Minder minder minder!quote:
John Snow!quote:
Ik heb toevallig vorige week de songtekst legge lope te lezequote:
Girls On Top.quote:
Gays on Territorialism, is een soort ESF lezing.quote:
Natuurlijk klopt het prima, maar dat boeit toch nietquote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij de TV-serie bedoelt, klopt het prima
Ga je babies krijgen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
Sorry dat ik even afwezig was, ik was bezig met belangrijkere dingen...
KLB / Wacht maar tot je as. rammelende eierstokken krijgt
*rost je met een komkommer tegen de kop*quote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt het prima, maar dat boeit toch niet
Te laat.. hij is net opquote:Op maandag 12 mei 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
*rost je met een komkommer tegen de kop*
En nu geen poep meer praten!
Ik spreek je over 3 jaar.quote:
Goed, om je te overtuigen. Afgelopen 5-5 was er een oude vriend van een vriend mee. Die hadden ik of de mrs. nog nooit ontmoet. We kregen op een gegeven moment te horen dat hij misschien ook wel mee ging met het weekendje weg met de vrienden. Waarop ik zei, nou, daar heb ik helemaal geen problemen mee *grom*, en toen zei de mrs. nou, ik ook niet, dan delen we hem.quote:
Uhm. Nee, niet echt nog.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, om je te overtuigen. Afgelopen 5-5 was er een oude vriend van een vriend mee. Die hadden ik of de mrs. nog nooit ontmoet. We kregen op een gegeven moment te horen dat hij misschien ook wel mee ging met het weekendje weg met de vrienden. Waarop ik zei, nou, daar heb ik helemaal geen problemen mee *grom*, en toen zei de mrs. nou, ik ook niet, dan delen we hem.
Beter zo?
Ik heb net de verwarming aangedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
Airco op standje koelkast zetten, begint dat gezeik nu al?
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!quote:
Ik vind soms handjes vasthouden al leukquote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!
Het is hier iets van 27 graden nu.quote:
Ik kreeg zaterdag een sms met "Ik voel me alleen, mag ik naast je slapen?"quote:Op maandag 12 mei 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind soms handjes vasthouden al leuk.
Niet slecht, wel ouderwets en gedateerdquote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat dit me hilarisch lijkt?![]()
[ afbeelding ]
Mja, dieren en poep, twee dingen die ik niet doe.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het gefilmd wordt voor op xhamster en een kameel schijt je onder terwijl de geitenpis uit je verloofde druipt en dwergen staan te applaudiseren, DAN wel!
Ja, maar soms voel ik me zo saai en vanilla als ik stbabs dingen hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kreeg zaterdag een sms met "Ik voel me alleen, mag ik naast je slapen?"
Dus soms is slapen al leuk
Maar ik ben toch ook al heul oud?quote:
Of ooit heb gedaanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dieren en poep, twee dingen die ik niet doe.
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij nietquote:Op maandag 12 mei 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar soms voel ik me zo saai en vanilla als ik stbabs dingen hoor.
Ga jezelf eens niet zitten vannillieeren!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij niet
Ik ben een saaie lulquote:Op maandag 12 mei 2014 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere mensen, met mensen van hetzelfde geslacht en af en toe plasseks. Goed, 2 er van doe jij niet
Dat zijn de enige dingen die ik heb gedaan!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga jezelf eens niet zitten vannillieeren!
Dan ben ik maar een slecht persoon, geweldig idee!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik een slecht persoon als ik zeg dat dit me hilarisch lijkt?![]()
[ afbeelding ]
\Ik mis de verhalen welquote:Op maandag 12 mei 2014 16:37 schreef missbehavin het volgende:
Doet babs eindelijk weer vunzige dingen?
Dan was t meer de manier waarop je er hier uitgebreid over sprakquote:Op maandag 12 mei 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de enige dingen die ik heb gedaan!
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!quote:
Hij is oud gewordenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!
Mja sorryquote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou echt he! Alsof hij er geen rekening mee houdt dat wij ook nog vermaakt moeten worden!
Oh, en bdsmquote:Op maandag 12 mei 2014 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was t meer de manier waarop je er hier uitgebreid over sprak
En kamasutrabeurzendakroomdingen!quote:
Ik spreek m over 3 jaarquote:Op maandag 12 mei 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is oud geworden
Straks krijgt ie nog kinderen
Casual sex shouldn't take so much work!quote:
"Schatje? Zin?"quote:Op maandag 12 mei 2014 17:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Casual sex shouldn't take so much work!
Patates-frites!quote:
Neehee, want dat is een heel normaal topic alhier. Ik had allemaal dingen die we hier niet standaard besprekenquote:
'een piemel'? Wiens piemel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon stopt er snel een piemel in
Jezus, gaan we kieskeurig doen op de vroege ochtend, MissPicky?quote:
Piemel is piemel, ik hoef ze allebei niet. Of het nu vroeg is of nietquote:
Hak je eigen er dan maar vanafquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Piemel is piemel, ik hoef ze allebei niet. Of het nu vroeg is of niet
Al geneukt met een Pelle?quote:
Neen.quote:
Goede vlucht gehad?quote:
Als je 2 1/2 uur naast iemand van 300 kilo hebt gezeten, huilbabys voor en achter je, en het magnetronvoer zorgde voor een maagzweer kun je ook nog steeds posten nadat je geland bent. Wil niet zeggen dat je vlucht "goed" was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kan nog posten. Dat lijkt mij redelijk geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |