Het ontkennen is ook zo grappigquote:
aah sorry, ik verwachtte een topichuntquote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef isax het volgende:
ik had net thaise naakthonden getypt![]()
maar goed zal ik een foto posten?
En toch gewoon stug volhouden en blijven bestellenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb het al bij verschillende tentjes gehaald. geen succes
Naar plaatje, maar ik weet dat het dood isquote:
new king, nam kee, bird thaiquote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
En toch gewoon stug volhouden en blijven bestellen
Ik laat me niet sturenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ga anders maar naar je billentopic: 40+ / [40+ SC #325] Billen topic
heb jij inmiddels al een beurt gehad, want zo zie ik dat gezeik van jouquote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
erover beginnen betekent gelukkig ook nie
Zo zie ik je nou eenmaal, ontkennen mag altijd. Is de trui al af
Tis voor die beesten toch niet cool, huidproblemen en de hele dag tong uit je bek omdat je bek te klein is..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef mootie het volgende:
Ook op de Engelse zag ik nergens staan dat de hondjes gehandicapt zijn. Of een freakmutatie, steeds haarlozer.
Dit is al de derde keer dat je over een beurt begint, ik zou maar eens in de spiegel kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb jij inmiddels al een beurt gehad, want zo zie ik dat gezeik van jou
Maar geef nou toe, een goede Beurt is toch sowieso niet verkeerd?quote:
ik geef het tenminste toe, heb ik jou nog niet zien doenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer dat je over een beurt begint, ik zou maar eens in de spiegel kijken
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
we gaan trouwen in utopia
breezers for all
kom je ook?
vervelend kind is het tochquote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
soon!We moeten het wel stil houden, anders komt Soury onze date verzieken
ik kijk wel op de streamsquote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef isax het volgende:
[..]
we gaan trouwen in utopia
breezers for all
kom je ook?
dat is vaak met iets dat lekker isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef isax het volgende:
die nootjes zijn zo lekker maar er zitten er maar weinig op
Cashew? jij die zijn duur hequote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef isax het volgende:
die nootjes zijn zo lekker maar er zitten er maar weinig op
Oh ok.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geef het tenminste toe, heb ik jou nog niet zien doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zuur krengquote:
Patat met mayo kennen we welquote:
Dat is mijn punt toch helemaal niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis voor die beesten toch niet cool, huidproblemen en de hele dag tong uit je bek omdat je bek te klein is..
Er ligt hier nog iets op je te wachten....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds primaquote:
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb genoeg gekookt. Dus ik eet gewoon croissantjes met smeerkaas.
en een beetje slurpen door de sliertjes die een beetje aan elkaar blijven plakken door de sausquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er ligt hier nog iets op je te wachten....
De tampon van Yvonnequote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
de sliertjes noodles plakken aan elkaar maar het smaakt nog steeds prima![]()
perfecte combie van een zacht zuurtje, zout, bitter, zoet
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen danquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef Parlay het volgende:
Beurten, punten.
Het is onwijs kutweer, vanwaar die hormonenstorm
Ik doe ze wel even in de oven.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
is het lekker knapperig? dat is het belangerijkste.
Ze zijn al afgebakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
paar druppeltjes water erop voordat je ze in de oven doet
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb er al maanden last van dus zal vast wel niet aan het weer liggen dan
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Gaat vanaf morgen warmer worden dus......... In de cos is Robert in de aanbieding geloof ik.
Ja even met natte handen erover.quote:
Haha, nee Ikquote:Op maandag 12 mei 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Quizduel? Moet ik eerst mijn telefoon zoeken.
nog niet opquote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
Ik bedoel het uiteinde hiervan...
[ afbeelding ]
Cake en koffiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
[ afbeelding ]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:31 schreef isax het volgende:
ik zit vol joh![]()
altijd jammer als je dat punt bereikt.
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.
Jij praat poep!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch alleen maar dikke wieven hier.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lastig als je ze niet hebtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk stoppen met eten voordat je vol zit, want je hersenen komen er altijd net wat later achter dat je vol zit.
ik weet het maar soms kan ik het niet latenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Haha, nee Ik![]()
Geintje natuurlijk....
[ afbeelding ]
en jij bent een fotomodel?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, ik pas maar net op de bank. Drie zits.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapjes van de cake zijn het lekkerste.
Volgens mij ben jij juist de uitzondering die de regel bevestigd, of niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik pas maar net op de bank. Drie zits.
Nee ik ben het type mens dat te lui is om cake te bakken. En ik vreet me ziek in het beslag en heb dan geen zin meer.quote:
Ze is wel vrolijkquote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan word je vanzelf zo.
[ afbeelding ]
quote:
Nou nee.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist de uitzondering die de regel bevestigd, of niet?
Appeltaart gemaakt gisterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ben het type mens dat te lui is om cake te bakken. En ik vreet me ziek in het beslag en heb dan geen zin meer.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou nee.
Ik ben gewoon vrij normaal geloof ik.
omg dat is wel heel ernstig hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dan word je vanzelf zo.
[ afbeelding ]
Fokken en film kijken is geen goed plan, en ja het is een kut filmquote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef isax het volgende:
ik zit diana half te kijken op netflix
wat een slechte film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |