quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als het goed is word het een bordeaux dog. We gaan volgende maand bij de fokker kijken. Najaar worden er pups verwacht. Qua karakter is het echt een hond die bij ons past, maar ik wil ze even hebben gezien en meegemaakt in levende lijve en natuurlijk tips, de do's en don't bespreken.
wat een geweldig mooi aanbod! al hoop ik voor jullie natuurlijk niet dat het nodig is..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:10 schreef dobbey het volgende:
Frummel goed om te lezen dat jullie het op deze manier beter ervaren, succes![]()
Dv'keik kan me de boosheid van je man goed voorstellen. Het is ook niet niets en moet je kijken hoeveel jullie al voor de kiezen hebben gehad de afgelopen jaren. Ik hoop voor jullie dat de rust gauw wederkeert en dat jullie dan met goede moed en een frisse blik een juiste keuzen kunnen maken.
Gisteren heb ik op ons blog o.a. heb geschreven dat dit waarschijnlijk onze enige en laatste kans is omdat wij niet van onze donor kunnen en mogen verwachten dat ze het nogmaals gaat doen. Ze heeft zoveel tegenslag gehad dat we dit niet over ons hart kunne n krijgen om van haar te verlangen het nogmaals te doen. (Tenzij ze natuurlijk zelf heel graag wil. )
N.a.v. Dit verhaal en natuurlijk de voorgeschiedenis hebben wij een aanbod gehad uit compleet onverwachte hoekWe gaan er nog steeds vanuit dat het niet nodig is en dit gewoon raak is
maar ik was echt even van de kaart. Ik ben normaal niet op mijn mondje gevallen maar wist gewoon even niet wat uit te brengen. Vind het zo lief en overweldigend dat ik eigenlijk nog steeds beduusd ben
Ook alleen knuffels zijn welkom hierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat een geweldig mooi aanbod! al hoop ik voor jullie natuurlijk niet dat het nodig is..
ben ook wel benieuwd naar jullie blog.. is dat openbaar of niet?
Ik weet gewoon nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit topic, ik wil van alles zeggen maar t klinkt zo suf... daarom maar gewoon een dikke knuffel voor de mensen die m kunnen gebruiken.
Die dingen geven toch altijd streepjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:16 schreef Arja het volgende:
Jammer, aurum.
Wanneer ga je op vakantie?
Frustrerend, lijn, dat afwachten.
Ik heb nog steeds iedere dag een licht tweede streepje op mijn ovulatie testen. Zwangerschapstest is negatief.
Als ik in de loop van deze week niet ongesteld word, maar weer een afspraak maken in het ziekenhuis voor een nieuw behandelplan. Ik denk IUI
Bij mij gaven ze, als ik niet onder behandeling stond, geen enkele reactie omdat ik alle hormonen miste.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die dingen geven toch altijd streepjes?
Als het goed is niet. De mijne was Omo wit op de controle streep na, zodra eisprong eraan kwam werd test streep steeds meer zichtbaarder, tot na de eisprong en dan zwakte het af en werd weer Omo witquote:Op maandag 19 mei 2014 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die dingen geven toch altijd streepjes?
Wij hebben een mindere ervaring met hun dus ik ben er ook niet zo rouwig om eerlijk gezegdquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:36 schreef NotTheSame het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ndorp+failliet+.aspx
Balen zeg, Ik geloof dat daar toch wel veel succesverhalen vandaag kwamen?
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dat is idd te vroeg, foeihihihi. Mijn duimen draaien nog volop voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |