quote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef limbovot het volgende:
als ik al punten zou krijgen voor hoevaak ik in het afgelopen uur naar de wc ben geweest zit ik iig al op een voldoende...
quote:
Hehe ik denk er ook zo over. Echter zin heb ik er niet in. Maar hier totaal geen stressquote:Op maandag 12 mei 2014 14:21 schreef J03llV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor, iedereen in een stressfase te zien terwijl het eigenlijk gewoon een doodgewone toets is.. met de titel "Examen" Morgen is mijn eerste en heb er best wel zin in eigenlijk
Vond het ook bijzonder saaie teksten allebei..quote:Op maandag 12 mei 2014 16:15 schreef gerwinner het volgende:
Geen idee eigenlijk, eerste tekst was wel erg saai. Veel van de open vragen waren gelukkig verkapte mc vragen (kies uit: conclusie, constatering, voorbeeld, etc.), samenvatting ging ook wel redelijk.
Ik vond de vragen 8,9, 10 echt kak! En dat waren gelijk 7 punten of zoiets.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:10 schreef Your_mother_in_law het volgende:
OH OH CHERSO.
Tekst van tekstverklaring is objectief gewoon een moeilijke tekst, al waren de vragen wel vrij kut.
Vraag 12 was pure bout over dat ''anything goes'', en vraag 9 was ook dramatisch.
Mijn woordenboek kende het woord dadaïsme niet
Samenvatting was wel goed te doen, al zat ik over de 200 woorden, dus dat werd strepen_!!
Dat was inderdaad een kakstuk, al kwam ik na een tijdje tot bezinning en wist ik 8 en 10 vrij zeker. Vraag 9 was nog steeds bout inderdaad, die heb ik gewoon fout.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik vond de vragen 8,9, 10 echt kak! En dat waren gelijk 7 punten of zoiets.
wtf is dat voor een antwoord.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:15 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een kakstuk, al kwam ik na een tijdje tot bezinning en wist ik 8 en 10 vrij zeker. Vraag 9 was nog steeds bout inderdaad, die heb ik gewoon fout.
Vraag 8 had je moeten stellen hoe de anti- elitebladen eerst vol eerbied spraken over volk, maar zodra het concretiseert, het volk dan wordt afgekraakt (Ja, ik was ook verward totdat ik duidelijk zag staan dat het gaat om wat tegenstrijdig was in de MEDIA).
Vraag 10 was ontwikkeling 1 hoe eigentijdse varianten van grote werken een persoon uit achtergesteld milieu als hoofdpersoon hebben, en niet iemand van elite.
Ontwikkeling 2 was hoe modernistische kunst haar kracht had ontleed uit de populaire cultuur en aan de nieuwe media.
Ik ga niet je antwoorden lezen want daar word ik onzeker en paranoïde van, ik zie vanzelf mijn cijfer, hoef de antwoorden niet te weten, kan er nu toch niks meer aan doenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:15 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een kakstuk, al kwam ik na een tijdje tot bezinning en wist ik 8 en 10 vrij zeker. Vraag 9 was nog steeds bout inderdaad, die heb ik gewoon fout.
Balen, was een tweepunter geloof ik!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Delirio het volgende:
Het tekstfragment over het hoofd gezien, dus die vraag ben ik vergeten te maken
Ja klopt, en dat terwijl ik me al afvroeg waarom er geen satelliettekst was dit keer haha.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:30 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Balen, was een tweepunter geloof ik!
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Pond het volgende:
Antwoorden nagekeken, minimaal 30 punten als ik überstreng nakijk.
30 van de 42 is een prima voldoende, dus ik maak me geen zorgen over Nederlands.
Mutsquote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Delirio het volgende:
Het tekstfragment over het hoofd gezien, dus die vraag ben ik vergeten te maken
Wat heb je nodig?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef wvsnl het volgende:
Nou gemengde gevoelens over dit examen. Examenblad heeft ook al af en toe internal error.
Helaas, kan gebeuren, toch een prima cijferquote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ben ook een vraag vergeten, kom ongeveer op 29/30 punten uit met het nakijken, wat volgens LAKS dan cijfer tussen 5,8/6 en 6,8/7 moet opleveren.
Jammer, echt jammer
Goed zoquote:Op maandag 12 mei 2014 17:36 schreef Ponjaard het volgende:
Hij was... best goed te doen denk ik!
Edit: Ten minste, niet heel dramatisch dus. Ok ik weet het niet meer, ik heb minimaal ong. 27 punten.
Niet zo heel slecht toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:40 schreef FIGHTME100 het volgende:
Ging een beetje de mist in met Havo M&O. 39/61 punten als ik streng nakijk.
Jouw cijfer voor Nederlands ligt tussenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef Delirio het volgende:
Net even nagekeken, 27 punten bij Nederlands... Geen idee wat voor cijfer het is.
(niet al te streng nagekeken)
Duim voor je dat je een 6.8 of hoger hebt danquote:Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef wvsnl het volgende:
Heb kunnen nakijken en alles, nog bedankt voor het aanbod Toto69 trouwens. Heb sowieso een voldoende, en misschien een 6.8 of hoger. WIl graag een 6.8 of hoger halen want dan heb ik een 7 op mijn eindlijst voor Nederlands.
Er is werkelijk niks van de hoofdstukken 30 t/m 36 in het examen verwerkt, wat ik wel prima vondquote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Herpderphawk het volgende:
Ik heb M&O verneukt
Hopen op een mooie n-term dan maar. Beetje vreemd dat veel basisstof gewoon ontbrak - iemand een balans of een liquiditeitsbegroting gezien?
Ik niet. Dit heb ik als klacht ingediend bij Laks - dus kom maar op met die n-term van 1,9quote:Op maandag 12 mei 2014 17:59 schreef Oakwood het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks van de hoofdstukken 30 t/m 36 in het examen verwerkt, wat ik wel prima vond
Ik denk dat CITO geen één M&O boek heeft opengeslagen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:56 schreef Herpderphawk het volgende:
Ik heb M&O verneukt
Hopen op een mooie n-term dan maar. Beetje vreemd dat veel basisstof gewoon ontbrak - iemand een balans of een liquiditeitsbegroting gezien?
Vervelend genoeg voor een N-term van 6...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
M&O Was dus een vervelend examen begrijp ik?
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Vervelend genoeg voor een N-term van 6...
godverdomme he.....quote:Op maandag 12 mei 2014 18:03 schreef FIGHTME100 het volgende:
Scholieren wil blijkbaar niet meewerken:
http://www.scholieren.com(...)kelijker-dan-gedacht
Het helpt in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
godverdomme he.....
de leerlingen die gaan zeggen dat het een makkelijk en kort examen was zijn ook gewoon dom, het kan alleen maar beter worden als je gaat klagen.
Ze verpesten het weer voor de rest...
Ik kom met streng nakijken ook uit op 27.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:57 schreef Delirio het volgende:
Net even nagekeken, 27 punten bij Nederlands... Geen idee wat voor cijfer het is.
(niet al te streng nagekeken)
Ik heb het hoogtepunt van mijn week al gehad, vanavond ff tijd voor bio maken aangezien scheikunde één van mijn beste vakken is.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:35 schreef jelfrikandel het volgende:
Leren jullie nu heel hard voor morgen? Ik ga morgen denk nog een keer een globale samenvatting lezen, straks biopolymeren en DNA/RNA voor SK door kijken en dan vind ik het wel prima.
Donderdag m&o, daar ben ik banger voor.
Wat is jouw hoogtepunt dan? M&O of Nederlands?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het hoogtepunt van mijn week al gehad, vanavond ff tijd voor bio maken aangezien scheikunde één van mijn beste vakken is.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat is jouw hoogtepunt dan? M&O of Nederlands?
Nederlands. Morgen scheikunde en overmorgen bio. Meestal heb je geen M&O als je ook scheikunde hebt...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:43 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat is jouw hoogtepunt dan? M&O of Nederlands?
Leve scheikunde!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het hoogtepunt van mijn week al gehad, vanavond ff tijd voor bio maken aangezien scheikunde één van mijn beste vakken is.
M&O is mijn keuzevakquote:Op maandag 12 mei 2014 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands. Morgen scheikunde en overmorgen bio. Meestal heb je geen M&O als je ook scheikunde hebt...
Dat is echt een geval apart. Bij ons is M&O een puur M-vak.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
M&O is mijn keuzevak
Ik heb N&T met NLT en M&O. Ik heb geen bio.
Ik heb het met je te doen...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:47 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
M&O is mijn keuzevak
Ik heb N&T met NLT en M&O. Ik heb geen bio.
Oh oké, bij ons kan je zo een beetje elk vak erbij nemen bij een natuur profiel. Ik moest nog een keuzevak en dit leek me wel handig, beetje kennis van ondernemen is nooit verkeerd, dacht ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt een geval apart. Bij ons is M&O een puur M-vak.
?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt een geval apart. Bij ons is M&O een puur M-vak.
Verschilt per schoolquote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
?
Bij ons heeft een heel groot deel van de mensen met NT of NG ook M&O. Volgens mij is dat best normaal?
Snap ik, maar het merendeel der scholen heeft het volgens mij, ingaande op jouw "dat is een apart geval".quote:
Tot vandaag ben ik nog niemand met een N-Profiel en M&O tegengekomen...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:56 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Snap ik, maar het merendeel der scholen heeft het volgens mij, ingaande op jouw "dat is een apart geval".![]()
Hoe dan ook, M&O; kut vak.
Aangenaam lolquote:Op maandag 12 mei 2014 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot vandaag ben ik nog niemand met een N-Profiel en M&O tegengekomen...
Vorig jaar Aardrijkskunde en daarna Natuurkunde. Dat is pasquote:Op maandag 12 mei 2014 20:02 schreef wvsnl het volgende:
Nou ik heb komende drie dagen vrij. Maar vrijdag wel duits en economie. Degene die dat zo heeft gepland mag opgepakt worden. 2,5 droog duits tekstverklaren en daarna nog effetjes 3 uur eco. Pff naja het is nu eenmaal zo. Hopelijk lekker gevoel bij Duits dan kom ik in een flow.
Neequote:Op maandag 12 mei 2014 20:01 schreef examens14vwo het volgende:
Hoor je het aantal punten zodra jouw docent het heeft nagekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |