ditquote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef Ukeru het volgende:
Ik zou me er op dat punt niet zo druk om maken; zonder condoom is toch wel zo prettig en de kans op een SOA is wel heel erg klein. Tenzij 1 van de twee in een ver buitenland is geweest, dan zijn de kansen al weer wat groter op een SOA.
Ik zeg; zonder.
Bedankt voor je reactie, wij hebben beide nog nooit wat seksueels gedaan met anderen. Alleen met elkaar (pijpen). Er van uitgaand dat niemand Herpes heeft overgedragen aan mijn vriend tijdens het zoenen moet het voor de rest veilig zijn togh?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:51 schreef Peter het volgende:
Goed spoelen en de boel is schoon. Maar op je vraag:
Ligt er aan wat jullie met wie hebben gedaan. Herpes is met zoenen al over te dragen, andere SOA's kunnen ook met pijpen/rimmen overgebracht worden.
Helemaal veilig is het pas na een SOA-test. Gratis en anoniem bij de GGD (voor homo's) . Wel zo veilig.Zie bijv. http://www.mantotman.nl/
Herpes kan ook slapend aanwezig zijn, maargoed, er is niet veel risico nu.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:57 schreef ikhebeenvraagjuhh het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, wij hebben beide nog nooit wat seksueels gedaan met anderen. Alleen met elkaar (pijpen). Er van uitgaand dat niemand Herpes heeft overgedragen aan mijn vriend tijdens het zoenen moet het voor de rest veilig zijn togh?
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Herpes kan ook slapend aanwezig zijn, maargoed, er is niet veel risico nu.
Heel erg bedankt voor jullie reactiesquote:Op maandag 12 mei 2014 18:46 schreef Ukeru het volgende:
Ik zou me er op dat punt niet zo druk om maken; zonder condoom is toch wel zo prettig en de kans op een SOA is wel heel erg klein. Tenzij 1 van de twee in een ver buitenland is geweest, dan zijn de kansen al weer wat groter op een SOA.
Ik zeg; zonder.
Veel plezier en neem je tijdquote:Op maandag 12 mei 2014 19:02 schreef ikhebeenvraagjuhh het volgende:
[..]
[..]
Heel erg bedankt voor jullie reacties![]()
Dit dus. Ook al is het tussen 2 maagden vrij safe, het kan altijd.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef LittleLady het volgende:
Koortslip is al een van de herpes familie
Exactly !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef Ivo1985 het volgende:
Als jullie beiden echt nooit wat met een ander hebben gedaan is het risico op SOA's klein. Toch raad ik jullie aan om beiden eerst een test te doen bij de GGD en pas als die uitslag aangeeft dat er niks aan de hand is de condooms achterwege te laten.
Want?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |