KNMI is ook iets positiever nu:quote:
quote:Vooruitzichten lange termijn
donderdag 22 mei tot en met donderdag 29 mei
De middagtemperaturen gaan weer dalen. 35% Kans op maxima boven normaal, 35% kans op maxima onder normaal. Iedere dag ongeveer 50% kans op neerslag.
Volgens mij moet ie het zo wel doen:quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet ingelegd zijn. Screenprintje of uitleg wat het is graag
De middagtemperaturen gaan weer dalen? Ehh... ik zie juist overal dat het warmer wordt. Als ze nu zouden gaan dalen zou dat betekenen dat het de komende dagen overdag onder de 10 graden moet worden, aangezien het nu steeds een schamele 12/13 graden was.quote:
Dat is de lange termijn (na 22 mei). Komend weekend gaan de temperaturen stijgen, in de loop van volgende week weer dalen (ten opzichte van de hogere temperaturen de komende dagen dus).quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De middagtemperaturen gaan weer dalen? Ehh... ik zie juist overal dat het warmer wordt. Als ze nu zouden gaan dalen zou dat betekenen dat het de komende dagen overdag onder de 10 graden moet worden, aangezien het nu steeds een schamele 12/13 graden was.
Echt ik volg dat vage knmi niet
Ahja zo, ok...nou vaag beschreven vind ik, maar ok. Zo ver weg is inderdaad alles nog vaagquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is de lange termijn (na 22 mei). Komend weekend gaan de temperaturen stijgen, in de loop van volgende week weer dalen (ten opzichte van de hogere temperaturen de komende dagen dus).
Hier in Den Haag wel hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja zo, ok...nou vaag beschreven vind ik, maar ok. Zo ver weg is inderdaad alles nog vaageerst maar eens genieten van de zon (als ie ooit nog eens komt)
Dat zijn flinke bellen waterquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie het zo wel doen:
[ afbeelding ]
Scusi ik zorgde voor wat verwarring hehe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja zo, ok...nou vaag beschreven vind ik, maar ok. Zo ver weg is inderdaad alles nog vaageerst maar eens genieten van de zon (als ie ooit nog eens komt)
Fryslan boppequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef aloa het volgende:
Heerlijk weer hier (Friesland) met een strakblauwe hemel![]()
Groot deel van Nederland ligt nog onder de bewolking.
[ afbeelding ]
In het noorden niet hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef knep het volgende:
BREKEND: de zon is doorgebroken hier in midden Limburg
Welke sitequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn we op de FP allemaal al goed geïnformeerd een paar dagen geleden![]()
You go Djeez!![]()
'Nog de hele maand kutweer'
Ik ga remigrerenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer.nl Als je dat plaatje bedoelt.
Hahaquote:
Doe eens niet, na regen komt zonneschijnquote:
BS volgende week komt er volop regen en de temperaturen zijn ook zwaar overdreven volgens KNMI en Weerplaza is de max woensdag 23 graden met veel regen (80%).quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn we op de FP allemaal al goed geïnformeerd een paar dagen geleden![]()
You go Djeez!![]()
'Nog de hele maand kutweer'
Wedden dat we hier in het zuiden dik over de 25 gaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
BS volgende week komt er volop regen en de temperaturen zijn ook zwaar overdreven volgens KNMI en Weerplaza is de max woensdag 23 graden met veel regen (80%).
Die site wordt beheerd door 2,5 negers die een beetje met een botjeskrans om de nek en een natte vinger in de lucht gaan gokken wat voor weer het gaat wordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wedden dat we hier in het zuiden dik over de 25 gaan?
Weer.nl zit er maar zelden naast. Het gaat een schitterende week worden.
Hopelijk gaat bij jou regenen zaterdag met je negatieve kletsquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Die site wordt beheerd door 2,5 negers die een beetje met een botjeskrans om de nek en een natte vinger in de lucht gaan gokken wat voor weer het gaat worden![]()
Naja het moet maar lkkr warm worden en droog blijven, moet nog BBQen zaterdag.
Morgen eens kijken of ik een topic kan openen over dat "balkantief". Zeer slecht weer in delen Oostenrijk, Slovenie, Servie, Bosnie en omringende landen. Overstromingen en andere problemen!quote:
Inderdaad één grote puinhoop. Wat dat betreft hebben we de dans hier net ontsprongen..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen eens kijken of ik een topic kan openen over dat "balkantief". Zeer slecht weer in delen Oostenrijk, Slovenie, Servie, Bosnie en omringende landen. Overstromingen en andere problemen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probleem is ook dat de grond daar veel minder water opneemt. Veelal rotsachtig of de grond is zo droog dat het water niet meer opgenomen wordt, of in ieder geval niet snel genoeg. Zie het hier in de stad ook vaak. Al helpt het gebrek aan faciliteiten om zo'n enorme plens water op te vangen ook niet echt..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een beelden zeg, daar wil je niet in vallen. Zie vooral op het laatst dat de troep daar blijft rond tollen
Ik zou best wel eens hier de straten blank zien staan, maar goed goeie rioleringen maken dit dus bijna onmogelijk
Dat was de hele maandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
100cm op een dag? Vast veel water dan
Dat is gewoon 24 uur lang non-stop flinke hoosbuien
ik dacht alquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat was de hele maandWat ik nog belachelijk veel vind. Zeker met al het smeltwater vanuit de bergen er nog bij..
Het was ook nog eens de koudste mei in de afgelopen 20 jaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik dacht al
Gemiddeld 30mm per dag is ook niet niks
Terug naar het op 6 na beste land van Europa dusquote:iOp vrijdag 16 mei 2014 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was ook nog eens de koudste mei in de afgelopen 20 jaar.
Als dat deze maand was had ik echt gaan huilen
Op zes na? Wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar het op 6 na beste land van Europa dus
Klimatologisch?!?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noorwegen, Finland, Denemarken, Zwitserland, IJsland, Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |