abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139899916
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat . :O
is ook zo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:01:25 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk niet haha
Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte :P

Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139899976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte :P

Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien :7
kan toch lachen :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:02:17 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899985
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...
Tjah maar is het daar dan te laat voor?

Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:21 #155
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

kan toch lachen :)
Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijk ;) hoe vervelend het ook voelt.
pi_139900061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah maar is het daar dan te laat voor?

Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

is ook zo
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139900100
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.
pi_139900136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijk ;) hoe vervelend het ook voelt.
Is het ook niet en hoe meer ik erover nadenk, hoe veel voorbeelden ik kan bedenken binnen de kennissenkring bij wie het voor is gekomen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:06:11 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900145
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:

[..]

Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.

En andersom natuurlijk ook.

Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
pi_139900211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.

Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
Fijn dat je het begrijpt
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:07:51 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef stacy_lace het volgende:
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.
Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!
pi_139900244
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.
pi_139900283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben het wel met u eens dat het moet besproken worden, ook voor de kinderen.
pi_139900294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!
Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.
pi_139900306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef stacy_lace het volgende:
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.
Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè :P
pi_139900332
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè :P
:)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:11:50 #167
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.

Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
pi_139900389
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.

Ik zit weer in zo'n stom monogaam huwelijk :'(
pi_139900408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.

:D _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:13:16 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900418
quote:

Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:13:32 #171
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.

Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
Hij denkt in oplossingen? :') Blijkbaar niet he..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_139900464
quote:

ik heb helemaal niets vergeven, jij leest niet
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:14:58 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hij denkt in oplossingen? :') Blijkbaar niet he..
Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.
pi_139900475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace ;)
Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?
pi_139900489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!
Hoe komt u daarbij dat hij waarschijnlijk veel spijt heeft? Serieus, dat doet hij niet.

TS kan hem moeilijk vergeven, als hij zelfs geen spijt laat zien. Oh wacht, dat had hij al een tijdje moeten doen. En nogmaals het feit dat hij dat dus niet doet, wil VEEL zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')