quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kwaliteitpost weer van djakkaa3033quote:
De snelheid waarmee jij dit, overigens uitstekende, advies brengt doet mij vermoeden dat jij persoonlijke ervaring hebt met deze situaties.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Doe eerst inderdaad net of je zwaar aan de drugs zit, huilen, alles erbij. En daarna zeg je: nee geintje mam, ik heb het gewoon aan een hoer uitgegeven.
Ze zal te opgelucht zijn om boos te worden
Grammaticale kanker op haar bestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kwaliteitpost weer van djakkaa3033
"Mam, ik ben zwanger van een gigantische neger genaamd Jaylon. Hij zit in de bak nu, maar als hij er weer uit komt, gaat hij heel goed voor me zorgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
De snelheid waarmee jij dit, overigens uitstekende, advies brengt doet mij vermoeden dat jij persoonlijke ervaring hebt met deze situaties.
Ik ben erg nieuwsgierig waar deze ervaring vandaan komt.
Reken haar dan gewoon voor dat een lange termijn vriendin veel meer kost dan 500 euro, en dat ze waarschijnlijk ook nog eens niet zo makkelijk in bed is als een professional.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
HaywoodJablome das wel een goeie alleen mijn moeder zou alsnog teleurgesteld zijn ze zou zeggen als ik zo graag seks wil waarom ik dan niet gewoon een vriendin zoek want dat kost altijd nog minder dan 1 nacchie met zo'n wijfie daar heb ze ook wel gelijk in misschien is het toch het beste om eerlijk te zijn dankje !!
Haten op swagboyrotterdamdjakkaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef ADQ het volgende:
Vertel haar dat je jezelf hebt ingeschreven voor een cursus Nederlands. Die heb je namelijk erg hard nodig, dus wellicht kom je daarmee weg?
da's nen goeien eenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
Doe eerst inderdaad net of je zwaar aan de drugs zit, huilen, alles erbij. En daarna zeg je: nee geintje mam, ik heb het gewoon aan een hoer uitgegeven.
Ze zal te opgelucht zijn om boos te worden
Ik zou haar een dick photo sturenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:10 schreef djakkaa3033 het volgende:
maar wel een paar mooie wijfies aan overgehouden op facebook en laatst heb eentje een status van me geliked dus geen spijt van man
Daar kan ze beter mee aftrekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:21 schreef voederbietel het volgende:
Beetje dikke armen heeft ze wel voor een hoer van 500 euro.
Je gaat toch zeker niet naar een hoer om je af te laten trekken.quote:
Ron Brandsteder gaat naar de hoeren om zich in zijn bek te laten schijten, je weet niet wat voor absurde dingen mensen een hoer laten doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet naar een hoer om je af te laten trekken.
Ergens begrijp ik dat dan wel weer. Het lijkt me makkelijker m'n geliefde vertellen naar een hoer te gaan om onder gescheten te worden dan te vragen of zij dat zou willen doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ron Brandsteder gaat naar de hoeren om zich in zijn bek te laten schijten, je weet niet wat voor absurde dingen mensen een hoer laten doen.
Wacht wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ron Brandsteder gaat naar de hoeren om zich in zijn bek te laten schijten, je weet niet wat voor absurde dingen mensen een hoer laten doen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef hoink581 het volgende:
je weet niet wat voor absurde dingen mensen een hoer laten doen.
Als je Ron Brandsteder intypt bij google vult ie automatisch 'poepen' aan en kom je, onverwachts, uit op het fokforum.quote:
quote:
SHO / Ron Brandsteder en de geheime poep connectiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef voederbietel het volgende:
Als je Ron Brandsteder intypt bij google vult ie automatisch 'poepen' aan en kom je, onverwachts, uit op het fokforum.
Gheg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
SHO / Ron Brandsteder en de geheime poep connectie
Het hardnekkige gerucht is begonnen na een boek van Joost Zwagerman in 1991.
Wel leuk om te zien dat de cultuur op het forum toen een beetje anders was dan nu, tenminste, in dat topic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
SHO / Ron Brandsteder en de geheime poep connectie
Het hardnekkige gerucht is begonnen na een boek van Joost Zwagerman in 1991.
Het is wel in SHO he, ik kom daar nooit dus ik weet niet of die cultuur typisch is voor die periode van het hele Fok! forum of alleen voor show.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
Wel leuk om te zien dat de cultuur op het forum toen een beetje anders was dan nu, tenminste, in dat topic.
Waarom nuanceren als je ook gewoon af kunt gaan op gevoel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel in SHO he, ik kom daar nooit dus ik weet niet of die cultuur typisch is voor die periode van het hele Fok! forum of alleen voor show.
Alles is nu kut en mensen reageren niet eens meer normaal op mekaar! Je kunt niet eens meer normaal hoi zeggen in de KLB voordat mensen elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken, ik voel me gewoon niet veilig meer. Daar moet iets aan gedaan worden! Die hoge heren achter de server doen maar wat ze goeddunkt terwijl de gewone gebruiker het allemaal maar moet slikken voor zoete koek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom nuanceren als je ook gewoon af kunt gaan op gevoel?
OPEN JE OGEN!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is nu kut en mensen reageren niet eens meer normaal op mekaar! Je kunt niet eens meer normaal hoi zeggen in de KLB voordat mensen elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken, ik voel me gewoon niet veilig meer. Daar moet iets aan gedaan worden! Die hoge heren achter de server doen maar wat ze goeddunkt terwijl de gewone gebruiker het allemaal maar moet slikken voor zoete koek.!!!!!!
Hoge heren achter de serverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles is nu kut en mensen reageren niet eens meer normaal op mekaar! Je kunt niet eens meer normaal hoi zeggen in de KLB voordat mensen elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken, ik voel me gewoon niet veilig meer. Daar moet iets aan gedaan worden! Die hoge heren achter de server doen maar wat ze goeddunkt terwijl de gewone gebruiker het allemaal maar moet slikken voor zoete koek.!!!!!!
Dan ben je ook niet gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook, en met name ook toen ik las: ...." keek naar buiten..moslima..."
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:18 schreef djakkaa3033 het volgende:
[ afbeelding ]
hier moet je aan denken hahaha ze komt een paar keer per maand op kinky maar ze ontvangt maar een paar keer en hoopt een vaste klanten kring te krijgen ze zit ook op de haagse hoge school ofrzo haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |