abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:09:02 #201
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139924992
Wat kijken we
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:09:10 #202
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139925001
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nu al :D
:Y
pi_139925014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef AF_ het volgende:
Wat kijken we
Kontjes op 4
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:09:18 #204
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139925018
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef AF_ het volgende:

[..]

verheagh :')
Wie? :')
pi_139925021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef AF_ het volgende:
Wat kijken we
RTL 4 ^O^
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:09:41 #206
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139925057
Discovery; over de bouw van nieuwe WTC toren in New York. Mooi om te zien.
pi_139925112
Paneermeel met vlees :')
pi_139925128
Het is patat ouwe
pi_139925130
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Discovery; over de bouw van nieuwe WTC toren in New York. Mooi om te zien.
Dat is ook interessant om te zien ^O^
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:11:21 #210
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139925167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef tralalala het volgende:
Het is patat ouwe
Heul niet :{w
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:11:22 #211
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925170
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Wie? :')
quote:
Paul Verhaegh (Kronenberg, 1 september 1983) is een Nederlands voetballer die speelt bij FC Augsburg in de Duitse Bundesliga

Verhaegh begon zijn jeugdopleiding bij VVV-Venlo[1]. In juli 1998 maakte hij de overstap naar de jeugdopleiding van PSV, maar werd niet goed genoeg gevonden voor het eerste elftal. Hij maakte zijn debuut in het betaalde voetbal op 15 augustus 2003 in de wedstrijd AGOVV Apeldoorn-TOP Oss (1-2).

Na een jaar uitgeleend te zijn aan AGOVV vertrok hij naar FC Den Bosch. Hier deed hij zijn eerste ervaring op in de Eredivisie, alleen degradeerde de club. Daardoor speelde Verhaegh het seizoen erop weer in de Eerste divisie. Hier blonk hij zo uit, dat toen Vitesse de verrichtingen van de aan FC Den Bosch verhuurde speler Jaap Davids kwam bekijken, Vitesse besloot om Verhaegh te kopen, als de vervanger van Stijn Vreven.

Op 23 januari 2006 tekende Verhaegh een contract dat hem tot medio 2010 aan Vitesse bond. In zijn eerste wedstrijden zorgde hij met ongelukkige terugspeelballen voor puntverlies, maar al gauw groeide hij uit tot een van de betere Vitessenaren van het seizoen 2005-2006, mede door zijn grote inzet. In de zomer van 2006 maakt Verhaegh deel uit van de selectie van Jong Oranje, dat het jeugd-EK won in Portugal. Op 21 juli 2008 tekende Verhaegh een nieuw contract bij Vitesse, waarmee hij tot medio 2011 onder contract kwam te staan. Hij werd kort voor zijn verlenging benoemd tot de nieuwe aanvoerder van Vitesse.

In mei 2010 tekende Verhaegh bij FC Augsburg. Hij was de derde speler in één week tijd die de Duitse club uit de Eredivisie plukte, na Gibril Sankoh en Marcel de Jong. Hij behaalde met zijn club promotie in het seizoen 2011/12 van de 2. Bundesliga naar de Bundesliga.

Op 31 juli 2013 werd Verhaegh door bondscoach Louis van Gaal genoemd in de voorselectie van het Nederlands voetbalelftal voor de vriendschappelijke interland tegen Portugal op 14 augustus 2013. Hij was de enige speler zonder A-interlandervaring die werd opgeroepen.[2] Verhaegh was in de periode van bondscoach Bert van Marwijk al eens benaderd, wat toen niet tot een oproep geleid heeft.[3]

Op 14 augustus 2013 maakt hij zijn debuut in het Nederlands voetbalelftal in een vriendschappelijke interland tegen Portugal. Hij speelde in totaal 47 minuten en werd vervangen door Ricardo van Rhijn.

Op 13 mei 2014 behoord Verhaegh bij de 30 koppige voorlopige voorselectie van het Nederlands elftal van bondscoach Louis van Gaal voor het WK 2014.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:11:58 #212
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925205
Eigenwijze flikkers _O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:12:04 #213
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139925212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef AF_ het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Nogmaals: :')

Ffs Ausburg? Zet dan meteen Huppers daar neer ofzo :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:13:59 #214
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139925338
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Discovery; over de bouw van nieuwe WTC toren in New York. Mooi om te zien.
_O_

Thanks for the tip
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:15:29 #215
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925433
Nu ik het zo bedenk, Nederland heeft op het moment geen goede voetballes ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_139925452
Jammer dat ze niet twee van die torens neer hadden gezet
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:15:48 #217
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925457
Ik bedoel godverdomme van aanholt :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:16:04 #218
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139925469
Dezelfde mensen altijd in die bouwshit van de nieuwe WTC :')

Daarintegen. Serie Rising: Rebuilding Ground Zero, top serie _O_
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:18:19 #219
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925627
Gelukkig kunnen we vanaf 31 mei genieten van deze madame

#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_139925663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef AF_ het volgende:
Gelukkig kunnen we vanaf 31 mei genieten van deze madame

[ afbeelding ]
Ik zie liever Eva O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:20:12 #221
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik zie liever Eva O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_139925780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef AF_ het volgende:
Gelukkig kunnen we vanaf 31 mei genieten van deze madame

[ afbeelding ]
Puntige knieën :{w
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_139925789
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:20 schreef AF_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eva ziet er lelijk uit in de SI shoot
pi_139925877
Zonder photoshop



Eva ziet er wel even wat vrouwelijker uit.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:23:29 #225
391606 AF_
AltijdKapot
pi_139925977

Naar het WK _O_
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')