Weet ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zijn die gebleven?
Littlerabbit is niet blij met deze opmerking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lief dagboek,
als kleine ijsbeer werd ik ook verplicht om geel shirt icm een blauwe broek te voetballen. Enkel geel groen is een nog lelijkere combinatie.
Mertesacker moet nog terugkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat Chambers een vleugelverdediger was?
Volgens mij vindt LR deze kleurencombo ook niet de beste uitvinding sinds de tostimachine.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit is niet blij met deze opmerking.
Ik heb wel het gevoel dat mijn verkoudheid erger wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
RAMSEY!!!!
Ik ben benieuwd wie er dit keer onder door gaat.
Zoontje van Beckham is ook Arsenal fanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Aaron Ramsey is familie van Beckham, eng eng eng.
romeo tochquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Zoontje van Beckham is ook Arsenal fan
Hij heeft wel goede glans shampooquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil voetbal zien, niet deze man.
Dan gaat Giroud wel even een hattrick maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Everton v Arsenal, topshow.
Zolang de vragen over Beckham, z'n vrouw en z'n kinderen gaan weet ik ongezond veel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij veel punten zou scoren met dat VI bordspel.
Inso weet ook alle Legia Warszawa vragen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij veel punten zou scoren met dat VI bordspel.
Mij best.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
kijken we in dit topic straks ook the football league show
Je krijgt iig wel vragen over kinderen van voetballers. Ik wist ze niet. Maar ik wist dan ook bijna niks.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang de vragen over Beckham, z'n vrouw en z'n kinderen gaan weet ik ongezond veel.
Volgende keer gaan wij wel als team meedoen, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je krijgt iig wel vragen over kinderen van voetballers. Ik wist ze niet. Maar ik wist dan ook bijna niks.
Dan durf ik het wel aan. Afgesproken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij wel als team meedoen, dan komt het wel goed.
Bring it on!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij wel als team meedoen, dan komt het wel goed.
Keeper had hem minder tijd moeten geven om aan te nemen en goed te leggen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keeper deed niets verkeerd, gewoon briljant afgemaakt
Als wij twee bij Leicester speelden hadden ze allang de CL gewonnenquote:
Dan had Leicester zelfs het wk kunnen winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als wij twee bij Leicester speelden hadden ze allang de CL gewonnen
Ik had wel bij Newcastle United willen spelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan had Leicester zelfs het wk kunnen winnen.
Is ook wel een beetje het fc groningen van de premjer liekquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel bij Newcastle United willen spelen.
Of bij Dundeequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje het fc groningen van de premjer liek
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Grifte het volgende:
Zo, iedereen is opgerot.
Tijd voor ongestoord genieten.
Norrie!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Grifte het volgende:
Zo, iedereen is opgerot.
NORRIEquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef Grifte het volgende:
Zo, iedereen is opgerot.
Forum Opties | |