Heb je die tijgerslip op het podium gegooid?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik misschien ook niet zo meer
jij moet m ook effe eraf halen, je hebt gequotequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Inodder het volgende:
OMG... en toen was het ineens al 1 uur geweest...![]()
Ik moet allang pitten...
ps ben nu bijgelezen tot #88 en merk toch een manco aan dat harem verhaal...
ja en een bh die maat 2x robin wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je die tijgerslip op het podium gegooid?
dat maakt toch niet uit als ze hem van youtube haalt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij moet m ook effe eraf halen, je hebt gequote
Eat my shortsquote:
hmm niet op haar account denk ik, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit als ze hem van youtube haalt.
maar echt de halve wereld rond gereisd om ze te volgen, tot Amerika aan toe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:10 schreef isax het volgende:
[..]
ja en een bh die maat 2x robin was![]()
was een setje
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
maar echt de halve wereld rond gereisd om ze te volgen, tot Amerika aan toe?
als ik me op geef voor utopia ga ik er in als groupiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:12 schreef Miek37 het volgende:
Isax is leuk, Isax is top, Isax, Isax, Isax, is top!![]()
![]()
The Officequote:
Leuk toch, moet alleen niet te lang durenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
ja![]()
ik ging altijd met vriendinnetjes er heen.
met zijn 5e in een auto proppen en rijden maar.
daarom ging ik eigenlijk, het is gewoon super grappig allemaal.
de show heb je naar 4x wel gezien.
drugs dealenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk toch, moet alleen niet te lang durenMaar hoe betaalde je die gein?
Vind je? Ik heb al 100 andere dingen tussendoor gedaanquote:
Ik ook, daarom.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb al 100 andere dingen tussendoor gedaan
Leuke gozert.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja waren al klachten uit de COS dat we ze in gaan halen misschien
Vrouwen kunnen ook bij vrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:21 schreef Inodder het volgende:
Oja het manco met de Harem van de dames...
Als ik het goed heb zitten er meer vrouwen in dan mannen...
uitdaging gaccepteert.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja waren al klachten uit de COS dat we ze in gaan halen misschien
Truste Madamequote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
mijn laptop batterij is bijna leeg en ik ben te lui om die paar stappen naar de woonkamer te zetten...dan maar naar de iphone overstappen
Mijn iphone viel 100 meter naar beneden laast niet verzekerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
mijn laptop batterij is bijna leeg en ik ben te lui om die paar stappen naar de woonkamer te zetten...dan maar naar de iphone overstappen
Was je weer wezen klimmenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn iphone viel 100 meter naar beneden laast niet verzekerd
fok app sucksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef isax het volgende:
Nee en je moet telkens vernieuwen , voor je nieuwe berichten zietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
Kan niet eens op Smileys drukken alsof ik gek ben
Om gek van te worden. Het leven is nog niet moeilijk zatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee en je moet telkens vernieuwen , voor je nieuwe berichten ziet
Ik heb geen mobiel meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
Om gek van te worden. Het leven is nog niet moeilijk zat
*schudt handquote:
Kom jij buiten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik iemand wil spreken ga ik wel naar ze toe
Ik ookquote:
Ik woon aan zee heerlijk wakker worden die zeelucht en een stukje hardlopenquote:
Ik las het, Zeeland toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon aan zee heerlijk wakker worden die zeelucht en een stukje hardlopen
Ik woon aan de Rijn, veel mooier dan de zeequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik las het, Zeeland toch?Ik woon bijna aan zee, ga er vaak uit eten op de boulevard
In de zomer terras weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik las het, Zeeland toch?Ik woon bijna aan zee, ga er vaak uit eten op de boulevard
Of sleutels helemaal vergeten en buiten de deur achter je dicht horen klappen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, sleutels in de koelkast is ook een leuke
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
Truste! Bedenk *hier* maar een smiley
Whahahahaha..haha. De Rijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik woon aan de Rijn, veel mooier dan de zee
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
Trustequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:47 schreef isax het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Whahahahaha..haha. De RijnDream on, de zee
Ik ook, wel met een spiegel om mensen in de de ogen te schijnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan makelijk heel de middag ergens op het terras zitten![]()
quote:
En dan word je Joeziquote:
Nu niet meer? Ik was vorig jaar nog een keertje naar Bloomingdale, dat is ook echt niks pfffquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vroeger in de zomervakantie elke dag strand feestjes![]()
Ik bedoel gewoon eigen feestjes hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu niet meer? Ik was vorig jaar nog een keertje naar Bloomingdale, dat is ook echt niks pfff
helemaal top, mogen kampvuren nog?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon eigen feestjes he
Gaafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vroeger in de zomervakantie elke dag strand feestjes![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
wij mochten dat nog wel tegenwoordig niet meer
ik ga soms met een sleepnet vissenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik ging altijd garnalenvissen met mijn pa, toen vond ik er niks aan, maar nu terugkijkend was het eigenlijk wel heel leuk.
Volgens mij doen ze daar nu best wel moeilijk over toch? Met de visstand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik ga soms met een sleepnet vissen
Ik had zoet viswater verguning maar paling mag je niet meer vangenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze daar nu best wel moeilijk over toch? Met de visstand.
Aha. Paling is sowieso goor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had zoet viswater verguning maar paling mag je niet meer vangen
Je hebt 1 keer per jaar een palingtrek een paar dagen als je dan goed staat met fuiken kassaquote:
Letterlijk idd, rioolvissen. *rillquote:
mijn eerste vis die ik ving met een hengel was een paling, het was een marteling om m eraf te krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt 1 keer per jaar een palingtrek een paar dagen als je dan goed staat met fuiken kassa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |