Geen idee, maar dan wellicht wel. Ik weet dat die A State of Trance-shows van Armin erg goed bekeken worden via internetstreams, al is het midden in de nacht.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar kijkt deze fanbase ook naar het ESF?
een nummer van max 3 minuten is iets anders als een DJ set van 2 uur.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan wellicht wel. Ik weet dat die A State of Trance-shows van Armin erg goed bekeken worden via internetstreams, al is het midden in de nacht.
Dus neemt nog minder kostbare tijd in van die fansquote:Op maandag 12 mei 2014 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een nummer van max 3 minuten is iets anders als een DJ set van 2 uur.
Ik heb er een keer naar gekeken, omdat een deelnemer van Wie is de Mol bekend werd gemaakt. Dat was een aanfluiting. Dan kijk je eerst een hele tijd naar gezeik over Sylvie Meis en hadden ze daarna nog een halve minuut over voor Wie is de Mol.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:41 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Omdat Ilse en Waylon, daarna gaat die onzin heel snel uit.
Gelukkig beginnen ze er nu mee, want anders deed ik de tv al uitquote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er een keer naar gekeken, omdat een deelnemer van Wie is de Mol bekend werd gemaakt. Dat was een aanfluiting. Dan kijk je eerst een hele tijd naar gezeik over Sylvie Meis en hadden ze daarna nog een halve minuut over voor Wie is de Mol.
Als er iets interessants gezegd wordt, lees ik het hier wel
Hier niet aan, mis er toch niets mee. Scheelt veel ergernis.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:45 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gelukkig beginnen ze er nu mee, want anders deed ik de tv al uit
Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit je nou je mening aan ons op te dringen, ouwe pikkebaas?
Bronquote:Conchita de zeehond geboren
BRUGGE - In Boudewijn Seapark is zondagochtend een zeehondje geboren. De pup kwam bij zonsopgang ter wereld. De verzorgers vermoeden dat de pup een meisje is en hebben haar daarom voorlopig Conchita genoemd; een vrouwtje met een harige vacht...
Moeder Celia (25 jaar) en pup stellen het goed en zijn te bewonderen in de zeehondenlagune midden in het park.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
En wat hoor ik zojuist op de Spaanse TV als achtergrondmuziek in een promo voor Private Practice? Calm After the Storm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |