geen idee hoe oud ze is. Ik zou haar iedere avond bellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Hoe oud is ze ? en is het een meisje die je belt op je zaterdagavond of op je maandagavond omdat je je ''verveeld'' ?
zoveel vragen![]()
Probeer het al anderhalf jaar. Nooit succes. Ik ben een faal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus nazereth te paard zeg is het nu nog niet gelukt?
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is. Ik zou haar iedere avond bellen.
Ja, idd. Helemaal bij SG, neukt alles wat los en vast zit maar jou niet, terwijl je zo hard probeert hahahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Probeer het al anderhalf jaar. Nooit succes. Ik ben een faal.
21quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
geen idee hoe oud ze is. Ik zou haar iedere avond bellen.
Neukt alles wat los en vast zitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Helemaal bij SG, neukt alles wat los en vast zit maar jou niet, terwijl je zo hard probeert hahahaha
haha
lol
haha
Ok ik geloof je direct!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neukt alles wat los en vast zitwat een lachertje ben jij. Ik heb sowieso als 1 van de weinige foksters nog nooit een fokker gedaan
Word on the street is dat je maar wat graag wilde bij een bepaalde meetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neukt alles wat los en vast zitwat een lachertje ben jij. Ik heb sowieso als 1 van de weinige foksters nog nooit een fokker gedaan
Ik voelde me tot niemand seksueel aangetrokken bij de enige meet waarop ik ben geweest. Dat vind ik dus erg knap. Dan heeft iemand zich wel heel wat gevoeld als iemand dat idee bij mij kreegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Word on the street is dat je maar wat graag wilde bij een bepaalde meet
Was een grapje natuurlijkquote:
Ik weet niet meer wat ik moet gelovenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Was een grapje![]()
![]()
we zouden toch meeten in juni
Doe eens normaal over dat meisje. Ik geloof in gaar properheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Helemaal bij SG, neukt alles wat los en vast zit maar jou niet, terwijl je zo hard probeert hahahaha
haha
lol
haha
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik voelde me tot niemand seksueel aangetrokken bij de enige meet waarop ik ben geweest. Dat vind ik dus erg knap. Dan heeft iemand zich wel heel wat gevoeld als iemand dat idee bij mij kreeg
Tegen of over?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens normaal over dat meisje. Ik geloof in gaar properheid.
Onder het mom van als mijn oom een vagijn had gehad was het me tante...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik voelde me tot niemand seksueel aangetrokken bij de enige meet waarop ik ben geweest. Dat vind ik dus erg knap. Dan heeft iemand zich wel heel wat gevoeld als iemand dat idee bij mij kreeg
Wacht maar tot wij meetenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als m'n zusje wielen had dan was ze een kruiwagenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:02 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Onder het mom van als mijn oom een vagijn had gehad was het me tante...
Als ik op die meet was geweest had je mij gedaan , zeker weten.
Ik ben namelijk echt knap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |