Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:11 schreef sig000 het volgende:
v Persie met gele kaart vervangen door Huntelaar
Depay en Lens op de vleugels en Wijnaldum op 10 laten spelen tegen Australie om te beginnen
Die 3 oude rotten ff vanaf de kant laten toekijken.
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, zo'n rustmomentje liep na Roemenië ook zo goed af, in 2008.
En sowieso, je gaat toch geen spelers laten rusten als je nog lang niet door bent?
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Je lijkt wel een boekhouder man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Op z'n hoogst wanneer je al zeker bent van groepswinst. Zéker niet in de tweede wedstrijd. En zelfs als je al zeker bent van je zaak, zou ik liever het momentum vasthouden.
Degene die op 1-5 heeft gegokt lacht zich nu zijn lul in de krul.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan goed kloppen, die hebben meestal ook gelijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die andere toch ook ff de kans geven?
Serieverkrachter van spitsen ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij kijkt altijd als een serieverkrachter.
Dat vieze snorretje doet het hem wel.
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef theunderdog het volgende:
Is die Indi de Nederlandse ballotelli?
Qua gedrag bedoel ik he.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Behalve dat ze zo zwart zijn als zwarte piet hebben ze geen enkele overeenkomst.
Qua gedrag hebben ze ook 0,0 overeenkomsten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Qua gedrag bedoel ik he.
Indi is alleen een stuk intelligenter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |