abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:02:49 #76
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140053918
DV hondjes zijn cool ^O^ Wat voor 1 word het? Wij hebben hier een licht demente schapendoes rondlopen :D Hoewel ze al ver in der reservetijd loopt zou ik haar voor geen goud willen missen :X De realiteit is echter anders en als ze er niet meer is dan komt er echt een hond weer, met of zonder kind ;)

Arja officieel mag ik volgende week zondag testen. Mijn verstand zegt op dit moment dat er niets is maar mijn gevoel zegt wat anders :X Ik ben gister al kokhalsend van de markt gevlucht vanwege de viskraam... Pfoeh wat een lucht :r daarnaast ben ik zo hormonaal als de pest. Ik werd vanmorgen al ongeleid projectiel genoemd door mijn man.. Ik kan je beloven dat hij het voorlopig wel uit zijn hoofd laat om me zo te noemen ~O> O-) :D
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:06:53 #77
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140063734
Als het goed is word het een bordeaux dog. We gaan volgende maand bij de fokker kijken. Najaar worden er pups verwacht. Qua karakter is het echt een hond die bij ons past, maar ik wil ze even hebben gezien en meegemaakt in levende lijve en natuurlijk tips, de do's en don't bespreken.
Be happy with the little things in life
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:39:19 #78
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140065549
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 20:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als het goed is word het een bordeaux dog. We gaan volgende maand bij de fokker kijken. Najaar worden er pups verwacht. Qua karakter is het echt een hond die bij ons past, maar ik wil ze even hebben gezien en meegemaakt in levende lijve en natuurlijk tips, de do's en don't bespreken.
:o dat word ook onze volgende hond :D Zijn echt geniale honden en super lief (en behoorlijk waaks tegen vreemden ;) )
pi_140067257
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:10 schreef dobbey het volgende:
Frummel goed om te lezen dat jullie het op deze manier beter ervaren, succes :*

Dv'ke :* ik kan me de boosheid van je man goed voorstellen. Het is ook niet niets en moet je kijken hoeveel jullie al voor de kiezen hebben gehad de afgelopen jaren. Ik hoop voor jullie dat de rust gauw wederkeert en dat jullie dan met goede moed en een frisse blik een juiste keuzen kunnen maken.

Gisteren heb ik op ons blog o.a. heb geschreven dat dit waarschijnlijk onze enige en laatste kans is omdat wij niet van onze donor kunnen en mogen verwachten dat ze het nogmaals gaat doen. Ze heeft zoveel tegenslag gehad dat we dit niet over ons hart kunne n krijgen om van haar te verlangen het nogmaals te doen. (Tenzij ze natuurlijk zelf heel graag wil ;). )

N.a.v. Dit verhaal en natuurlijk de voorgeschiedenis hebben wij een aanbod gehad uit compleet onverwachte hoek O+ We gaan er nog steeds vanuit dat het niet nodig is en dit gewoon raak is *) maar ik was echt even van de kaart. Ik ben normaal niet op mijn mondje gevallen maar wist gewoon even niet wat uit te brengen. Vind het zo lief en overweldigend dat ik eigenlijk nog steeds beduusd ben O+
wat een geweldig mooi aanbod! al hoop ik voor jullie natuurlijk niet dat het nodig is..
ben ook wel benieuwd naar jullie blog.. is dat openbaar of niet?
Ik weet gewoon nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit topic, ik wil van alles zeggen maar t klinkt zo suf... daarom maar gewoon een dikke knuffel voor de mensen die m kunnen gebruiken.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:13:07 #80
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140067494
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

wat een geweldig mooi aanbod! al hoop ik voor jullie natuurlijk niet dat het nodig is..
ben ook wel benieuwd naar jullie blog.. is dat openbaar of niet?
Ik weet gewoon nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit topic, ik wil van alles zeggen maar t klinkt zo suf... daarom maar gewoon een dikke knuffel voor de mensen die m kunnen gebruiken.
Ook alleen knuffels zijn welkom hier O+

Ons blog is inderdaad openbaar staat ook wel ergens op mijn profiel hier... het is te vinden via donorkind.wordpress.com

Weet alleen niet of dat hier mag staan :@ anders moet een modje het maar verwijderen :+
pi_140124702
Mogguh! Zoals gedacht, IUI mislukt, ben gister ongesteld geworden. Vannacht wakker gelegen omdat ik zo'n kramp had. Niks hielp :X

Uiteindelijk midden in de nacht maar het bad vol laten lopen en in een warm bad gaan liggen. Na een uurtje trok de kramp weg :')

Ik ga vanmiddag wel op een strandbedje mijn slaap inhalen.

Succes nog voor de wachtenden :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_140126682
Hmm, klote aurum, ook al had je het verwacht :*

Dobbey, mijn duimen draaien nog voor je hoor! Die eskimo's ga je gewoon helemaal niet nodig hebben!

Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe cyclus, fricking irritant! Nu inmiddels dag 38 of zo.... Mag hopen dat het nou toch echt een keer gaat komen onderhand want ik wil weer door! -O-
pi_140128975
Jammer, aurum.
Wanneer ga je op vakantie?

Frustrerend, lijn, dat afwachten.

Ik heb nog steeds iedere dag een licht tweede streepje op mijn ovulatie testen. Zwangerschapstest is negatief.
Als ik in de loop van deze week niet ongesteld word, maar weer een afspraak maken in het ziekenhuis voor een nieuw behandelplan. Ik denk IUI
  maandag 19 mei 2014 @ 16:10:47 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_140132766
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef Arja het volgende:
Jammer, aurum.
Wanneer ga je op vakantie?

Frustrerend, lijn, dat afwachten.

Ik heb nog steeds iedere dag een licht tweede streepje op mijn ovulatie testen. Zwangerschapstest is negatief.
Als ik in de loop van deze week niet ongesteld word, maar weer een afspraak maken in het ziekenhuis voor een nieuw behandelplan. Ik denk IUI
Die dingen geven toch altijd streepjes?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_140133507
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij mij gaven ze, als ik niet onder behandeling stond, geen enkele reactie omdat ik alle hormonen miste.

Nu gebruik ik ook niks en krijg streepjes, maar ze worden nog niet donkerder
  maandag 19 mei 2014 @ 17:20:01 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140135227
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als het goed is niet. De mijne was Omo wit op de controle streep na, zodra eisprong eraan kwam werd test streep steeds meer zichtbaarder, tot na de eisprong en dan zwakte het af en werd weer Omo wit
  donderdag 22 mei 2014 @ 09:21:07 #87
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140232684
Dobbey :W hoe gaat het met je???
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:36:48 #88
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_140234293
http://www.omroepbrabant.(...)ndorp+failliet+.aspx

Balen zeg, Ik geloof dat daar toch wel veel succesverhalen vandaag kwamen?
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:25:14 #89
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140235505
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:36 schreef NotTheSame het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ndorp+failliet+.aspx

Balen zeg, Ik geloof dat daar toch wel veel succesverhalen vandaag kwamen?

Wij hebben een mindere ervaring met hun dus ik ben er ook niet zo rouwig om eerlijk gezegd :@ De lopende behandelingen gaan nu gewoon door en ze zijn bezig om een doorstart te maken dus in dat opzicht is er wel goed nieuws voor de lopende patienten.
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:26:31 #90
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140235552
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dobbey :W hoe gaat het met je???
:W Ik is er wel... maar op de achtergrond ;) Afgelopen woensdag een test gedaan en die was negatief maar ik realiseer me dat die ook officieel te vroeg was. Zondagmorgen gaan we weer testen en dan zien we wel. Ben zeer rustig moet ik zeggen, had ik niet verwacht :)

Hoest met de rest hier?
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:44:47 #91
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140236131
Dat is idd te vroeg, foei o|O hihihi. Mijn duimen draaien nog volop voor je :*
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:57:58 #92
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140238260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dat is idd te vroeg, foei o|O hihihi. Mijn duimen draaien nog volop voor je :*
:{w Als we met slaan gaan beginnen dan tover ik Kimzillaah ff naar voren hoor }) }:| :6
  donderdag 22 mei 2014 @ 13:36:30 #93
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140239388
Hormones much?? :P O+ :* fijn dat je verder rustig voelt. Ik hoop zo hard voor je dat je zwanger bent :*

Hoe is het met de rest van de meiden?

[ Bericht 26% gewijzigd door droomvrouwtje op 22-05-2014 18:33:51 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:09:10 #94
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_140280354
aurum... -O- Balen zeg. Gaan jullie er nu weer wat maanden tussen laten vallen? Of toch gelijk door?

Irritant, Arja! Ik heb die ovulatietesten de deur uit gedaan, toen ik ontdekte dat ik gedurende anderhalve week achter elkaar positief plaste. Echt positief: steeds een smiley op de Clear Blue. Klopt bij mij niks van vanwege de PCOS... Maar ik hoor wel vaker dat vrouwen gedurende de hele maand een licht streepje hebben en bij de piek vervolgens pas een goede tweede streep.

Dobbey, trek je het nog? Woensdag testen was inderdaad veuuuul te vroeg ;) Maar ik snap het goed hoor. Ik heb dat ook regelmatig gedaan.

---

Bij mij na een weekje prikken al een mooi ei te zien op de echo vanmorgen, dus dat is mooi! Zondag nog een check, dus ik vermoed dinsdag of woensdag de IUI. Zou mooi zijn als deze ronde slaagt! Of in ieder geval de zaadkwaliteit wat beter is.
pi_140305102
Frummel, ik duim voor je dat de zaadkwaliteit deze keer beter is en dat dit hem gewoon wordt. Mooi ei!

_aurum_ balen dat het niet gelukt is en dan ook gelijk zo'n heftige menstruatie. Ugh. }:|

dobbey, nog ff spannend. Ik vind dat het maar gewoon gelukt moet zijn.

Dank je wel voor de lieve felicitaties, dames. Hier lijkt het erop dat ik na dag 11 van mijn menstruatie bijna klaar ben. Zo fijn zo'n schildklier. }:| Het gaat wel beter, want ik ben al afgevallen, maar de cyclus loopt altijd wat achter (logisch). Krijg alweer complimentjes. En mijn nieuwe manier van sporten is te tof voor woorden. >:) O+ Kahlie heeft indoor mini trampoline gekocht
pi_140314965
Dobbey, spannend nu. Ik denk aan je.

Frummel, hoera voor het snelle ei!

Kahlie, 11 dagen ongesteld, brrr, wat irritant
pi_140328022
Dobbey gewoon even een :* omdat ik aan je denk.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:10:43 #98
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140329422
Dobbey, hier word keihard geduimd en ik denk aan je!! :*

Wow kahlie, pfff kan me voorstellen dat je dat op een gegeven moment zat bent. Ik word al gek na 4 dgn :o

Frummel, ik duim en hoop dat het zaad nu deze ronde beter is.

Arja hoe was je vakantie??

Aurum hoe is het bij jou?

Vergeet ik nu nog iemand? Zo ja, sorry :@

Klumsy, hoe gaat het met jou?
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:34:32 #99
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_140330855
O+ dank jullie.... Vandaag zo'n Bud dag :'( Ik jank om het minste geringste, ben er heilig van overtuigd dat het niet gelukt is en kan de gedachte niet van me af zetten. Toen ook nog de oepsie kameraad van manlief met zijn vriendin bij ons kwam staan en pontificaal haar 7 maanden buik showde was het helemaal gebeurt :{

En voor de rest sluit ik me aan bij de vragen van DV ;)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 23:39:58 #100
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140331074
Dobbey :* ik hoop zo dat je gevoel er gewoon naast zit. Maar kan me voorstellen dat het ineens allemaal te veel word, het wachten, het hopen, weten dat je morgen meer weet. Niet gek dat die emoties er dan uitkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')