nee jammer genoeg nog niet eens geborenquote:
haal me ff op danquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
als ik eindelijk de tardis heb gejat ga ik er heen.
delen dan!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]gaat niet lukken, die staat bij mij op zolder
![]()
[ afbeelding ]
hmm alleen als je heel lang je ogen open kan houden om niet te knipperen. Of hard kan rennen ;Pquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
Ik ga naar huis ze bekijken het maar hier, pak een vroegertje WOOOT
Ja, nou je het zegt lijken die nummers best wel op elkaar. Dus we zijn door plagiaat tweede geworden.quote:
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt lijken die nummers best wel op elkaar. Dus we zijn door plagiaat tweede geworden.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.
We luisteren niet allemaal naar hiphop.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kun je 98% van alle muziek plagiaat noemen.
Al die popliedjes zijn oorspronkelijk ook allemaal van Bobje Dylanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We luisteren niet allemaal naar hiphop.
Alsof 98% van welk ander genre dan ook niet is afgeleid van een ouder genre, en true, Instrumentale Hiphop(DJing) is ooit begonnen omdat de arme donkere bevolking in de ghetto's geen geld hadden om muziekinstrumenten te kopen danwel lessen te volgen en ze maar een beetje begonnen te klooien met platenspelers en de plaatjes van pa en ma.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We luisteren niet allemaal naar hiphop.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En die geur blijft de hele avond hangen!![]()
![]()
Heb jij een VW bus?quote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij een echte woodstock hoort regen en modder
Ik kan er ook niet te zwaar aan tillen, ik had het nog geeneens in de gaten en het nummer is best aardig. Het is al heel wat dat we daar zangers hadden die een goede stem hebben en een instrument kunnen bespelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof 98% van welk ander genre dan ook niet is afgeleid van een ouder genre, en true, Instrumentale Hiphop(DJing) is ooit begonnen omdat de arme donkere bevolking in de ghetto's geen geld hadden om muziekinstrumenten te kopen danwel lessen te volgen en ze maar een beetje begonnen te klooien met platenspelers en de plaatjes van pa en ma.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Dikke Lot zit al aan de wijn met dr date..ik ga ook wijn pakken!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Dikke Lot zit al aan de wijn met dr date..ik ga ook wijn pakken!
Ik zit helemaal in de date van Aike, sorry!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je wilde wat zeggen op het moment van de 15 secode stilte?
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, bij heel veel nummers in de popmuziek wordt gebruik gemaakt van dezelfde akkoordenschema's, zoals C AM F G of Am F C G als je dat terug brengt tot de basis, het simplificeert, dan krijg je dus dit soort dingen;quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet te zwaar aan tillen, ik had het nog geeneens in de gaten en het nummer is best aardig. Het is al heel wat dat we daar zangers hadden die een goede stem hebben en een instrument kunnen bespelen.
Weg met plagiaat, weg met auteursrecht, stem voor de piratenpartij!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, bij heel veel nummers in de popmuziek wordt gebruik gemaakt van dezelfde akkoordenschema's, zoals C AM F G of Am F C G als je dat terug brengt tot de basis, het simplificeert, dan krijg je dus dit soort dingen;
Want niemand mag meer verdienen aan zn eigen productquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weg met plagiaat, weg met auteursrecht, stem voor de piratenpartij!
[ afbeelding ]
JUIST!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want niemand mag meer verdienen aan zn eigen product
FUCKTIMKUIK.orgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het auteursrecht is in Nederland goed geregeld, alleen wilt Europa het anders geregeld hebben oh ja en Tim Kuik ook.
Heel veel dingen rond het auteursrecht zijn ook niet goed geregeld, niet in het belang van en zelfs tegen de zin van de belanghebbende artiesten, maar in het belang van grote/zware partijen, die zeggen voor de belangen van artiesten op te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het auteursrecht is in Nederland goed geregeld, alleen wilt Europa het anders geregeld hebben oh ja en Tim Kuik ook.
Op het moment dat een underground artiest geld wilt verdienen, moet deze ook wel bovengronds gaan en maakt hij zelf afspraken wat de royalities betreft en hoeveel artistieke creativiteit deze moet inleveren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
FUCKTIMKUIK.org. Het is een lastig onderwerp. De beste schrijvers liggen niet in de boekhandel. uitgevers hebben de macht. De beste muziek is underground, vanwege de macht van platenmaatschappijen.
Jep ze hadden laatst Cannabis Bevrijdingsdag georganiseerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
ben er ook weer![]()
piratenpartij is toch ook voor wiet??
als ik ga stemmen dan gaat toch mijn stem naar hunquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep ze hadden laatst Cannabis Bevrijdingsdag georganiseerd
Als jij als artiest besluit om met een coorperatie in zee te gaan, waarvan je op zo'n beetje alle sociale media kunt lezen hoe ze handelen(en dan heb je het nog niet eens over de contractonderhandelingen) dan ga je gewoon voor het geld en moet je niet gaan janken als daar ook mindere kanten aan zitten om dat de fans die je vanaf he eerste uur gesteund hebben daardoor benadeeld worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Heel veel dingen rond het auteursrecht zijn ook niet goed geregeld, niet in het belang van en zelfs tegen de zin van de belanghebbende artiesten, maar in het belang van grote/zware partijen, die zeggen voor de belangen van artiesten op te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |