abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juni 2014 @ 20:49:00 #226
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_141737864
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:@
HERE WE, HERE WE, HERE WE FUCKING GO!!!!!!!!1111 *O*

Die hoorde ik serieus toen ik even 10 minuten in de blue was... nostalgie :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 30 juni 2014 @ 23:15:44 #227
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_141746999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef -tape- het volgende:
Vraagje;

Iemand enig idee hoet het nummer heet wat op 1min-ish begint?

Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_141767072
Defqon was top alleen het geluid in de orange was tenminste toen ik er steeds was dramatisch. Vooral vrijdag. Geluid zacht en werd slecht gedraaid, boel gefluit en werd bier naar de dj's gedraaid. Heeft een hele tijd niemand staan draaien haha
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_141768170
Er is weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom" :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141798578
Defqon.1 2014 was ge-ni-aal, wat een weekend O+ O+

had vandaag ook nog mooi vrij, lekker uitrusten :P uitgebreid(er) verslag komt morgen ofzo wel :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:42:41 #231
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_141820076
Defqon was super goud. Voor mij en onze vriendengroep supervet dat Noisecult 2 x mocht draaien natuurlijk ( vrijdag 6.30 orange, zaterdag 16.00 purple ). Verder gewoon echt genoten van van alles:

Heerlijk hard noisecult setje in de orange op vrijdag
01. Alphaverb - Got It (Noisecult Remix)
02. Ran-D & B-Front - Rebirth
03. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
04. Chain Reaction - Lellebel
05. Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk
06. Noisecult - Punchlines
07. Ran-D & Adaro - In For The Kill
08. Zany - Execute
09. Hard Driver - Bass Drops
10. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
11. Frequencerz & E-Force - Attention
12. B-Freqz - One Of A Kind
13. Zatox - Creation
14. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance
15. Adaro ft MC Renegade - The House Of Wax
https://soundcloud.com/ab(...)4/comments/189967820

Was echt mooi om daar vroeg in de ochtend helemaal los te gaan met veel bekenden en liefhebbers

Zaterdag de magenta ontdekt, wat een goudmijn. TATANKA project met oa overload anthem, lost in dreams, tats mashup gewoon echt alle dikke hits van toen werden gedraaid en afsluiten met gold medley (L)

Om 16.00 naar de purple voor noisecult natuurlijk, hing een super toffe sfeer...de booth daar draaide rond en echt liep in de rondte mee voor de booth. Draaide een leuke set met eigen werk maar ook Rock Civilization, Feel my Fire oa.

DBSTF op de main was ook goed, en om 18.00 weer naar de magenta voor Technoboy & Tuneboy. Genieten, wat een harde kicks, wat weinig breaks en wat weinig vocalen. Heerlijk.
Savonds NC live, Crypsis en Bfreqz op de main gezien. Was ook wel prima.

Zondag stond weer in het teken van de Magenta met echt dikke sets van Jones, Scope DJ en Sonar. Bij Sonar ging het echt weer zo los gewoon echt geniaal. Natural, Beatz 4 u, Sarabande etc etc.

Jammer dat bij de afterparty er geen fatsoenlijk geluid was in de orange, heb toen mijn tent maar opgezocht. Al met al een zeer dikke defqon gehad :)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:15:05 #232
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_141829375

_O_

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
Om 16.00 naar de purple voor noisecult natuurlijk, hing een super toffe sfeer...
Ik heb je daar helemaal niet gezien :o Ik wist dat je daar zou zijn dus nog even gezocht ook :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
en om 18.00 weer naar de magenta voor Technoboy & Tuneboy
En daar ook niet :N
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_141833905
ik heb jou ook niet gezien bij T&T Bert :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:47:39 #234
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_141837649
Haha nou ik draag voortaan een bril en ben van 130 naar 90 kg gegaan maar dat wisten de meestal hier al :)

Wat vond je van noisecult bert ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_141842172
die bril bracht me anders wel even aan het twijfelen ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_141842961
Noisecult in de purple _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_141846192
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:42 schreef Sethje het volgende:
Defqon was super goud. Voor mij en onze vriendengroep supervet dat Noisecult 2 x mocht draaien natuurlijk ( vrijdag 6.30 orange, zaterdag 16.00 purple ). Verder gewoon echt genoten van van alles:

Heerlijk hard noisecult setje in de orange op vrijdag
01. Alphaverb - Got It (Noisecult Remix)
02. Ran-D & B-Front - Rebirth
03. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
04. Chain Reaction - Lellebel
05. Bass Modulators & Frequencerz - Bring Back The Funk
06. Noisecult - Punchlines
07. Ran-D & Adaro - In For The Kill
08. Zany - Execute
09. Hard Driver - Bass Drops
10. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
11. Frequencerz & E-Force - Attention
12. B-Freqz - One Of A Kind
13. Zatox - Creation
14. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance
15. Adaro ft MC Renegade - The House Of Wax
https://soundcloud.com/ab(...)4/comments/189967820

Was echt mooi om daar vroeg in de ochtend helemaal los te gaan met veel bekenden en liefhebbers

Zaterdag de magenta ontdekt, wat een goudmijn. TATANKA project met oa overload anthem, lost in dreams, tats mashup gewoon echt alle dikke hits van toen werden gedraaid en afsluiten met gold medley (L)

Om 16.00 naar de purple voor noisecult natuurlijk, hing een super toffe sfeer...de booth daar draaide rond en echt liep in de rondte mee voor de booth. Draaide een leuke set met eigen werk maar ook Rock Civilization, Feel my Fire oa.

DBSTF op de main was ook goed, en om 18.00 weer naar de magenta voor Technoboy & Tuneboy. Genieten, wat een harde kicks, wat weinig breaks en wat weinig vocalen. Heerlijk.
Savonds NC live, Crypsis en Bfreqz op de main gezien. Was ook wel prima.

Zondag stond weer in het teken van de Magenta met echt dikke sets van Jones, Scope DJ en Sonar. Bij Sonar ging het echt weer zo los gewoon echt geniaal. Natural, Beatz 4 u, Sarabande etc etc.

Jammer dat bij de afterparty er geen fatsoenlijk geluid was in de orange, heb toen mijn tent maar opgezocht. Al met al een zeer dikke defqon gehad :)
Leuk verslag, volgend jaar ook weer is een weekend gaan.
pi_141862086
Thera, je hebt geen kut te doen of wel :')

quote:
pielhenkdrik[🍰] 3 punten 26 minutes ago
waarom lijkt jouw hoofd op een trekhaak?

DjThera[S] 1 punt a minute ago
Waarom heet jij pielhenkdrik?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:55:59 #239
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_141881423
Haha het is een AMA dus dan kun je verwachten dat er idioten tussen zitten
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:56:14 #240
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_141893700
Waarom zijn er geen setjes van de magenta stage terug te vinden ;(
Had graag die van Davide Sonar en ScopeDJ nog eens teruggeluisterd.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:33:49 #242
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_141899259
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn er geen setjes van de magenta stage terug te vinden ;(
Had graag die van Davide Sonar en ScopeDJ nog eens teruggeluisterd.
Zullen in der loop des tijds wel eens komen neem ik aan.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_141902886
Undacova is Jan Robbe, an electronic musician from Belgium that likes to experiment with sounds, complex rhythms, abstractions and ambiences. “UndaCova” and “Atomhead” are projects that concentrate on the rhythmic and more violent side of things, while “Erratic” is more aimed towards abstract, electro-acoustic, drones and dark ambient.

*O* *O* *O* *O* *O*
keiharde shit :D
zo mijn dagelijkse spam is weer gedaan.
pi_141904783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef AlterEg0 het volgende:
Undacova is Jan Robbe, an electronic musician from Belgium that likes to experiment with sounds, complex rhythms, abstractions and ambiences. “UndaCova” and “Atomhead” are projects that concentrate on the rhythmic and more violent side of things, while “Erratic” is more aimed towards abstract, electro-acoustic, drones and dark ambient.

*O* *O* *O* *O* *O*
keiharde shit :D
zo mijn dagelijkse spam is weer gedaan.
TR gemacht

Als je iets gaat plaatsen, plaats dan ook daadwerkelijk hardstyle in het het hardstyle topic
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_141930437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn er geen setjes van de magenta stage terug te vinden ;(
Had graag die van Davide Sonar en ScopeDJ nog eens teruggeluisterd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:33 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Zullen in der loop des tijds wel eens komen neem ik aan.
ik hoop het! O+ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_141930933
owja, bij deze ook nog even mijn Defqon.1 verslag :s)

vrijdag rond 14.00 van huis gegaan, onderweg paar dikke buien gehad maar gelukkig was het droog toen we geparkeerd hadden. twee keer moeten lopen (keer met eten/drinken en keer met koffers), omdat we veels te veel bij ons hadden :')

sliepen op de Comfort Zone in een safari-tent, helemaal top geregeld daar met eigen (gratis) douches etc. _O_ waren net op tijd geïnstalleerd voor de BBQ, toen we eten op hadden arriveerden onze andere 2 reisgenoten en was de groep compleet. gelijk maar omgekleed en richting de Blue gegaan voor de The Gathering, mooi opgestart daar met z'n allen ^O^ door al dat gesleep wel flink de knoll'n op, dus om middernacht richting tentje gegaan en nog even lekker een warme douche genomen :D

zaterdag op tijd op het festival-terrein, even de main gecheckt en daarna richting Balistic in de Magenta. wat een heerlijke set met Bring Me Your Silence, Bigger Better Louder, Overdrive etc.etc. _O_ :9 verder nog Atmozfears, LNY TNZ en Technoboy & Tuneboy gezien *O* uurtje rust gepakt en tijdens The Pitcher live weer op het festival-terrein, maar wat een rukset had die kerel zeg :r :X daarna richting de main gegaan en lekker de eindshow meegemaakt :)

zondag een beetje uitgeslapen en vanaf half 1 weer party party, mooi dat Jones ook gewoon een kwartier eerder begon :D hij draaide een puike set, al was de Magenta op zondag sowieso de beste area van het hele weekend, met ook nog Davide Sonar en Scope DJ _O_ *; :9~ :9~ nog even wat A-lusion gekeken en daarna lekker in de tv-lounge op de camping voetbal gekeken. ruim 1,5 uur klamme handjes gehad maar uiteindelijk een forse explosie van lawaai toen we wonnen *O* na het laatste fluitsignaal direct richting de main voor The Closing Ceremony, gezellig met allen :)

maandag eind van de morgen weer richting huis, gelukkig alleen tas in hoeven pakken en geen tentje op hoeven breken ofzo :P had dinsdag ook nog vrij, dus lekker bij kunnen komen en voetbal kunnen kijken :7

al met al een ge-wel-dig weekend gehad, dit had ik veel eerder moeten doen :+ de camping-optie staat alweer voor Defqon.1 2015, want het weer, de sfeer, de muziek, de gezelligheid en de hele omvang van dat weekend-gebeuren smaakt naar meer 8-) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:05:33 #249
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_141938017
Volgende week Hardclassics :D

Wie nog meer?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_142017082
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Volgende week Hardclassics :D

Wie nog meer?
aankomend weekend helaas ander feestje gepland, ik heb altijd wel wat tijdens een HardClassics :+ O-)

net ook even de 3 TBY Tribute setjes gedownload, doen het vast goed in de auto :9 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')