Het tweede. Loop nu naakt door Lissabonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niets meer aan veranderen ?
of
Geen kleding meer aan doen ?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het tweede. Loop nu naakt door Lissabon![]()
Het was gvd heet gek...:P op kunstgrasquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef Koelkastje het volgende:
Nog geen 20 graden gehaald vandaag maar wat een heerlijk weertje
Hier in Zeeland wel gehaald, vandaag gaan we daar ruim overheen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:45 schreef Koelkastje het volgende:
Nog geen 20 graden gehaald vandaag maar wat een heerlijk weertje
HvH is een beetje een 'neppe' meter. Staat midden in de duinen dus de zon heeft er nogal wat invloed op.quote:Op zondag 18 mei 2014 09:17 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hier in Zeeland wel gehaald, vandaag gaan we daar ruim overheen.
HvH al bijna 18 graden.
Rond de 22 graden met volle bak zon en geen wind. Je hoort mij niet klagen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Volgens mij is het lekker weer in Nederland, zo rustig is het hier
Klopt, het is heerlijk buiten. Prima temp voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Ja, iedereen zit in de tuin of op het balkon. 't is echt prachtig. Alleen die vliegen hier, die prikken je helemaal lek. Druk in de weer met de tube azaron.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
Het was echt heerlijk ja! De hele middag buiten gezeten en zojuist het weekend afgesloten met een bbqquote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in de tuin of op het balkon. 't is echt prachtig. Alleen die vliegen hier, die prikken je helemaal lek. Druk in de weer met de tube azaron.
Welke vliegen zitten er bij jou?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in de tuin of op het balkon. 't is echt prachtig. Alleen die vliegen hier, die prikken je helemaal lek. Druk in de weer met de tube azaron.
Klinkt als http://nl.wikipedia.org/wiki/Dazen . Woon je bij water in de buurt?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee welke. Gewoon van die prikdingen, maar ze geven best flinke bulten.
Woensdag namiddag vanuit het zuidwesten.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik heb de kracht van de zon een beetje onderschat vandaag, nog net niet verbrand![]()
Wanneer kunnen we onweer verwachten?
Maar schijnt de zon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |