ik heb wel een geile stem, volgens mannen dan en dat hoor ik al vanaf mijn 16 dus geen idee waar het aan ligt
nee jammer genoeg nog niet eens geborenquote:
haal me ff op danquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
als ik eindelijk de tardis heb gejat ga ik er heen.
delen dan!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]gaat niet lukken, die staat bij mij op zolder
![]()
[ afbeelding ]
hmm alleen als je heel lang je ogen open kan houden om niet te knipperen. Of hard kan rennen ;Pquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
Ik ga naar huis ze bekijken het maar hier, pak een vroegertje WOOOT
Ja, nou je het zegt lijken die nummers best wel op elkaar. Dus we zijn door plagiaat tweede geworden.quote:
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt lijken die nummers best wel op elkaar. Dus we zijn door plagiaat tweede geworden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.
We luisteren niet allemaal naar hiphop.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.
Al die popliedjes zijn oorspronkelijk ook allemaal van Bobje Dylanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We luisteren niet allemaal naar hiphop.
Alsof 98% van welk ander genre dan ook niet is afgeleid van een ouder genre, en true, Instrumentale Hiphop(DJing) is ooit begonnen omdat de arme donkere bevolking in de ghetto's geen geld hadden om muziekinstrumenten te kopen danwel lessen te volgen en ze maar een beetje begonnen te klooien met platenspelers en de plaatjes van pa en ma.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We luisteren niet allemaal naar hiphop.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En die geur blijft de hele avond hangen!![]()
![]()
Heb jij een VW bus?quote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij een echte woodstock hoort regen en modder
Ik kan er ook niet te zwaar aan tillen, ik had het nog geeneens in de gaten en het nummer is best aardig. Het is al heel wat dat we daar zangers hadden die een goede stem hebben en een instrument kunnen bespelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof 98% van welk ander genre dan ook niet is afgeleid van een ouder genre, en true, Instrumentale Hiphop(DJing) is ooit begonnen omdat de arme donkere bevolking in de ghetto's geen geld hadden om muziekinstrumenten te kopen danwel lessen te volgen en ze maar een beetje begonnen te klooien met platenspelers en de plaatjes van pa en ma.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Dikke Lot zit al aan de wijn met dr date..ik ga ook wijn pakken!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Dikke Lot zit al aan de wijn met dr date..ik ga ook wijn pakken!
Ik zit helemaal in de date van Aike, sorry!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je wilde wat zeggen op het moment van de 15 secode stilte?
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, bij heel veel nummers in de popmuziek wordt gebruik gemaakt van dezelfde akkoordenschema's, zoals C AM F G of Am F C G als je dat terug brengt tot de basis, het simplificeert, dan krijg je dus dit soort dingen;quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet te zwaar aan tillen, ik had het nog geeneens in de gaten en het nummer is best aardig. Het is al heel wat dat we daar zangers hadden die een goede stem hebben en een instrument kunnen bespelen.
Weg met plagiaat, weg met auteursrecht, stem voor de piratenpartij!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, bij heel veel nummers in de popmuziek wordt gebruik gemaakt van dezelfde akkoordenschema's, zoals C AM F G of Am F C G als je dat terug brengt tot de basis, het simplificeert, dan krijg je dus dit soort dingen;
Want niemand mag meer verdienen aan zn eigen productquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weg met plagiaat, weg met auteursrecht, stem voor de piratenpartij!
[ afbeelding ]
JUIST!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want niemand mag meer verdienen aan zn eigen product
FUCKTIMKUIK.orgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het auteursrecht is in Nederland goed geregeld, alleen wilt Europa het anders geregeld hebben oh ja en Tim Kuik ook.
Heel veel dingen rond het auteursrecht zijn ook niet goed geregeld, niet in het belang van en zelfs tegen de zin van de belanghebbende artiesten, maar in het belang van grote/zware partijen, die zeggen voor de belangen van artiesten op te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het auteursrecht is in Nederland goed geregeld, alleen wilt Europa het anders geregeld hebben oh ja en Tim Kuik ook.
Op het moment dat een underground artiest geld wilt verdienen, moet deze ook wel bovengronds gaan en maakt hij zelf afspraken wat de royalities betreft en hoeveel artistieke creativiteit deze moet inleveren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
FUCKTIMKUIK.org. Het is een lastig onderwerp. De beste schrijvers liggen niet in de boekhandel. uitgevers hebben de macht. De beste muziek is underground, vanwege de macht van platenmaatschappijen.
Jep ze hadden laatst Cannabis Bevrijdingsdag georganiseerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
ben er ook weer![]()
piratenpartij is toch ook voor wiet??
als ik ga stemmen dan gaat toch mijn stem naar hunquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep ze hadden laatst Cannabis Bevrijdingsdag georganiseerd
Als jij als artiest besluit om met een coorperatie in zee te gaan, waarvan je op zo'n beetje alle sociale media kunt lezen hoe ze handelen(en dan heb je het nog niet eens over de contractonderhandelingen) dan ga je gewoon voor het geld en moet je niet gaan janken als daar ook mindere kanten aan zitten om dat de fans die je vanaf he eerste uur gesteund hebben daardoor benadeeld worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel veel dingen rond het auteursrecht zijn ook niet goed geregeld, niet in het belang van en zelfs tegen de zin van de belanghebbende artiesten, maar in het belang van grote/zware partijen, die zeggen voor de belangen van artiesten op te komen.
dat mag zeker wel in sommige gebiedenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Amsterdamned gaan wonen
ik heb niets tegen coffeeshopsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat mag zeker wel in sommige gebieden
maar ik wil me gewoon geen para voelen als ik de shop uitkom![]()
alcohol is veel slechter maar daar zeggen ze bijna niets van
ik pal tegen over me, ook gelijk de enige in de buurt.. maar ben redelijk cleanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
ik wil wel ruilen van woning, hier geen shops in de buurt![]()
legaal maken, accijns heffen, als Europa dat toestaat tenminste.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb niets tegen coffeeshops
maar in mijn straat alleen zitten er al een stuk of 4. dus hier is het te gek voor woorden.
in het centrum zitten er 300+.
en dit geeft weer super business voor de criminaliteit![]()
dus ik vind dat ze ook maar iets aan de wet zelf moeten doen.
klopt ik ben ook klaar met dat hypocriete gedoe heel de tijd en zolang ze dat niet aanpakken blijft de criminaliteit ook. ach, ooit.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb niets tegen coffeeshops
maar in mijn straat alleen zitten er al een stuk of 4. dus hier is het te gek voor woorden.
in het centrum zitten er 300+.
en dit geeft weer super business voor de criminaliteit![]()
dus ik vind dat ze ook maar iets aan de wet zelf moeten doen.
het is toch te gek voor woorden dat ik er 4 in mijn straat heb?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Amsterdamned gaan wonen
knap hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik pal tegen over me, ook gelijk de enige in de buurt.. maar ben redelijk clean
ja dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
het is toch te gek voor woorden dat ik er 4 in mijn straat heb?![]()
ik vind het op zich geen probleem maar heb iets tegen criminaliteit
niet in mijn buurt neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
doe toch maar niet, ik ben rotterdams opgevoed en schijn het ook te praten
dus amsterdam lijkt me eigenlijk niet veilig dan hihi
hier ook maar 1, is wel super netjes en normaalquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef isax het volgende:
[..]
niet in mijn buurt nee![]()
die doen al moeilijk over mijn accent
hier verkopen ze heeeeel veel rotzooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens
ik kies ook wel mijn shops uit, zijn er maar 2 waar ik naar binnen durf te gaan![]()
bij die andere hangen veel te veel rare gasten rond
bij de febo vroegen ze keer waar ik oorspronkelijk vandaan kwamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ja zie je, dat dacht ik al, ik kwam er alleen pas achter nadat ik de ruil had voorgesteld, ik denk niet altijd gelijk na voordat ik iets uitkraam
![]()
ja dat risico heb je daar dan meer,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef isax het volgende:
[..]
hier verkopen ze heeeeel veel rotzooi.
een keer een bad trip gehad. dat was dus hier in het centrum.(bij het leidse)
en een keer niet eens stoned geworden terwijl ik al heeeeel lang niet had geblowt
boeren!!! boeren!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef isax het volgende:
[..]
bij de febo vroegen ze keer waar ik oorspronkelijk vandaan kwam
ik heel stoer: 040
ik voelde me echt een voetbal rebel
ja dat snap ik helemaal, ik heb dat ook wel eens tegen een amsterdammer gezegdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef isax het volgende:
[..]
bij de febo vroegen ze keer waar ik oorspronkelijk vandaan kwam
ik heel stoer: 040
ik voelde me echt een voetbal rebel
en trots op!quote:
True, maar er is ook wel een kentering zichtbaar zeker bij de kleinere/beginnende artiesten. Nieuwe ontwikkelingen vooral via internet zorgen ervoor dat er een groeiend aantal artiesten is dat, kijkend naar de conventionele organisaties, min of meer zegt; Who needs the fuckers. Een goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als jij als artiest besluit om met een coorperatie in zee te gaan, waarvan je op zo'n beetje alle sociale media kunt lezen hoe ze handelen(en dan heb je het nog niet eens over de contractonderhandelingen) dan ga je gewoon voor het geld en moet je niet gaan janken als daar ook mindere kanten aan zitten om dat de fans die je vanaf he eerste uur gesteund hebben daardoor benadeeld worden.
Is je zachte G er al uit-geramd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef isax het volgende:
[..]
en trots op!![]()
ik krijg echt een warm gevoel als ik eindhoven binnen kom en het stadion zie![]()
bij ajax heb ik echt zoiets van die reus valt nog eens op me
klinkt verdacht veel als de mijne maar ik weet het niet zeker want zo erg ben ik er niet in verdiept,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De shop van ons is volgensmij altijd onder controle van de gemeente geweest, mssn de laatste jaren minder, maar het was ooit een voorbeeld voor de nederlandse coffeeshops, volgens de regionale kranten dan
wat hebben ze daar toe te voegen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In Amsterdam moet je niet gaan zeggen dat je uit 035 komt
eindhoven de gekstequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:09 schreef isax het volgende:
[..]
en trots op!![]()
ik krijg echt een warm gevoel als ik eindhoven binnen kom en het stadion zie![]()
bij ajax heb ik echt zoiets van die reus valt nog eens op me
ik vind brabanders altijd wel grappig, behalve vanessaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
nooit een heftige gehad.
en de rest hou ik
Is het echt zo simpel? Ik heb altijd gitaar willen spelen maar ben er nooit aan begonnen omdat het me lang lijkt duren voordat je het een beetje kan. Als ik nou 1 uur les neem per week en tussendoor oefen ik 5 uurtjes per week thuis hoelang duurt het dan voordat het ergens op gaat lijken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, bij heel veel nummers in de popmuziek wordt gebruik gemaakt van dezelfde akkoordenschema's, zoals C AM F G of Am F C G als je dat terug brengt tot de basis, het simplificeert, dan krijg je dus dit soort dingen;
dat vind ik nu eens een interesante vraag en wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is het echt zo simpel? Ik heb altijd gitaar willen spelen maar ben er nooit aan begonnen omdat het me lang lijkt duren voordat je het een beetje kan. Als ik nou 1 uur les neem per week en tussendoor oefen ik 5 uurtjes per week thuis hoelang duurt het dan voordat het ergens op gaat lijken?
helmondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind brabanders altijd wel grappig, behalve vanessa
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
helmond![]()
ouders gaan verhuizen (willen een lap grond voor de honden)
dus mijn moeder zat achter funda en zei misschien is helmond wat
ik heb geprotesteert
Gewoon akkoorden leren, met 3 akkoorden al kun je al vele liedjes meespelen. Met 5 akkoorden kun je ze mooier meespelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is het echt zo simpel? Ik heb altijd gitaar willen spelen maar ben er nooit aan begonnen omdat het me lang lijkt duren voordat je het een beetje kan. Als ik nou 1 uur les neem per week en tussendoor oefen ik 5 uurtjes per week thuis hoelang duurt het dan voordat het ergens op gaat lijken?
ik hou van de bijenkorfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
hebben wij nu ook ipv van de bijenkorf, ook nog niet geweest
ik speel piano maar op de gitaar was ik echt slechtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jep en goede vingers met eeltquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
Je moet ook wel gevoel hebben voor muziek, niet iedereen kan het zomaar.
Wat sneu, ik haat die dukke kut tent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van de bijenkorf![]()
als ik door hen hier in adam loop voel ik me net een prinsesje
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
Je moet ook wel gevoel hebben voor muziek, niet iedereen kan het zomaar.
Ja lekker goedkoop, en minder drukquote:
nee ik denk eerder een action typje vermoed ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier is ie failliet gegaanIk vind jou ook meer een V&D type
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee ik denk eerder een action typje vermoed ik
Kom ik ook wel ja, schande om goodkoop boodschappen te doen. Morgen weer de Aldiquote:
Als je een beetje te best doet en een klein beetje aanleg hebt leer ik je zo spelen dat je binnen een paar weken bij de BBQ van de buren ineens je steelstring tevoorschijn pakt en Knockin on Heavens Door speelt in de stijl van Guns en Roses en daarna pak je nog even uit met Easy Like a Sunday Morning.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef isax het volgende:
[..]
goedkoop ja. minder druk?![]()
welke ga jij heen? die in eindhoven is altijd volgestampt.
die heb ik niet meer in de buurt, ook geen LIDLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom ik ook wel ja, schande om goodkoop boodschappen te doen. Morgen weer de Aldi
Straks zit je pm volquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een beetje te best doet en een klein beetje aanleg hebt leer ik je zo spelen dat je binnen een paar weken bij de BBQ van de buren ineens je steelstring tevoorschijn pakt en Knockin on Heavens Door speelt in de stijl van Guns en Roses en daarna pak je nog even uit met Easy Like a Sunday Morning.
Kijk, gitaar spelen is leren, oefenen en veel doen. Je wordt beter en gaat verder en verder, verschillende technieken, verschillende stijlen, slag, melodie, spinnende riffs, ingewikkelde akkoordenschema's. Maar in de basis is een gitaar een prettig instrument om op te leren spelen en je kunt met een beetje oefening al heel snel hele leuke dingen doen. Dingen waarvan de gemiddelde toeschouwer roept, goeeeeeeeeeddddd![]()
Je moet alleen niet verwachten dat als je twee jaartjes een instrument bespeeld, je de riffs van Jimi kunt spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je een beetje te best doet en een klein beetje aanleg hebt leer ik je zo spelen dat je binnen een paar weken bij de BBQ van de buren ineens je steelstring tevoorschijn pakt en Knockin on Heavens Door speelt in de stijl van Guns en Roses en daarna pak je nog even uit met Easy Like a Sunday Morning.
Kijk, gitaar spelen is leren, oefenen en veel doen. Je wordt beter en gaat verder en verder, verschillende technieken, verschillende stijlen, slag, melodie, spinnende riffs, ingewikkelde akkoordenschema's. Maar in de basis is een gitaar een prettig instrument om op te leren spelen en je kunt met een beetje oefening al heel snel hele leuke dingen doen. Dingen waarvan de gemiddelde toeschouwer roept, goeeeeeeeeeddddd![]()
aldi ga ik ook hoor, absoluut geen moeite mee, maar ik ben 1 keer in een action geweest en dat was geen fijne ervaringquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom ik ook wel ja, schande om goodkoop boodschappen te doen. Morgen weer de Aldi
Ja, en dan te bedenken dat mensen als Henkjan Smits decennialang bepaalden welke bands of zangers een kans kregen. Je ziet hoe hij bij programmas als Idols te werk gaat. Uiterlijk is veel belangrijker dan prestaties, wat je kan zien aan zijn "geweldige ontdekking" van Jim. Nu met internet kan iedereen zijn muziek verspreiden en bepaalt het publiek zelf wat ze wel of niet mooi vinden. Dat is toch veel beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar er is ook wel een kentering zichtbaar zeker bij de kleinere/beginnende artiesten. Nieuwe ontwikkelingen vooral via internet zorgen ervoor dat er een groeiend aantal artiesten is dat, kijkend naar de conventionele organisaties, min of meer zegt; Who needs the fuckers. Een goede ontwikkeling.
volgens mij zit je dat altijd een beetjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestIk zat te sarren. De rest klopt wel btw
Nou nee, bij mijn moeder zit een soort gelijke winkel in de buurt. Big Bazar, die is prettiger.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aldi ga ik ook hoor, absoluut geen moeite mee, maar ik ben 1 keer in een action geweest en dat was geen fijne ervaring
ja ik begin soury ook een beetje door te krijgen en laat me ook niet meer zo afschrikken door haarquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
SC Gitaarles meeting bij Jian!Koop je gitaar bij de Action
Ze is hier gewoon hoor, dit kan ze meelezen volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik begin soury ook een beetje door te krijgen en laat me ook niet meer zo afschrikken door haar
Hahaha ik kan noten lezen maar ik doe er niks mee. En is niet schunnig bedoeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Iedereen die meedoet aan Idols achtige programmas, tekent een langdurig contract.Op het moment dat je dat niet wilt,teken je dat contract niet en ontneem je jezelf de kans om als B-sterretje in Joop van den Ende musicals te spelen als je solo carriere in een dip raakt(of je dat idols achtige programma niet wint natuurlijk).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat mensen als Henkjan Smits decennialang bepaalden welke bands of zangers een kans kregen. Je ziet hoe hij bij programmas als Idols te werk gaat. Uiterlijk is veel belangrijker dan prestaties, wat je kan zien aan zijn "geweldige ontdekking" van Jim. Nu met internet kan iedereen zijn muziek verspreiden en bepaalt het publiek zelf wat ze wel of niet mooi vinden. Dat is toch veel beter.
Nou er zijn er die na 2 jaar Hey Joe en The wind cries Mary in principe voorzichtig kunnen spelen hoor. Maar er zit natuurlijk een verschil tussen spelen en spelen natuurlijk Jimmi was natuurlijk uniek, zoals die bijvoorbeeld tegelijkertijd slag en lead speelde, tsjaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet alleen niet verwachten dat als je twee jaartjes een instrument bespeeld, je de riffs van Jimi kunt spelen.
ooh dat vind ik ook al knapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik kan noten lezen maar ik doe er niks mee.
ja die hebben we hier sinds kort ook en daar ben ik inderdaad binnen geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, bij mijn moeder zit een soort gelijke winkel in de buurt. Big Bazar, die is prettiger.
Dan ga ik er toch eens een keer aan beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee voor de meeste heb ik een filter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is hier gewoon hoor, dit kan ze meelezen volgens mij
pups zijn net als kittens en kleine kinderen, ze douwen alles in hun bek wat ze kennen vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef isax het volgende:
werd net gebeld
de pup is op een of andere manier aan mijn medicatie gekomen![]()
niets opgegeten gelukkig maar ik zou niet weten hoe dat beest erbij kon
duhquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze is hier gewoon hoor, dit kan ze meelezen volgens mij
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja die hebben we hier sinds kort ook en daar ben ik inderdaad binnen geweest
maar ik was op zoek naar een huistelefoon en die hadden ze daar niet, dus dan loop ik in 2 minuten die winkel door, vraag het en ben weer weg, op naar de volgende winkel
ben er 5 afgeweest, kijkshop had er gelukkig wel 1tje
wie had dat ooit gedacht, geen huistelefoon kunnen vinden
Piano en accordeonquote:
likken kleine kinderen ook hun eigen kont?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pups zijn net als kittens en kleine kinderen, ze douwen alles in hun bek wat ze kennen vinden
succesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch eens een keer aan beginnen.
de mijne hebben gelukkig een hele erge metaal smaak dus die zou dat beest nooit etenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pups zijn net als kittens en kleine kinderen, ze douwen alles in hun bek wat ze kennen vinden
ja kwam ik ook pas later achterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef isax het volgende:
[..]je loopt ook wel echt de juiste winkels dan binnen he?
Je moet me niet zo serieus nemenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook niet handig, dan kan je gesprekken niet goed volgen volgens mij
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
likken kleine kinderen ook hun eigen kont?
Moet jij lachen om een gitaar van de Action, what about Jackie op zijn soms ouwe, merkloze gitarenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
ze eten wel hun eigen stront als je niet opletquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn ja. Het heeft een truttig uiterlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:32 schreef isax het volgende:
[..]
accordeon?![]()
dat vind ik stiekem best stoer
waarschijnlijk wel ja, cam aanzetten als je er niet bent, zal vast grappig zijn om dat terug te zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef isax het volgende:
[..]
de mijne hebben gelukkig een hele erge metaal smaak dus die zou dat beest nooit eten![]()
van de week had die ook al mijn speldenkussen van een hoge plek gehaald
mijn vermoede is dan ook dat die op de tafel klimt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste moderne gitaristen lezen geen noten, maar tabs en dat kan eigenlijk iedereen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik kan noten lezen maar ik doe er niks mee. En is niet schunnig bedoeld
gatverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
ze eten wel hun eigen stront als je niet oplet
Is afkeer van stront dan geconditioneerd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
Ja of die ene zwerver zelf gitaren maken..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Moet jij lachen om een gitaar van de Action, what about Jackie op zijn soms ouwe, merkloze gitaren![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kan ook tabs lezen, maar om nou te zeggen dat ik ze kan spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
De meeste moderne gitaristen lezen geen noten, maar tabs en dat kan eigenlijk iedereen.
jip, poep was altijd bah vroeger dus tja dat leren we ze zelf aan en is ons aangeleerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is afkeer van stront dan geconditioneerd?
chinees?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef isax het volgende:
ik ga zo weer eten halen![]()
3 uur verspilt met dat in slaap vallen
gewoon maoz hoor
Hoi ChocoFan en de restquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip, poep was altijd bah vroeger dus tja dat leren we ze zelf aan en is ons aangeleerd
hoi Voxs
kinderen stoppen alles in hun mond in principe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is afkeer van stront dan geconditioneerd?
tabs ken ik alleen op mijn toetsenbord dus ik zet het voorlopig wel uit mijn hoofd om het te leren, geen geduld voor nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
De meeste moderne gitaristen lezen geen noten, maar tabs en dat kan eigenlijk iedereen.
Wasdah? maoz?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef isax het volgende:
ik ga zo weer eten halen![]()
3 uur verspilt met dat in slaap vallen
gewoon maoz hoor
Olifantjongen eten de stront van hun moeder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef isax het volgende:
[..]
kinderen stoppen alles in hun mond in principe.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je het ook leren via internet op een elektrische gitaar. Ik heb een elektrische gitaar van The Offspring.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
jij bent wel een avontureer op eet gebiedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef isax het volgende:
[..]
falafel![]()
even de neppe ramen voorbij en ik ben op de damrak
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Olifantjongen eten de stront van hun moeder.
ik ben dan ook niet 100% nederlandsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij bent wel een avontureer op eet gebied
en ik hoef ook de lapo niet
Jou inschattende, koop een niet te dure steelstring (200 euro) (geen klassiek spaanse gitaar, want die gooi je na een maand in een hoek) en begin met de standaard accoorden en ga inderdaad die 3 en 4 accoorden nummers oefenen/spelen, dat is namelijk leuk en dan ga je dis door. *Stones, You can't always get wat you want, te spelen op een steelstring met slechts 3 accoorden, ... ik weet natuurlijk niet hoe je zingtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch eens een keer aan beginnen.
jij begonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:38 schreef Voxs het volgende:
Gaan jullie wéér een hele avond over eten praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |