Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjesquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.
Zelfs ik?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh come on, deze moet jij ook snappen.
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs ik?
Ik denk dat ik er toch te dom voor ben
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze moeten vormpjes van 4 cm lang maken ipv 26.... cakeje doormidden en voila... 2 kapjes
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
weet iemand nog goede films op netflix? (maakt niet uit welke regio)
denk niet dat ik dit drama nog lang trek
ik heb gister robocop gekeken, was wel leukquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is niet erg, je bent nog steeds welkom.
kloptquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef isax het volgende:
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kloptsnap ook niet dat mensen erin trappen
nederlandse database vind ik zwak nog. US heeft vaak goede dingetjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb die Netflix-database laatst voor het eerst gezien bij iemand. Vond het verrassend beperkt.
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziekquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Dat is flauw.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.
Wij doen ook maar alsofquote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat ik verbannen zou worden uit deze intellecte sc.
echt niet dusquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat het naar NL kwam dacht ik oh leuk, kunnen we alles kijken. Het is net een moderne videotheek.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor de oude starre garde.
Is gewoon handig dat soort topics.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
Ok, welke geraniums heb jij staanquote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom, gaat hier vaak genoeg over films en series en muziek
hmm doen veel mensen volgens mij, ik kan dat ook niequote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Fokken en film kijken is geen goed plan, en ja het is een kut film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |