Heb je die tijgerslip op het podium gegooid?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik misschien ook niet zo meer
jij moet m ook effe eraf halen, je hebt gequotequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Inodder het volgende:
OMG... en toen was het ineens al 1 uur geweest...![]()
Ik moet allang pitten...
ps ben nu bijgelezen tot #88 en merk toch een manco aan dat harem verhaal...
ja en een bh die maat 2x robin wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je die tijgerslip op het podium gegooid?
dat maakt toch niet uit als ze hem van youtube haalt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij moet m ook effe eraf halen, je hebt gequote
Eat my shortsquote:
hmm niet op haar account denk ik, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit als ze hem van youtube haalt.
maar echt de halve wereld rond gereisd om ze te volgen, tot Amerika aan toe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
ja en een bh die maat 2x robin was![]()
was een setje
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echt de halve wereld rond gereisd om ze te volgen, tot Amerika aan toe?
als ik me op geef voor utopia ga ik er in als groupiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Miek37 het volgende:
Isax is leuk, Isax is top, Isax, Isax, Isax, is top!![]()
![]()
The Officequote:
Leuk toch, moet alleen niet te lang durenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
ja![]()
ik ging altijd met vriendinnetjes er heen.
met zijn 5e in een auto proppen en rijden maar.
daarom ging ik eigenlijk, het is gewoon super grappig allemaal.
de show heb je naar 4x wel gezien.
drugs dealenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk toch, moet alleen niet te lang durenMaar hoe betaalde je die gein?
Vind je? Ik heb al 100 andere dingen tussendoor gedaanquote:
Ik ook, daarom.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb al 100 andere dingen tussendoor gedaan
Leuke gozert.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja waren al klachten uit de COS dat we ze in gaan halen misschien
Vrouwen kunnen ook bij vrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:21 schreef Inodder het volgende:
Oja het manco met de Harem van de dames...
Als ik het goed heb zitten er meer vrouwen in dan mannen...
uitdaging gaccepteert.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja waren al klachten uit de COS dat we ze in gaan halen misschien
Truste Madamequote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
mijn laptop batterij is bijna leeg en ik ben te lui om die paar stappen naar de woonkamer te zetten...dan maar naar de iphone overstappen
Mijn iphone viel 100 meter naar beneden laast niet verzekerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
mijn laptop batterij is bijna leeg en ik ben te lui om die paar stappen naar de woonkamer te zetten...dan maar naar de iphone overstappen
Was je weer wezen klimmenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn iphone viel 100 meter naar beneden laast niet verzekerd
fok app sucksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
Nee en je moet telkens vernieuwen , voor je nieuwe berichten zietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
Kan niet eens op Smileys drukken alsof ik gek ben
Om gek van te worden. Het leven is nog niet moeilijk zatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee en je moet telkens vernieuwen , voor je nieuwe berichten ziet
Ik heb geen mobiel meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
Om gek van te worden. Het leven is nog niet moeilijk zat
*schudt handquote:
Kom jij buiten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik iemand wil spreken ga ik wel naar ze toe
Ik ookquote:
Ik woon aan zee heerlijk wakker worden die zeelucht en een stukje hardlopenquote:
Ik las het, Zeeland toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon aan zee heerlijk wakker worden die zeelucht en een stukje hardlopen
Ik woon aan de Rijn, veel mooier dan de zeequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik las het, Zeeland toch?Ik woon bijna aan zee, ga er vaak uit eten op de boulevard
In de zomer terras weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik las het, Zeeland toch?Ik woon bijna aan zee, ga er vaak uit eten op de boulevard
Of sleutels helemaal vergeten en buiten de deur achter je dicht horen klappen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, sleutels in de koelkast is ook een leuke
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
Truste! Bedenk *hier* maar een smiley
Whahahahaha..haha. De Rijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik woon aan de Rijn, veel mooier dan de zee
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
Trustequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Whahahahaha..haha. De RijnDream on, de zee
Ik ook, wel met een spiegel om mensen in de de ogen te schijnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan makelijk heel de middag ergens op het terras zitten![]()
quote:
En dan word je Joeziquote:
Nu niet meer? Ik was vorig jaar nog een keertje naar Bloomingdale, dat is ook echt niks pfffquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vroeger in de zomervakantie elke dag strand feestjes![]()
Ik bedoel gewoon eigen feestjes hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu niet meer? Ik was vorig jaar nog een keertje naar Bloomingdale, dat is ook echt niks pfff
helemaal top, mogen kampvuren nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon eigen feestjes he
Gaafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vroeger in de zomervakantie elke dag strand feestjes![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
wij mochten dat nog wel tegenwoordig niet meer
ik ga soms met een sleepnet vissenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik ging altijd garnalenvissen met mijn pa, toen vond ik er niks aan, maar nu terugkijkend was het eigenlijk wel heel leuk.
Volgens mij doen ze daar nu best wel moeilijk over toch? Met de visstand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ga soms met een sleepnet vissen
Ik had zoet viswater verguning maar paling mag je niet meer vangenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze daar nu best wel moeilijk over toch? Met de visstand.
Aha. Paling is sowieso goor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had zoet viswater verguning maar paling mag je niet meer vangen
Je hebt 1 keer per jaar een palingtrek een paar dagen als je dan goed staat met fuiken kassaquote:
Letterlijk idd, rioolvissen. *rillquote:
mijn eerste vis die ik ving met een hengel was een paling, het was een marteling om m eraf te krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt 1 keer per jaar een palingtrek een paar dagen als je dan goed staat met fuiken kassa![]()
Erg hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
mijn eerste vis die ik ving met een hengel was een paling, het was een marteling om m eraf te krijgen
Doe mij maar wilde zalm en daar wil ik best even op wachten en meer voor betalenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt 1 keer per jaar een palingtrek een paar dagen als je dan goed staat met fuiken kassa![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
mijn eerste vis die ik ving met een hengel was een paling, het was een marteling om m eraf te krijgen
Volendamse kweekpaling heel ergens anders vandaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Vaak in Volendam pondje paling halen.
Dan reageerde ik niet op jou, maar wilde ik even mijn liefde voor paling delen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volendamse kweekpaling heel ergens anders vandaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Paling kunnen ze niet kwekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nieuwe UI en nieuwe UN!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan reageerde ik niet op jou, maar wilde ik even mijn liefde voor paling delen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan reageerde ik niet op jou, maar wilde ik even mijn liefde voor paling delen.
Nouja, ergens anders vandaan dan, niet uit Volendam iig. Sorry, Baconquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Paling kunnen ze niet kweken
Volgens mij nog 1 vissersboot tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nouja, ergens anders vandaan dan, niet uit Volendam iig. Sorry, Bacon![]()
Of dat is inmiddels als weer anders, die docu die ik zag ik alweer van een tijdje geleden.
Jij weet niet waar mijn paling vandaan komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nouja, ergens anders vandaan dan, niet uit Volendam iig. Sorry, Bacon![]()
Of dat is inmiddels als weer anders, die docu die ik zag ik alweer van een tijdje geleden.
Die paling werd volgens mij niet uit het ijsselmeer gehaald, maar wel als zodanig aangeprezen. Voor de toeristen met name. Die mannen in dat busje waren iig niet blij toen ze gefilmd werden met hun palingaanvoer.quote:
BDS?quote:
Hahaha dat is altijd pijnlijk ja. Die confrontatie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die paling werd volgens mij niet uit het ijsselmeer gehaald, maar wel als zodanig aangeprezen. Voor de toeristen met name. Die mannen in dat busje waren iig niet blij toen ze gefilmd werden met hun palingaanvoer.
Nee, de herkomst van jouw paling weet ik niet, neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet niet waar mijn paling vandaan komt.![]()
Je weet niet van de 'eckte eckte'.![]()
Je weet nex.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:30 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, de herkomst van jouw paling weet ik niet, nee
Eveleens ofzo is toch een palingbegrip, maar die zit niet in Volendam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
BDS?
Nee maar ik ging altijd met mijn oom naar Volendam, en die wist dan een plek waar je die 'eckte eckte' paling had. Daarom ging hij juist naar die specifieke tent. Verse verse paling.
Ik heb hier nog wel alcoholvrij bierquote:
Wat doen al die palingkwekerijen dan? Sardientjes kweken?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Paling kunnen ze niet kweken
Ik denk hetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doen al die palingkwekerijen dan? Sardientjes kweken?
Geen idee, ik heb muziek aanstaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:34 schreef mootie het volgende:
Errr waren Robin en Laura nou bezig? Gelul over elite en puntjes was blijkbaar iets belangrijker in de Cos.
Ben jij elitequote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:34 schreef mootie het volgende:
Errr waren Robin en Laura nou bezig? Gelul over elite en puntjes was blijkbaar iets belangrijker in de Cos.
Aaltjes toch? En die zetten ze uit in de zee.......ik heb echt geen idee, ik lust ze geeneens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doen al die palingkwekerijen dan? Sardientjes kweken?
Aaltjes kan je wel laten groeien natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Aaltjes toch? En die zetten ze uit in de zee.......ik heb echt geen idee, ik lust ze geeneens.
BDS=BOONDOCKSAINT=HYDRAquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
BDS?
Nee maar ik ging altijd met mijn oom naar Volendam, en die wist dan een plek waar je die 'eckte eckte' paling had. Daarom ging hij juist naar die specifieke tent. Verse verse paling.
Welnee, in een palingkwekerij kweken ze gewoon paling. Van glasaaltje tot volgroeide paling.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Aaltjes toch? En die zetten ze uit in de zee.......ik heb echt geen idee, ik lust ze geeneens.
Ja, dat wel, maar kunnen die wel tot volwassenheid in zo'n bak blijven. Volgens mij niet. Forel wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aaltjes kan je wel laten groeien natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, in een palingkwekerij kweken ze gewoon paling. Van glasaaltje tot volgroeide paling.
Aha.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, in een palingkwekerij kweken ze gewoon paling. Van glasaaltje tot volgroeide paling.
Goed puntquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
Tja tegenwoordig kun je alles wel kweken, wat is er nou echt op tegen eigenlijk?
ook niet in brakwater?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die glasaal moeten ze toch eerst uit de zee halen palingen paren niet in water basins
Zijn maar 2 plekken bekend op de wereld saragossa zee en nog eentje waar ik niet op kan komenquote:
Het uitkomen van paling is in de natuur nog nooit door mensen waargenomen en het is niet bekend wat de palinglarven in de natuur eten. Als een geschikt voedsel voor de larven wordt gevonden, is het misschien mogelijk om paling van begin tot einde commercieel te gaan kweken. In Nederland is momenteel, in tegenstelling tot Japan en Denemarken, weinig financiële ondersteuning voor verder wetenschappelijk onderzoek.quote:
BoonDockSaint heeft toch wel gelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
wist ik ook niet hoor, bijzonder dier dus
En wat een kutleven. Enorme afstanden afleggen, gewoon omdat het in je systeem zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
wist ik ook niet hoor, bijzonder dier dus
kikkers bv gaan terug naar waar ze geboren zijn om zich voort te plantenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat een kutleven. Enorme afstanden afleggen, gewoon omdat het in je systeem zit.
Ja als larfje die hele zee door, meeste zal het wel niet overleven.. en dan de weg naar zoet water vindenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat een kutleven. Enorme afstanden afleggen, gewoon omdat het in je systeem zit.
merkwaardig allemaal, maar de gekste dierensoort is toch wel de mensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
kikkers bv gaan terug naar waar ze geboren zijn om zich voort te planten
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 03:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
merkwaardig allemaal, maar de gekste dierensoort is toch wel de mens
goedemorgen Voxsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:40 schreef Voxs het volgende:
Van Palingkweek tot intergalactische reizen tot GOT . Helemaal![]()
Goedemorgen Chocofan en anderen
Ja alle nachtbrakers liggen nog te snurken en de anderen zijn in de Cos aan het speculeren over het stemmen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goedemorgen Voxs![]()
tis nog lekker rustig hier
dat niet maar was wel heel gezelligquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja alle nachtbrakers liggen nog te snurken en de anderen zijn in de Cos aan het speculeren over het stemmen.
Buitenschilder lekker ding?
haha nee. Ik was vroeg (!) wakker. Katten begroet, koffie gedronken, krantje gelezen, beetje rondgesjeest op het internet. Wie weet ga ik zo nog wat schrijven als ik er zin in krijgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat niet maar was wel heel gezellig
ik hou wel van een praatje![]()
ik ben voor het eerst geen elite dus ik hoef me niet druk te maken
maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het vandaag gaat met dat stemmen![]()
jij nog iets boeiends gedaan deze vroege ochtend
ach katten, we hebben hier 2 nieuwe kittens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha nee. Ik was vroeg (!) wakker. Katten begroet, koffie gedronken, krantje gelezen, beetje rondgesjeest op het internet. Wie weet ga ik zo nog wat schrijven als ik er zin in krijg
Oh twee kittens! Wat leuk. Die breken de boel lekker af niet? Ik heb hier een kater van 3 en een gebrekkige poes van 16. De andere kater van 12 helaas overreden en toen kwam de kater van 3 . Uit het asiel. Kitten lijkt me geweldig, maar niet bij de oude poezebesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach katten, we hebben hier 2 nieuwe kittens.
en die vinden het leuk heel de tijd over mijn bed heen te rennen als ik slaap![]()
en schrijfse als je zin krijgt, zoniet hou het dan lekker bij lezen, dat mag ook wel een keer
het antwoord is er al. Slaap lekker Chocofanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:58 schreef ChocoFan het volgende:
omg en nu stort ik ff in
ik ga echt nog ff maffen![]()
tot later allemaal
nou ja allemaal, dag Voxs![]()
Hier een rode jeweetwel kater (die ik overigens ooit als kitten van fokster Tinkerbell/Christel heb gekregen) en een oud mutsie van 16.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh twee kittens! Wat leuk. Die breken de boel lekker af niet? Ik heb hier een kater van 3 en een gebrekkige poes van 16. De andere kater van 12 helaas overreden en toen kwam de kater van 3 . Uit het asiel. Kitten lijkt me geweldig, maar niet bij de oude poezebes
En lezen..tja..normaal een enorme boekenwurm maar fok en utopia zijn ernstige afleiders. Al vier maanden geen boek gelezen. Er is iets ernstigs mis met me!
Heb je het gister laat gemaakt hier?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef isax het volgende:
de chinese vrouw van de toko heeft me 5 maanden voor de gek gehouden
ze spreekt nederlands
van die gelukspoppetjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is wel humor eigenlijk
en wat heb je nu weer gekocht
het zijn watjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
en wat een bikkels zijn wij vrouwen toch![]()
zo vroeg op de dag en geen man te bekennen![]()
liggen allemaal nog te maffen
van die hele kleine gelukspoppetjes? met touwtjes erdoorheenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef isax het volgende:
[..]
van die gelukspoppetjes
en ginbis. zijn denk ik gewoon animal crackers.
ja dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef isax het volgende:
[..]
het zijn watjes![]()
savonds een vent sochtends een vent.
van die grotere.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
van die hele kleine gelukspoppetjes? met touwtjes erdoorheen
en van die andere dingen heb ik nog nooit gehoord![]()
ik ben niet zo avontuurlijk als jij dat ik van alles durf te proberen
absoluutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef Miek37 het volgende:
Dames wij vermaken ons toch wel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef isax het volgende:
[..]
van die grotere.
ik moet er soms wel voor betalen met een allergische reactie
we rule the scquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef Miek37 het volgende:
Dames wij vermaken ons toch wel!![]()
[ afbeelding ]
Ja ik schijn Madame te zijn geworden, dat had ik dan weer even gemist maar ik zal me met vlijt aan mijn taak toewijden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut![]()
en ik las terug, maar niemand van ons 3 verlaat de harem he.
en dat niemand snapt hoe onze harem is begonnen, jammer voor hun
echt wel, gisteravond zelf een chagerijnige muis weggekregenquote:
komt ze zo weer hoor met der zure pruimquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt wel, gisteravond zelf een chagerijnige muis weggekregen![]()
of zeg ik nu juist het verkeerde waardoor die muis terug komt.
ach boeiend
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja ik schijn Madame te zijn geworden, dat had ik dan weer even gemist maar ik zal me met vlijt aan mijn taak toewijden.
ik laat me echt niet meer weg jagen, in het verleden wel nu niet meerquote:
nu bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb vanmorgen nog even naar JdM bij Umberta gekeken, wat een leugenaar is die man toch!Hoe laat gaan die lambakken stemmen?
Ach Paro is zo'n liefie!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja ik zag ook dat je pinguinslaafje nog van jou is
nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb vanmorgen nog even naar JdM bij Umberta gekeken, wat een leugenaar is die man toch!Hoe laat gaan die lambakken stemmen?
ja ik hoop het ook hoor, meer dan 3 in ieder geval op de bankquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef Miek37 het volgende:
Mooi, ik hoop dat er een hele rij op het oprotbankje komt, dan zijn ze een paar dagen compleet in de stress en dat die relnicht er dan een uit mag stemmen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
het is eigenlijk mega lekker.
ik ga heel die zak op eten
die zure mossel heeft daar een hekel aan dus ik stop nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]groot gelijk heb je en als je alles wilt vermelden over de smaak en dergelijke,
ga je gang maar hoor, ik hou je niet tegen
Ik moet zo weg, maar doe je best!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
eigenlijk moeten we deze cs ff volmaken met de dames en dan een goeie tt verzinnen voor de volgende. laten we de heren ook zien dat wij orgineel kunnen zijn.
iemand ideeen???
baas over eigen buik!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
eigenlijk moeten we deze cs ff volmaken met de dames en dan een goeie tt verzinnen voor de volgende. laten we de heren ook zien dat wij orgineel kunnen zijn.
iemand ideeen???
ik heb 2 weken geleden voor het eerst chili concarne op, ik hield nooit van bruine bonen maar het was zowaar lekkerquote:
Hubbie lust ze ook niet maar als ik chili maak wel, ik doe altijd mais en ananas erdoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb 2 weken geleden voor het eerst chili concarne op, ik hield nooit van bruine bonen maar het was zowaar lekker
ach jee, maar we blijven aan je denken en over wat jij misschien zou willenquote:
lekker opstandig, mooi dat was ik gister ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef isax het volgende:
[..]
die zure mossel heeft daar een hekel aan dus ik stop niet
Ik wel, ik wil graag negers erin met grote piemols!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach jee, maar we blijven aan je denken en over wat jij misschien zou willen![]()
iets met harem ofzo![]()
grapje hoor, ik wil er eigenlijk helemaal niet op door gaan maar ja
ok, is een goeie tip, ik onthoud hemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hubbie lust ze ook niet maar als ik chili maak wel, ik doe altijd mais en ananas erdoor.
volgende sc naamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil graag negers erin met grote piemols!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wel, ik wil graag negers erin met grote piemols!
bedanktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef Miek37 het volgende:
Hahaha, nou meiden ronselen jullie even een paar lekkere echte, tot zover moeten jullie het hier mee doen, ik ben weg!![]()
[ afbeelding ]
10 cm?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
we moeten wel een beslissing maken. wat word het precies?
nou als er opeens een loop van piemols komt weet ik niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
ik moet rond een uur of 1 ook weg isax, red je het dan wel ff alleen
ja ik weet het ook nog niet, zijn we er al bijna of nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
we moeten wel een beslissing maken. wat word het precies?
pagina 10quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik weet het ook nog niet, zijn we er al bijna of niet
dan verstop je je maar ff, ik ben maar een uurtje weg en kom gelijk terug voor versterking voor jouquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef isax het volgende:
[..]
nou als er opeens een loop van piemols komt weet ik niet wat ik moet doen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan verstop je je maar ff, ik ben maar een uurtje weg en kom gelijk terug voor versterking voor jou
waarschijnlijk wel dus dan zijn we allemaal weer terug, want ik las dat miek er dan ook weer isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef isax het volgende:
[..]![]()
ik denk dat die ouwe mannetjes tot een uur of 4 slapen hoor.
waar mannen geen grote piemols hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
waar de dames een Goede beurt nodig hebben
of is dat te plat
of, waar zijn de mannen met grote piem0ls
of![]()
![]()
verzin jij eens wat
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef Miek37 het volgende:
Ik had ooit in een BB Rehab topicloop een SM boomhut.![]()
waar mannen denken dat ze grote piem0ls zijn dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en wel altijd doen alsof ie groot is![]()
![]()
of word ie dan te lang als we dat er achter plakken
linkje ervanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga dat nog eens terugzoeken.
dan is het eerder, waar vrouwen denken dat mannen grote piem0ls zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:24 schreef isax het volgende:
[..]
waar mannen denken dat ze grote piem0ls zijn dan?
te lang denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
waar mannen zeggen dat ze kunnen likken als lassie maar het echt niet zo is![]()
deze misschien
billy hondquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Miek37 het volgende:
Of gewoon Lassie en dan de hele SC volplempen met hondenplaatjes!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Miek37 het volgende:
Of gewoon Lassie en dan de hele SC volplempen met hondenplaatjes!
echtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Jeetje die hond heeft een eigen facebook pagina en youtubekanaal!
het moet niet te plat hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
ja dames ik geloof dat het iets met lassie gaat worden
waar lassie belooft lekker te likken?
kan ook nog
Nou dan gewoon Lassie!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:27 schreef isax het volgende:
[..]
het moet niet te plat he
straks komt heel het keldertje hier.
weten wij ook een keer wat daar gebeurtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:27 schreef isax het volgende:
[..]
het moet niet te plat he
straks komt heel het keldertje hier.
ik denk dat dat te heftig is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weten wij ook een keer wat daar gebeurt
ik weet het niet, ik hou wel van een beetje heftig maar ben nog zoekendequote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef isax het volgende:
waar we het niet uit zijn over lassie
ook een optie.
Die!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef isax het volgende:
waar we het niet uit zijn over lassie
ook een optie.
heb je een nieuw vriendje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik hou wel van een beetje heftig maar ben nog zoekende![]()
hoop met mijn nieuwe vriend wel wat te gaan ontdekken
afijn we dwalen af
nieuwe sc naam, kom op dames we kunnen het
tot straks, je merkt het wel wat het wordquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die!
Ik kan die billy hondjes FB ff zo snel niet vinden en moet nu echt weg, ik kom er nog wel mee! Ciao meiden, laterrrrrrrrrr!
omg gelukkig niet neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een nieuw vriendje?![]()
is de naam ruud?
oh jee, zeker als ie ziet dat we bezig zijn ermeequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef isax het volgende:
damens joezi is wakker. straks jat die ons topic.
wat een borderline feestjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of, waar we het niet eens zijn door lassie
even snel door praten ik kopieer en plak die jij net zeiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh jee, zeker als ie ziet dat we bezig zijn ermee
ik wil hem toch net iets andersquote:
jaaaaaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef isax het volgende:
[..]
wat een borderline feestje![]()
kunnen we ook doen!
Lassie geen redder in noodquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil hem toch net iets anders
waar we lassie missen
waar we een lassie nodig hebben die het kan
wat willen we met lassie
kom op jij bent de creatieveling hier
nou ff volknallen dan en dan mag jij de nieuwe makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef isax het volgende:
[..]
even snel door praten ik kopieer en plak die jij net zei
uit het liedje van herman finkersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die is het, ja die is het helemaal
ik zeg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |