Over, daar wij het over haar hadden. Buiten dat ben ik er zeker van dat mijn whiteknight ooit succes zal opleveren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegen of over?
Verder moet je niet zo triest over de top expres whiteknight doen joh, siert je niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Over, daar wij het over haar hadden. Buiten dat ben ik er zeker van dat mijn whiteknight ooit succes zal opleveren.
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Onder het mom van als mijn oom een vagijn had gehad was het me tante...
Als ik op die meet was geweest had je mij gedaan , zeker weten.
Ik ben namelijk echt knap.
Kan je niet wachten neequote:
het is efebofielquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef SchoneZoon het volgende:
TS is een fucking pedofiel die valt op vrouwen met het uiterlijk van een 13-jarig kind
Natuurlijk, is een topic waar ik mij in herkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik had een weddenschap moeten sluiten dat jij hier zou komen posten
Oeiiiii SV, nu heb je onder leiding van Dven de rest van de desperate maagdjes achter je aan met fakkels en hooivorken ;squote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een topic met SG die een SC wordt.
Wat een verrassing
compleet niets mis meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef SchoneZoon het volgende:
TS is een fucking pedofiel die valt op vrouwen met het uiterlijk van een 13-jarig kind
moraalridderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik kan soms sterk uit de hoek komen ja.quote:
niet alleen, maar voel je gepasseerd nu, meisje tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oja jij was die smeerlap die alleen op Aziaten valt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |