quote:Op maandag 12 mei 2014 08:01 schreef renevanlaaren het volgende:
billy gaat er vast 3 op ruud doen,en hoopt een stem van lot te krijgen en een van ruud.
maar lot gaat er vast 3 op joey doen en joey 3 op lot.
bil over de zeik,maar 1 stem van ruud dus genomineerd
![]()
Of Aike een Jimmy, dat Giorgio groene sneeuw gaat zienquote:Op maandag 12 mei 2014 08:05 schreef renevanlaaren het volgende:
ergens denk ik dat dennis een petertje gaat doen
Wij streamers weten wel een beetje hoe de mensen in de loods zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 08:01 schreef renevanlaaren het volgende:
billy gaat er vast 3 op ruud doen,en hoopt een stem van lot te krijgen en een van ruud.
![]()
Het zou mooi zijn. Die wijven gaan elkaar redden natuurlijk. Lot moet ook op die stoel, en Sjowie met zijn kleine pikkiequote:Op maandag 12 mei 2014 08:01 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
billy welquote:Op maandag 12 mei 2014 08:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er mensen zijn die deze keer 3 stemmen gaan inzetten.
dat zou heerlijk zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 08:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn. Die wijven gaan elkaar redden natuurlijk. Lot moet ook op die stoel, en Sjowie met zijn kleine pikkieen Vanflessa
Als de dieren ook positieve stemmen krijgen,, Krijg je een Utopia van de dieren, en vliegen de mensen eruit,,, Schattig toch hoe broer konijn de peultjes te lijf gaatquote:Op maandag 12 mei 2014 08:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn. Die wijven gaan elkaar redden natuurlijk. Lot moet ook op die stoel, en Sjowie met zijn kleine pikkieen Vanflessa
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat zou heerlijk zijndan mag isa nog wel even blijven
Het zu toch super zijn dat Billy eruit vliegt en dat Ruud en dat er een vrouw in komt waar Ruud voor valt whahahahahahaquote:
ik denk dat isa een stem gaat krijgen van aike en misschien dennis ook nog wel en van de elite dus die is veiligquote:Op maandag 12 mei 2014 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Je begint lief op de maandagmorgen. Ik verwacht voor Isa wel een positieve stem van het publiek. Van haar medebewoners wat minder ben ik bang. Op dat drankorgel zal wel een groot gedeelte stemmen denk ik zo
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Het zu toch super zijn dat Billy eruit vliegt en dat Ruud en dat er een vrouw in komt waar Ruud voor valt whahahahahaha
Ja, maar wij zien dan het dramatische ineenstorten niet van die dweil. Ruud weg zou veel mooier zijn, en zij dan helemaal panisch hangend aan het hekquote:Op maandag 12 mei 2014 08:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Het zu toch super zijn dat Billy eruit vliegt en dat Ruud en dat er een vrouw in komt waar Ruud voor valt whahahahahaha
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:18 schreef renevanlaaren het volgende:
ik baal er zo van dat ik er donderdag niet ben,als de visite van vanessa komt
Maar die komen toch vrijdag de 16de?quote:Op maandag 12 mei 2014 08:18 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar wij zien dan het dramatische ineenstorten niet van die dweil. Ruud weg zou veel mooier zijn, en zij dan helemaal panisch hangend aan het hekDat is mijn Utopia
Donderdag komt Dennis z'n bezoek.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:18 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Donderdag komt Dennis z'n bezoek.
de ex van lau???quote:Op maandag 12 mei 2014 08:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
ja bedoelde ik ook vrijdag,haal het door elkaar omdat ik net te horen krijg dat ik er ook donderdag niet ben waarschijnlijk door een sterfgevalquote:
Ik hoop het maar zie het somber in😊quote:Op maandag 12 mei 2014 08:15 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik denk dat isa een stem gaat krijgen van aike en misschien dennis ook nog wel en van de elite dus die is veilig
Jemig, heeft die zijn bezoek nu al laten komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat is k*t. Sterkte daarmee.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja bedoelde ik ook vrijdag,haal het door elkaar omdat ik net te horen krijg dat ik er ook donderdag niet ben waarschijnlijk door een sterfgeval
dank je zaterdag ben ik er wel ,kan dus opname maken voor jequote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is k*t. Sterkte daarmee.
Ik ben er zaterdag niet.
Dennis is een donderdag jarig, maar als het goed is komt zijn bezoek pas 2 dagen nadat zijn dochter getrouwd is en volgens mij was dat volgende maand pas.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Droomscenarioquote:Op maandag 12 mei 2014 08:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dennis die tegen Isa zei:waarom ga jij je bed weer in als je de koeien gedaan hebt Dat snapte hij nietquote:Op maandag 12 mei 2014 08:22 schreef Estherdv het volgende:
ligt dennis nog op bed?
hij was er altijd het eerste uit
En ondertussen is meneer ik ben altijd om 7 uur wakker tegenwoordig ook niet meer zo vroeg zijn bed uit. En je kan van Isa vinden wat je wilt, maar als er meerdere mensen uit bed zijn als zij klaar is met de koeien dan blijft ze wel op.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:27 schreef formule het volgende:
[..]
Dennis die tegen Isa zei:waarom ga jij je bed weer in als je de koeien gedaan hebt Dat snapte hij niet
Dat is wel heel fijn altijd. Maar 'live' cossen is met dit soort dingen toch wel het mooiste. Nou ja, misschien dat ik 's nachts nog wat van de afterparty nog meekrijg, als iedereen weer helemaal lam is.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dank je zaterdag ben ik er wel ,kan dus opname maken voor je
Ook al zou ze weer terug naar bed gaan , het blijven gebroken nachten en overdag slaap je minder rustig dan snachtsquote:Op maandag 12 mei 2014 08:29 schreef Chamina het volgende:
[..]
En ondertussen is meneer ik ben altijd om 7 uur wakker tegenwoordig ook niet meer zo vroeg zijn bed uit. En je kan van Isa vinden wat je wilt, maar als er meerdere mensen uit bed zijn als zij klaar is met de koeien dan blijft ze wel op.
Terwijl wij naar Humberto Tan kunnen kijken... En het opperhoofd John de Mol...quote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef Chamina het volgende:
Nou knal die lichten maar aan, want ze moeten vanavond om half 11 richting bed vertrekken zoals afgesproken.![]()
Emil vertelde in het laatste centraal dat ze moesten helpen opbouwen en afbreken. Het evenement duurt tot ongeveer 10 uur en dan moest alles afgebroken worden en tot dat dat is gebeurt mag er niet gedronken worden. Dus of ze zijn daarna allemaal te moe of ze gaan daarna pas drinken en dat kan dan nog leuk worden als ze allemaal al een hele dag erop hebben zittenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn altijd. Maar 'live' cossen is met dit soort dingen toch wel het mooiste. Nou ja, misschien dat ik 's nachts nog wat van de afterparty nog meekrijg, als iedereen weer helemaal lam is.
Het is daar nu ook wel terug naar bed weer, moet ik eerlijk zeggen.
Dat niet mogen drinken, of heel weinig, heb ik ze al heel vaak horen zeggen. Met als gevolg dat 's middags om 2 uur de bekers wijn naar binnen worden gegoten i.v.p. glazen.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:33 schreef Chamina het volgende:
[..]
Emil vertelde in het laatste centraal dat ze moesten helpen opbouwen en afbreken. Het evenement duurt tot ongeveer 10 uur en dan moest alles afgebroken worden en tot dat dat is gebeurt mag er niet gedronken worden. Dus of ze zijn daarna allemaal te moe of ze gaan daarna pas drinken en dat kan dan nog leuk worden als ze allemaal al een hele dag erop hebben zitten
Jeej kreeftenkop naar huisquote:Op maandag 12 mei 2014 08:37 schreef Mylene het volgende:
Mijn voorspelling van uitbrengen positieve stemmen.
Emil: Ruud, Gio en Vanessa
Dennis: 2 keer Ron en Isa
Gio: Ruud, Emil en Robin
Joey: Emil, Joey en Lot
Rienk: Nico, Emil en Vanessa
Ron: 2 keer Dennis em Nico
Ruud: Billy, Emil en Gio
Robin: Emil, Gio en Lot
Aike: Isa, Vanessa en Nico
Billy: 2 keer Ruud en Lot
Isa: Dennis, Aike en Lot
Laura: Emil, Lot en Vanessa
Lot: Emil, Gio en Laura
Nico: Rienk, Emil en Vanessa
Vanessa: Emil, Aike en Laura
Emil: 9
Dennis: 3
Gio: 4
Joey: 0
Rienk: 1
Ron: 2
Ruud: 4
Robin: 1
Aike: 2
Billy: 1
Isa: 2
Laura: 2
Lot: 4
Nico: 2
Vanessa: 5
Je hebt bij : Joey staan dat hij op zichzelf stemtquote:Op maandag 12 mei 2014 08:37 schreef Mylene het volgende:
Mijn voorspelling van uitbrengen positieve stemmen.
Emil: Ruud, Gio en Vanessa
Dennis: 2 keer Ron en Isa
Gio: Ruud, Emil en Robin
Joey: Emil, Joey en Lot
Rienk: Nico, Emil en Vanessa
Ron: 2 keer Dennis em Nico
Ruud: Billy, Emil en Gio
Robin: Emil, Gio en Lot
Aike: Isa, Vanessa en Nico
Billy: 2 keer Ruud en Lot
Isa: Dennis, Aike en Lot
Laura: Emil, Lot en Vanessa
Lot: Emil, Gio en Laura
Nico: Rienk, Emil en Vanessa
Vanessa: Emil, Aike en Laura
Emil: 9
Dennis: 3
Gio: 4
Joey: 0
Rienk: 1
Ron: 2
Ruud: 4
Robin: 1
Aike: 2
Billy: 1
Isa: 2
Laura: 2
Lot: 4
Nico: 2
Vanessa: 5
alleen als er meerdere op zijn, zij ligt het liefst lui in bedquote:Op maandag 12 mei 2014 08:29 schreef Chamina het volgende:
[..]
En ondertussen is meneer ik ben altijd om 7 uur wakker tegenwoordig ook niet meer zo vroeg zijn bed uit. En je kan van Isa vinden wat je wilt, maar als er meerdere mensen uit bed zijn als zij klaar is met de koeien dan blijft ze wel op.
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt bij : Joey staan dat hij op zichzelf stemt
Dat moet zijn maatje Gio zijn. Thanksquote:
Ik weet het en maat houden is ook zo'n ding. Plus dan hebben we Charlotte nog die volgens afspraak dus niet mag drinken, maar normaal wel een wijntje mag voordat ze gaat zingen en dat staat die dag ook nog op de planning. We zullen zienquote:Op maandag 12 mei 2014 08:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat niet mogen drinken, of heel weinig, heb ik ze al heel vaak horen zeggen. Met als gevolg dat 's middags om 2 uur de bekers wijn naar binnen worden gegoten i.v.p. glazen.
Ben benieuwd wat de bestelling gaat worden aan drank
Dan heb ik me vergist.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:25 schreef Chamina het volgende:
[..]
Dennis is een donderdag jarig, maar als het goed is komt zijn bezoek pas 2 dagen nadat zijn dochter getrouwd is en volgens mij was dat volgende maand pas.
Goedemorgen allen
ach dat is maar één avond, en lotje zou zeggem, ja je kiest hier voor...lotje de egoistquote:Op maandag 12 mei 2014 08:31 schreef Chamina het volgende:
Nou knal die lichten maar aan, want ze moeten vanavond om half 11 richting bed vertrekken zoals afgesproken.![]()
Het zou kunnen dat hij het veranderd heeft, maar was zelfs in de tv-uitzending dat hij ze 2 dagen na de trouwerij wilde laten komen. Hij vroeg toen nog of Robin wilde helpen omdat zij dat wedding-planner gedoe ging doen. We zullen het wel zien dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dan heb ik me vergist.Het staat wel in de Utopia agenda dat er donderdag mensen voor Dennis komen.
Sterke Rene
quote:Op maandag 12 mei 2014 08:45 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ik ben elite en heb Isa gekozen. Ben benieuwd. Ik kan geen plaatjes maken, maar er staat nomineer uw favoriete bewoner. Er zal best wel verkeerd gestemd worden denk ik zo.
In een bepaald opzicht heeft Lot gelijk, maar ik snap wel waar Isa vandaan komt. Er mag best meer rekening gehouden worden met de mensen die vroeg op moeten/willen. Maar ja dan beginnen ze geloof ik bijna allemaal te steigeren daar.quote:Op maandag 12 mei 2014 08:43 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ach dat is maar één avond, en lotje zpou zeggem, ja je kiest hier voor...lotje de egoist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |