Minder minder minder!quote:
John Snow!quote:
Ik heb toevallig vorige week de songtekst legge lope te lezequote:
Girls On Top.quote:
Gays on Territorialism, is een soort ESF lezing.quote:
Natuurlijk klopt het prima, maar dat boeit toch nietquote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij de TV-serie bedoelt, klopt het prima
Ga je babies krijgen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
Sorry dat ik even afwezig was, ik was bezig met belangrijkere dingen...
KLB / Wacht maar tot je as. rammelende eierstokken krijgt
*rost je met een komkommer tegen de kop*quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt het prima, maar dat boeit toch niet
Te laat.. hij is net opquote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
*rost je met een komkommer tegen de kop*
En nu geen poep meer praten!
Ik spreek je over 3 jaar.quote:
Goed, om je te overtuigen. Afgelopen 5-5 was er een oude vriend van een vriend mee. Die hadden ik of de mrs. nog nooit ontmoet. We kregen op een gegeven moment te horen dat hij misschien ook wel mee ging met het weekendje weg met de vrienden. Waarop ik zei, nou, daar heb ik helemaal geen problemen mee *grom*, en toen zei de mrs. nou, ik ook niet, dan delen we hem.quote:
Uhm. Nee, niet echt nog.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, om je te overtuigen. Afgelopen 5-5 was er een oude vriend van een vriend mee. Die hadden ik of de mrs. nog nooit ontmoet. We kregen op een gegeven moment te horen dat hij misschien ook wel mee ging met het weekendje weg met de vrienden. Waarop ik zei, nou, daar heb ik helemaal geen problemen mee *grom*, en toen zei de mrs. nou, ik ook niet, dan delen we hem.
Beter zo?
Ik heb net de verwarming aangedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
Airco op standje koelkast zetten, begint dat gezeik nu al?
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!quote:
Ik vind soms handjes vasthouden al leukquote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!
Het is hier iets van 27 graden nu.quote:
Ik kreeg zaterdag een sms met "Ik voel me alleen, mag ik naast je slapen?"quote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind soms handjes vasthouden al leuk.
Niet slecht, wel ouderwets en gedateerdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat dit me hilarisch lijkt?![]()
[ afbeelding ]
Mja, dieren en poep, twee dingen die ik niet doe.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!
Ja, maar soms voel ik me zo saai en vanilla als ik stbabs dingen hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg zaterdag een sms met "Ik voel me alleen, mag ik naast je slapen?"
Dus soms is slapen al leuk
Maar ik ben toch ook al heul oud?quote:
Of ooit heb gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dieren en poep, twee dingen die ik niet doe.
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij nietquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar soms voel ik me zo saai en vanilla als ik stbabs dingen hoor.
Ga jezelf eens niet zitten vannillieeren!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij niet
Ik ben een saaie lulquote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij niet
Dat zijn de enige dingen die ik heb gedaan!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jezelf eens niet zitten vannillieeren!
Dan ben ik maar een slecht persoon, geweldig idee!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat dit me hilarisch lijkt?![]()
[ afbeelding ]
\Ik mis de verhalen welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef missbehavin het volgende:
Doet babs eindelijk weer vunzige dingen?
Dan was t meer de manier waarop je er hier uitgebreid over sprakquote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de enige dingen die ik heb gedaan!
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!quote:
Hij is oud gewordenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!
Mja sorryquote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!
Oh, en bdsmquote:Op maandag 12 mei 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was t meer de manier waarop je er hier uitgebreid over sprak
En kamasutrabeurzendakroomdingen!quote:
Ik spreek m over 3 jaarquote:Op maandag 12 mei 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is oud geworden
Straks krijgt ie nog kinderen
Casual sex shouldn't take so much work!quote:
"Schatje? Zin?"quote:Op maandag 12 mei 2014 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Casual sex shouldn't take so much work!
Patates-frites!quote:
Neehee, want dat is een heel normaal topic alhier. Ik had allemaal dingen die we hier niet standaard besprekenquote:
'een piemel'? Wiens piemel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon stopt er snel een piemel in
Jezus, gaan we kieskeurig doen op de vroege ochtend, MissPicky?quote:
Piemel is piemel, ik hoef ze allebei niet. Of het nu vroeg is of nietquote:
Hak je eigen er dan maar vanafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Piemel is piemel, ik hoef ze allebei niet. Of het nu vroeg is of niet
Al geneukt met een Pelle?quote:
Neen.quote:
Goede vlucht gehad?quote:
Als je 2 1/2 uur naast iemand van 300 kilo hebt gezeten, huilbabys voor en achter je, en het magnetronvoer zorgde voor een maagzweer kun je ook nog steeds posten nadat je geland bent. Wil niet zeggen dat je vlucht "goed" was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kan nog posten. Dat lijkt mij redelijk geslaagd.
Geen leuke mannen tot nu toe gezienquote:
1,5 uur zonder babys of irritante mensenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:07 schreef Barbusse het volgende:
Als je 2 1/2 uur naast iemand van 300 kilo hebt gezeten, huilbabys voor en achter je, en het magnetronvoer zorgde voor een maagzweer kun je ook nog steeds posten nadat je geland bent. Wil niet zeggen dat je vlucht "goed" was.
Ja maar, waar zijn al die geile italianen dan, liggen nog bij mama thuis in bed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen leuke mannen tot nu toe gezien![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook nog niet veel mensen gezien heb
Denk hetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar, waar zijn al die geile italianen dan, liggen nog bij mama thuis is bed.
Kut is dat het, dat werk onder werktijd in de weg gaat staan van leuke dingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het![]()
We zitten zo in meeting met 3/4 vrouwen en 2 kerels. Waarvan 1tje er misschien wel mee door kan. Dus dat is niet echt een goed vooruitzicht qua dat betreft
Kut is dat, dat er tijdens t werk geen uitzicht is op een leuke ventquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Kut is dat het, dat werk onder werktijd in de weg gaat staan van leuke dingen?.
Doe je misschien eens ietsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kut is dat, dat er tijdens t werk geen uitzicht is op een leuke vent
Vrouwen en luisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoef niets te doenEnkel beetje luisteren.
Het is een kleine groep die het verpest voor de rest, er zitten heus leuke tussen!quote:
* Cue_ bekijkt nog even tot welke groep ze behoortquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een kleine groep die het verpest voor de rest, er zitten heus leuke tussen!
Weet ik, ik heb een relatiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een kleine groep die het verpest voor de rest, er zitten heus leuke tussen!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg mannen die dat uiteindelijk toch maar gedaan hebben. Ze zullen het uiteraard nooit toegevenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof ik iets zou beginnen met een niet leuke
Ja, maar dat had ik al een paar keer gedaan, daar heb ik van geleerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg mannen die dat uiteindelijk toch maar gedaan hebben. Ze zullen het uiteraard nooit toegeven.
Good for youquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik al een paar keer gedaan, daar heb ik van geleerd
Als je getrouwd bent, kan je niet meer terug hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik al een paar keer gedaan, daar heb ik van geleerd
nee, daarom scheiden 50% van de stellen weerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent, kan je niet meer terug he![]()
iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
nee, daarom scheiden 50% van de stellen weer.
Je kan dus gewoon beter niet trouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, daarom scheiden 50% van de stellen weer.
Dat lukt me voorlopig aardigquote:
Nothing wild, technisch en niet enorm inhoudelijk, maar wel gewoon eens goed om te zien. Jammer van de locatiequote:
Shit happensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Nothing wild, technisch en niet enorm inhoudelijk, maar wel gewoon eens goed om te zien. Jammer van de locatie.
Het was geen ramp verder hoor, maar de eerste 2 dagen waren er nog geen studenten en dus goed te doen, de laatste 3 dagen was het echt volgepropt in de bus naar de locatiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit happensMaar ach soms best handig idd.
Hoe bedoel je traag te gaan? Als in alles.. of zelfs de rijdende bus?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Het was geen ramp verder hoor, maar de eerste 2 dagen waren er nog geen studenten en dus goed te doen, de laatste 3 dagen was het echt volgepropt in de bus naar de locatie.
En het zal aan mij liggen, maar alles lijkt zo traag te gaan in Utrecht
Gewoon, allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je traag te gaan? Als in alles.. of zelfs de rijdende bus?
Studenten zijn idd altijd beetje lastig
Kuddegedragquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, alles. Verkeer, mensen op straat etc.
Nou ja, niets mis met studenten an sich, maar een bus helemaal nokkievol is een beetje te veel. We zaten er naar te kijken, die chicks hebben echt een soort uniform aan he? Spijkerbroek, korte bruine laarzen, echt 90%.
Het viel echt op gewoon, allemaal min of meer hetzelfde aanquote:
I knows. Daarom heb ik eerst 2 jaar gescharreld, toen 4 jaar een relatie, en dan pas trouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent, kan je niet meer terug he![]()
Moet je eens op de haardracht van jongens letten. Vaak is het of een groepje langharige of met matjes of allemaal kort of allemaal met een kuifje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het viel echt op gewoon, allemaal min of meer hetzelfde aan.
Heb ik idd niet zo opgeletquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je eens op de haardracht van jongens letten. Vaak is het of een groepje langharige of met matjes of allemaal kort of allemaal met een kuifje.
Vrouwen doen het vaak in kledingstijl, mannen in haardracht
Ja, maar dat zijn studentes op hun bijbaan, niet op weg naar de uniquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik idd niet zo opgelet.
Maar hier op het callcentre is dat toch anders, zijn gewoon gewoon studenten van dezelfde leeftijd.
True, maar er zijn er zat die een dagdeel werken en daarna naar de uni gaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn studentes op hun bijbaan, niet op weg naar de uni
Ja, man, dan weet ik het toch ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar er zijn er zat die een dagdeel werken en daarna naar de uni gaan.
Ligt aan Utrecht denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, man, dan weet ik het toch ook niet
En dan over 3 jaaar......quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows. Daarom heb ik eerst 2 jaar gescharreld, toen 4 jaar een relatie, en dan pas trouwen
Come to the pink side, we have better blowjobsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Amsterdam is beter opmerking?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan Utrecht denk ik.
Vond dat er heel veel "leuke" meiden tussen zaten, maar relatief weinig "wow-chicks".
Angel na een blowjobquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Come to the pink side, we have better blowjobs
Neuh, het viel me gewoon op in de 10 busritjes van en naar de trainingslocatie. Echt omringd door studentes die ik (begrijp me niet verkeerd) echt niet af zou wijzen hoor, maar als gewoon puur objectief kijkmateriaal vond ik er geen enorme toppers tussen zittenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dit een verkapte Amsterdam is beter opmerking?
Oh, dus niet zozeer Amsterdam is beter, maar wel Utrecht is slechterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het viel me gewoon op in de 10 busritjes van en naar de trainingslocatie. Echt omringd door studentes die ik (begrijp me niet verkeerd) echt niet af zou wijzen hoor, maar als gewoon puur objectief kijkmateriaal vond ik er geen enorme toppers tussen zitten.
Dat zie je wel, want ik heb het gisteren al minstens 3x geschreven en ik schat je hoger in dan datquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over 3 jaar, zijn we 3 jaar getrouwd, wat je er verder mee wil suggeren zie ik even niet.
Welnee. *veegt mond af*quote:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat bedoelt gezien de hoeveelheid keren dat ik mij hier negatief heb uitgelaten over dat onderwerp.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie je wel, want ik heb het gisteren al minstens 3x geschreven en ik schat je hoger in dan datJe WIL t gewoon niet zien
Uiteraard, en ook gebaseerd op puur wetenschappelijke feitenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus niet zozeer Amsterdam is beter, maar wel Utrecht is slechter
Don't carequote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
Dat is geen uitklapbare vrachtwagen meer!![]()
[ afbeelding ]
Die gast heeft wel flink lange armen dat'ie vanaf dat laddertje die bovenste woorden heeft kunnen spuiten.quote:
We shall seequote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dat bedoelt gezien de hoeveelheid keren dat ik mij hier negatief heb uitgelaten over dat onderwerp.
Grimlock was al nooit een autoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
Dat is geen uitklapbare vrachtwagen meer!![]()
[ afbeelding ]
Awww *aai over de bol* Het wordt eng he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nou heel snel kappen, het is niet grappig dude
Komt allemaal helemaal goed, kijk maar naar mij!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nou heel snel kappen, het is niet grappig dude
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Komt allemaal helemaal goed, kijk maar naar mij!
Ow wacht...
Je weet hoe ik denk over mensen die zeggen, ach dat komt nog wel. Heck, jij denkt er precies zo overquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww *aai over de bol* Het wordt eng he?
Ach, ik ben gewoon stikjaloers
Natuurlijk komt het goed, gelukkig getrouwd, geen kinderen, veel vrije tijd, veel reizen. Heurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Komt allemaal helemaal goed, kijk maar naar mij!
Ow wacht...
Maar je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over mensen die zeggen, ach dat komt nog wel. Heck, jij denkt er precies zo over
En dat terwijl ze regelmatig beschikbaar waren bij bartsmit en intertoys online.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
FML.
PS4 duurde me nu echt te lang voor hij beschikbaar was, dus maar laten importeren voor 60 euro extra, heeft Sony opeens vandaag, na maanden niets, weer 450 stuks op voorraad voor de normale prijs.
viel zwaar tegen hoor, hadden ze vaak op de site als "op voorraad" maar als je dan doorklikte was het "levertijd onbekend".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze regelmatig beschikbaar waren bij bartsmit en intertoys online.
Je moest een beetje snel zijn maar toch zeker meerdere keren en aangeboden in het topic en/of beschikbaar op een website.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
viel zwaar tegen hoor, hadden ze vaak op de site als "op voorraad" maar als je dan doorklikte was het "levertijd onbekend".
Opzich maakt die 60 euro me ook weer niet zoveel uit, ding is vanmiddag binnen, maar het is wel toevallig dat Sony precies na de dag dat ik bestel opeens weer flinke voorraard heeft.
Ja ok, misschien had ik wel pech soms. Maar goed, hij komt eraan nuquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest een beetje snel zijn maar toch zeker meerdere keren en aangeboden in het topic en/of beschikbaar op een website.
Maar goed. De te korten blijven flink aanhouden. Veel te lang bijna
Klopt dat is inderdaad toeval. Het is niet zo uitgedacht dat ze dat expres doen om jou te naaien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
viel zwaar tegen hoor, hadden ze vaak op de site als "op voorraad" maar als je dan doorklikte was het "levertijd onbekend".
Opzich maakt die 60 euro me ook weer niet zoveel uit, ding is vanmiddag binnen, maar het is wel toevallig dat Sony precies na de dag dat ik bestel opeens weer flinke voorraard heeft.
Ja, dat weet ik ook wel Sherlockquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt dat is inderdaad toeval. Het is niet zo uitgedacht dat ze dat expres doen om jou te naaien.
Het duurt wel echt heel lang allemaal ja. Maar goed, vermaak me nog prima met de PS3, nog niets op de 4 wat ik echt wil spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
FML.
PS4 duurde me nu echt te lang voor hij beschikbaar was, dus maar laten importeren voor 60 euro extra, heeft Sony opeens vandaag, na maanden niets, weer 450 stuks op voorraad voor de normale prijs.
quote:
Ik heb wel iets dat ik wil spelen, oh nee, wacht, dat is daar nog niet op uit, dan ga ik wel verder met de Diablo 3 RoS die ik al maanden op de PC hebquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het duurt wel echt heel lang allemaal ja. Maar goed, vermaak me nog prima met de PS3, nog niets op de 4 wat ik echt wil spelen.
Killzone voornamelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het duurt wel echt heel lang allemaal ja. Maar goed, vermaak me nog prima met de PS3, nog niets op de 4 wat ik echt wil spelen.
Er staat er hier 1 achter mij op het werk voornamelijk stil te staanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Killzone voornamelijk.
En ik ben gewoon benieuwd naar het apparaat, ervaringen van anderen boeien me nooit zo.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er staat er hier 1 achter mij op het werk voornamelijk stil te staan.
Omdat wij allemaal te druk zijn met nuttigere dingenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom?.
Al heb ik hier maanden mijn Xbox op het werk gehad, werd nog wel gebruikt op vrijdagmiddagen.
Zoals FOK!en.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal te druk zijn met nuttigere dingen.
Ja, maar waarom staat ie er, helder lichtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal te druk zijn met nuttigere dingen.
Cadeau vanwege verhuizing development team naar een ander kantoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar waarom staat ie er, helder licht.
Now that makes sensequote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cadeau vanwege verhuizing development team naar een ander kantoor. Nieuw kantoor en we mochten vragen wat wij wilden. Tot op zekere hoogte zou het ingewilligd worden. Eigenlijk had niemand echt wensen (buiten goede stoelen e.d.) dus is er maar een PS4 gekomen.
Het is daarbij ook nuttig om verschillende diensten, VOD platforms e.d., te testen die wij op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
Er komen inderdaad wel meer mensen ineens langs, nu ze weten dat er een PS4 in het gebouw staat. Maar ach, beetje sociaal gamen is niet verkeerd. Hoewel het nu gewoon te druk is om er wat zinnigs mee te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Now that makes sense.
Ik had toen mijn Xbox meegenomen voor op een borrel, beetje volleyballen met belmeisjes etc. Maar bleef dus een tijdje staan hier, lekker knallen met een biertje op vrijdagmiddag etc.
Xbox staat ook weer gewoon netjes thuis hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er komen inderdaad wel meer mensen ineens langs, nu ze weten dat er een PS4 in het gebouw staat. Maar ach, beetje sociaal gamen is niet verkeerd. Hoewel het nu gewoon te druk is om er wat zinnigs mee te doen.
Ach, zo snel zal er nog geen must-buy uitkomen denk ik, misschien Uncharted 4 ofzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest een beetje snel zijn maar toch zeker meerdere keren en aangeboden in het topic en/of beschikbaar op een website.
Maar goed. De te korten blijven flink aanhouden. Veel te lang bijna
Neuh, maar het is toch altijd wel weer leuk, een nieuw speeltje. En ook al zijn de graphics op een dikke PC ook wel te krijgen, ik ben toch wel benieuwd naar wat de next-gen noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, zo snel zal er nog geen must-buy uitkomen denk ik, misschien Uncharted 4 ofzo.
De PS4 is ondertussen alweer zo lang uit, dat een redelijke (dus niet top-of-the-line) PC, betere graphics heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar het is toch altijd wel weer leuk, een nieuw speeltje. En ook al zijn de graphics op een dikke PC ook wel te krijgen, ik ben toch wel benieuwd naar wat de next-gen noemen.
Ja, tuurlijk, dat heb je altijd. Maar het is iig beter dan mijn stokoude PS3quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De PS4 is ondertussen alweer zo lang uit, dat een redelijke (dus niet top-of-the-line) PC, betere graphics heeft.
uit het stenentijdperkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, dat heb je altijd. Maar het is iig beter dan mijn stokoude PS3
In vind zelfs dat die nog hele acceptabele graphics heeft voor zulke antieke troep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, dat heb je altijd. Maar het is iig beter dan mijn stokoude PS3
Min of meer wel ja, technisch gezien inmiddels, toch weet ook die prima plaatjes te leveren in een aantal games.quote:
Ach, het maakt eigenlijk vaak geen reet uit. Ik zet op mijn dikke pc ook gewoon FTL te spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, technisch gezien inmiddels, toch weet ook die prima plaatjes te leveren in een aantal games.
Ach, ik koop ook binnenkort gewoon een XboxOne, gewoon om de verzameling compleet te hebben.
De devs weten heel prima elke laatste pixel er uit te persen, kijk bv maar naar The Last of Us. Bij de NextGen hoeven ze niet meer zo secuur te kijken dus ze worden wat slordiger met de resources. Zo heeft de PS3 bijvoorbeeld maar 256 meg RAM, toch erg knap hoe je daar een GTA 5 of een Skyrim soepel op kan laten draaien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, technisch gezien inmiddels, toch weet ook die prima plaatjes te leveren in een aantal games.
Ach, ik koop ook binnenkort gewoon een XboxOne, gewoon om de verzameling compleet te hebben.
Ziet er idd ook niet heel high tech uit neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het maakt eigenlijk vaak geen reet uit. Ik zet op mijn dikke pc ook gewoon FTL te spelen.
[ afbeelding ]
Ja maar ook met de PS4 zullen de toekomstige spellen toch weer alles eruit persen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
De devs weten heel prima elke laatste pixel er uit te persen, kijk bv maar naar The Last of Us. Bij de NextGen hoeven ze niet meer zo secuur te kijken dus ze worden wat slordiger met de resources. Zo heeft de PS3 bijvoorbeeld maar 256 meg RAM, toch erg knap hoe je daar een GTA 5 of een Skyrim soepel op kan laten draaien.
Daarom kan je dus het beste een PS4 kopen vlak voor de PS5 uit komt: goedkoper, betere beschikbaarheid, goedkopere (en veel meer) games en alles er uit geperst wat je er uit kan persen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar ook met de PS4 zullen de toekomstige spellen toch weer alles eruit persen uiteindelijk.
Is het ook niet, maar MOEILIJK, fucking hell.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziet er idd ook niet heel high tech uit nee.
Maar ja, je wil toch ook een beetje bijblijven natuurlijk.
Ik ga toch geen 7 jaar wachten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom kan je dus het beste een PS4 kopen vlak voor de PS5 uit komt: goedkoper, betere beschikbaarheid, goedkopere (en veel meer) games en alles er uit geperst wat je er uit kan persen.
Zolang meneer Sony er genoeg maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga toch geen 7 jaar wachten?.
Ik wil er nu 1, dan koop ik er nu 1. Dat is toch 1 van de weinige voordelen aan het single zijn.
Ze maken er zat, ze leveren ze nauwelijk naar NL, das wat andersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang meneer Sony er genoeg maakt natuurlijk.
Zijn die leveringsproblemen alleen in Nederland een issue dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze maken er zat, ze leveren ze nauwelijk naar NL, das wat anders.
Die van mij wordt nog dagelijks gebruikt. Voor media server en voor Ni No Kuni.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef Godtje het volgende:
De PS3 staat momenteel ook te verstoffen. De pre-order PS4 heb ik toen ook al voor de release afgezegd. Achteraf misschien toch moeten verkopen
Ik ook, en ik ben best een plaatjes hoer. Maar zaken als TR en Last of Us en Beyond Two Souls vind ik al erg mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
In vind zelfs dat die nog hele acceptabele graphics heeft voor zulke antieke troep.
Mediaserver heb ik een WD HD TV voor samen met een synology . Vind ik veel prettiger.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij wordt nog dagelijks gebruikt. Voor media server en voor Ni No Kuni.
Zij is 16 weken vrij, op onze kosten, ze heeft het maar te slikken! (of ze had het moeten slikken!)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het gemeen als je dit naar je collega stuurt die morgen met zwangerschapsverlof gaat, en bang is voor het uitscheuren?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Is het gemeen als je dit naar je collega stuurt die morgen met zwangerschapsverlof gaat, en bang is voor het uitscheuren?
[ afbeelding ]
Vast niet alleen hier, maar NL krijgt gewoon veel minder, in Duitsland kan je er zo 1 uit de winkel halen, hier zijn ze mondjesmaat te verkrijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn die leveringsproblemen alleen in Nederland een issue dan?
Waarom hebben vrijwel alle Nederlandse "meme-achtige"plaatjes standaard een taalfout erin?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
De spatie? Da's voor de spacingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom hebben vrijwel alle Nederlandse "meme-achtige"plaatjes standaard een taalfout erin?.
Dat zuigt wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet alleen hier, maar NL krijgt gewoon veel minder, in Duitsland kan je er zo 1 uit de winkel halen, hier zijn ze mondjesmaat te verkrijgen.
Ja, in veel landen gewoon. Op de heenweg vloog ik via VAE en daar stond hij ook, dus ik zou er een kopen op de terugweg, maar de vlucht werd omgeleid via Cairo, en daar hadden ze hem nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.Hier is hij ook gewoon in de winkels te koop, niks tekort.
Ik zou zweren dat ik hier ook gewoon de intertoys binnen kan lopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.Hier is hij ook gewoon in de winkels te koop, niks tekort.
Heel soms heeft een winkel wat voorraad, maar dat is dan door fora etc al snel weer weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik hier ook gewoon de intertoys binnen kan lopenMaar blijkbaar niet dus?
Ja, ik ook, maar toch kon ik het niet meer weerstaan, en achteraf dus dom, kost me 60 euroquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ach voorlopig heb ik nog genoeg te doen op de PS3
Had je me beter iets leuks voor kunnen kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar toch kon ik het niet meer weerstaan, en achteraf dus dom, kost me 60 euro.
Baardtrimmer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je me beter iets leuks voor kunnen kopen.
Idem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Ach voorlopig heb ik nog genoeg te doen op de PS3
Nee, nu Conchita heeft gewonnen laat ik t helemaaaal staanquote:
It's official, Egypt is now a failed statequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in veel landen gewoon. Op de heenweg vloog ik via VAE en daar stond hij ook, dus ik zou er een kopen op de terugweg, maar de vlucht werd omgeleid via Cairo, en daar hadden ze hem niet.
Wel af en toe even er mee naar de kapper hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, nu Conchita heeft gewonnen laat ik t helemaaaal staan
Viltstiftje en bijtekenen leek me.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel af en toe even er mee naar de kapper he
Sowieso die hele regio moeten ze nuken en asfalterenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's official, Egypt is now a failed state
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso die hele regio moeten ze nuken en asfalteren.
Maps.google.com, leef je uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik wil nog een keer de piramides bekijken.
Ja, maar ik ga toch mijn eigen mening niet ondermijnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Foto's is niet echt, en je weet het.
Ruimte om je auto te parkeren zonder het risico op een Amsterdamse wielklem natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is het nut van het asfalt als dat hele gebied onbewoonbaar is?
geen idee, wat is het nut van er nu wonen terwijl het ook vrijwel onbewoonbaar is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is het nut van het asfalt als dat hele gebied onbewoonbaar is?
Wielklemmen in Amsterdam doen ze alleen als je 5 of meer onbetaalde boetes open hebt staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ruimte om je auto te parkeren zonder het risico op een Amsterdamse wielklem natuurlijk.
Wat je denkt te krijgen:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]ik wil nog een keer de piramides bekijken.
Nee, ik denk die tweede, ik ken de plaatjes namelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je denkt te krijgen:
[ afbeelding ]
Wat je krijgt:
[ afbeelding ]
Domperquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat je denkt te krijgen:
[ afbeelding ]
Wat je krijgt:
[ afbeelding ]
Niks ergens midden in de woestijn. Gewoon aan de rand van een metropool met bijbehorende vervuiling.quote:
Stom. Zijn dat allemaal propaganda plaatjes van 1200 BC dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks ergens midden in de woestijn. Gewoon aan de rand van een metropool met bijbehorende vervuiling.
Dit zijn overigens de bekendste, niet alle koningsgraven staan daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks ergens midden in de woestijn. Gewoon aan de rand van een metropool met bijbehorende vervuiling.
Kwestie van altijd vanaf de goeie kant fotograferen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom. Zijn dat allemaal propaganda plaatjes van 1200 BC dan?
Klopt. Er zijn ook Koningsgraven in Dalyan in Turkije.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit zijn overigens de bekendste, niet alle koningsgraven staan daar.
Ik bedoel in de buitenwijken van Caïro. Er zitten er ook nog vele naast de Nijl naar het zuiden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook Koningsgraven in Dalyan in Turkije.
Ach, zolang het maar weer tot leven komt he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nooit dat het zo opeens uit het niets dood kan slaan.
Ja ok, maar opeens is het een paar uur dood, toch apartquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar weer tot leven komt he?
Zouden we gewoon allemaal hebben moeten "werken", is dat het? Ik weet dat het vergezocht is, maar tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar opeens is het een paar uur dood, toch apart.
Kan uiteraard, maar die kans is idd nogal kleinquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zouden we gewoon allemaal hebben moeten "werken", is dat het? Ik weet dat het vergezocht is, maar toch
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar opeens is het een paar uur dood, toch apart.
Ja, ik klikte op invoeren en deedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan uiteraard, maar die kans is idd nogal klein.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op invoeren en deed
[ afbeelding ]
quote:
Ja zaterdag had ook gemogen. ESF kijken vanaf het balkonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee. Zaterdag was het goed geweest. En zondag..
boequote:
Ik leef met je mee, babs. Ik begrijp dat je er kapot van bent.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, dehe, poepie
Ik kan geen verbinding maken met de gateway. Die ik toch echt nodig heb om te kunnen werken.
Wel internet, geen netwerk, best of both worlds
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
Thuiswerken.![]()
Ik wilde gisteren één van mijn collega's wurgen, die praat zoooooo veeel en zoooo hard. En zoooo zinloos. [ afbeelding ]
Dat had ik met 2 2de klas kletsmiepen in de 1ste klas gisteren. Vrijwel stille coupé (geen stilte coupé) en de dames vonden het nodig om luidkeels met elkaar te kletsen (terwijl ze in de gaten hielden of er geen conducteur aan kwam).quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
Thuiswerken.![]()
Ik wilde gisteren één van mijn collega's wurgen, die praat zoooooo veeel en zoooo hard. En zoooo zinloos. [ afbeelding ]
Daar kunnen ze makkelijk iets aan doenquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik met 2 2de klas kletsmiepen in de 1ste klas gisteren. Vrijwel stille coupé (geen stilte coupé) en de dames vonden het nodig om luidkeels met elkaar te kletsen (terwijl ze in de gaten hielden of er geen conducteur aan kwam).
"Ja, het is gewoon niet leuk als iedereen wordt gefeliciteerd met moederdag, en je bent zelf geen moeder"![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
"Ja, het is gewoon niet leuk als iedereen wordt gefeliciteerd met moederdag, en je bent zelf geen moeder"
Kielhalen!quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Echt wat een volk leeft er toch ook
En anno 2014 waren ze daar al lang en breed mee bezigquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar kunnen ze makkelijk iets aan doen.
Deze vrouw was duidelijk nog op zoek naar een zaaddonor.. eh... nieuwe vriend.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En anno 2014 waren ze daar al lang en breed mee bezig.
Bestaan die nog dan, single vrouwen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze vrouw was duidelijk nog op zoek naar een zaaddonor.. eh... nieuwe vriend.
Wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat had ik met 2 2de klas kletsmiepen in de 1ste klas gisteren. Vrijwel stille coupé (geen stilte coupé) en de dames vonden het nodig om luidkeels met elkaar te kletsen (terwijl ze in de gaten hielden of er geen conducteur aan kwam).
"Ja, het is gewoon niet leuk als iedereen wordt gefeliciteerd met moederdag, en je bent zelf geen moeder"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet geloven dat deze een relatie heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestaan die nog dan, single vrouwen?.
Ja, maar ik heb dat ook vaak bij stellen, dat ik niet snap dat die een relatie hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat deze een relatie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |