Cynisme niet herkennenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook echt gewoon, maar het was echt een geile chick en tegelijkertijd gewoon zo ontzettend schattig. Sowieso even een vervolgafspraak maken
Jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bedoel je wellicht sarcasme? Like I give a fuck. Lang niet zo'n kaliber lekkertje gehad.
Op het eerste gezicht was het ook wel een groot verschil en een vreemd gezicht, maar dit was echt een pareltje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar goed... Ik vind dat allemaal niet zo handig
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht was het ook wel een groot verschil en een vreemd gezicht, maar dit was echt een pareltje.
Akkoord maar ik vind het ongepast om foto's van je heupen en kont te vragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heupen en kont staat niet gelijk aan volslank
Wie beweerd dat ik dat hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Akkoord maar ik vind het ongepast om foto's van je heupen en kont te vragen.
Juist toen ik het typte dacht ik er nog aan dat ik helemaal geen pics heb , terwijl ik juist altijd om pics vraagquote:
*Beweertquote:
Ik bedoel wie beweerd dat ik heupen en kont hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef Dven het volgende:
[..]
*Beweert
Ik heb die aanname van nog niemand te horen gekregen maar met een beetje gezond verstand kan je je wel inbeelden dat waarschijnlijk 95% van de mensen wel eens foto's van hun eigen lichaam heeft, al dan niet bedekt door kleding. Ik kan me niet voorstellen dat jij de uitzondering op de regel bent.
ffsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel wie beweerdt dat ik heupen en kont heb
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook echt gewoon, maar het was echt een geile chick en tegelijkertijd gewoon zo ontzettend schattig. Sowieso even een vervolgafspraak maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
Hou sou ick taar opconem?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beweerd jij nu dat ik iets fout doe?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef Systeembeheerder het volgende:
maar niet naar walibi want ze mogen nergens in
maar dan wel zo'n afgetrainde ass, 1000 squats per dag enzo zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon normaal met een beetje vlees op de kont enz
ja of zo'n ronde zachte dikke kont maar voor de rest alles slankquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar dan wel zo'n afgetrainde ass, 1000 squats per dag enzo zeker
Fijn, kijk er erg naar uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist toen ik het typte dacht ik er nog aan dat ik helemaal geen pics heb , terwijl ik juist altijd om pics vraag. Je houdt em van me tegoed broeder.
een peertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja of zo'n ronde zachte dikke kont maar voor de rest alles slank
Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kinderlijfje zou afbekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik bedoel wie beweerd dat ik heupen en kont heb
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kinderlijfje zou afbekken.
ja, feederquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ojaa sorry mijn fout. heupen is natuurlijk hetzelfde als 2 gezwellen aan je benen?
Pics van je kinderlijfje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Mensen die alleen alles mooi vinden wat ze zelf hebben en de rest is lelijk____
weet niet maar SG is supermooiquote:
Pics van je snoezige koppiequote:
Alsof jij op mijn avances in zal gaanquote:
Waarom probeer je het niet per dm?quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet per dm?
Hoe oud is ze ? en is het een meisje die je belt op je zaterdagavond of op je maandagavond omdat je je ''verveeld'' ?quote:
quote:
quote:
Jezus nazereth te paard zeg is het nu nog niet gelukt?quote:
Jezus zat op een ezel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus nazereth te paard zeg is het nu nog niet gelukt?
Ja kloptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
Supergirl had toch een vriend? Ik kan het allemaal niet meer volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |