HERE WE, HERE WE, HERE WE FUCKING GO!!!!!!!!1111quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef -tape- het volgende:
Vraagje;
Iemand enig idee hoet het nummer heet wat op 1min-ish begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je daar helemaal niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
Om 16.00 naar de purple voor noisecult natuurlijk, hing een super toffe sfeer...
En daar ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
en om 18.00 weer naar de magenta voor Technoboy & Tuneboy
Leuk verslag, volgend jaar ook weer is een weekend gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
Defqon was super goud. Voor mij en onze vriendengroep supervet dat Noisecult 2 x mocht draaien natuurlijk ( vrijdag 6.30 orange, zaterdag 16.00 purple ). Verder gewoon echt genoten van van alles:
Heerlijk hard noisecult setje in de orange op vrijdag
01. Alphaverb - Got It (Noisecult Remix)
02. Ran-D & B-Front - Rebirth
03. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
04. Chain Reaction - Lellebel
05. Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk
06. Noisecult - Punchlines
07. Ran-D & Adaro - In For The Kill
08. Zany - Execute
09. Hard Driver - Bass Drops
10. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
11. Frequencerz & E-Force - Attention
12. B-Freqz - One Of A Kind
13. Zatox - Creation
14. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance
15. Adaro ft MC Renegade - The House Of Wax
https://soundcloud.com/ab(...)4/comments/189967820
Was echt mooi om daar vroeg in de ochtend helemaal los te gaan met veel bekenden en liefhebbers
Zaterdag de magenta ontdekt, wat een goudmijn. TATANKA project met oa overload anthem, lost in dreams, tats mashup gewoon echt alle dikke hits van toen werden gedraaid en afsluiten met gold medley (L)
Om 16.00 naar de purple voor noisecult natuurlijk, hing een super toffe sfeer...de booth daar draaide rond en echt liep in de rondte mee voor de booth. Draaide een leuke set met eigen werk maar ook Rock Civilization, Feel my Fire oa.
DBSTF op de main was ook goed, en om 18.00 weer naar de magenta voor Technoboy & Tuneboy. Genieten, wat een harde kicks, wat weinig breaks en wat weinig vocalen. Heerlijk.
Savonds NC live, Crypsis en Bfreqz op de main gezien. Was ook wel prima.
Zondag stond weer in het teken van de Magenta met echt dikke sets van Jones, Scope DJ en Sonar. Bij Sonar ging het echt weer zo los gewoon echt geniaal. Natural, Beatz 4 u, Sarabande etc etc.
Jammer dat bij de afterparty er geen fatsoenlijk geluid was in de orange, heb toen mijn tent maar opgezocht. Al met al een zeer dikke defqon gehad
quote:pielhenkdrik[🍰] 3 punten 26 minutes ago
waarom lijkt jouw hoofd op een trekhaak?
DjThera[S] 1 punt a minute ago
Waarom heet jij pielhenkdrik?
Zullen in der loop des tijds wel eens komen neem ik aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn er geen setjes van de magenta stage terug te vinden
Had graag die van Davide Sonar en ScopeDJ nog eens teruggeluisterd.
TR gemachtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef AlterEg0 het volgende:
Undacova is Jan Robbe, an electronic musician from Belgium that likes to experiment with sounds, complex rhythms, abstractions and ambiences. “UndaCova” and “Atomhead” are projects that concentrate on the rhythmic and more violent side of things, while “Erratic” is more aimed towards abstract, electro-acoustic, drones and dark ambient.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
keiharde shit
zo mijn dagelijkse spam is weer gedaan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn er geen setjes van de magenta stage terug te vinden
Had graag die van Davide Sonar en ScopeDJ nog eens teruggeluisterd.
ik hoop het!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:33 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Zullen in der loop des tijds wel eens komen neem ik aan.
aankomend weekend helaas ander feestje gepland, ik heb altijd wel wat tijdens een HardClassicsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Volgende week Hardclassics
Wie nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |