Wel kuttimingquote:
Artiest in wordingquote:Op maandag 12 mei 2014 23:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
25.000
Maar volgens mij worden Spotify plays ook meegeteld tegenwoordig, dus je zit er zo aan.
Kom matten danquote:
wtfquote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef CookieSlikker het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kom maar naar heerlenquote:
Manmanmanquote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef WcPot het volgende:
Zo net weer thuis. Nu nog even mijn avond nacht eten opwarmen
watquote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef WcPot het volgende:
Zo net weer thuis. Nu nog even mijn avond nacht eten opwarmen
Ik Föhnde om 21:10uur nog even over knooppunt Hoevelaken. Ik zwaaide nog naar Amersfoortquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik Föhnde om 21:10uur nog even over knooppunt Hoevelaken. Ik zwaaide nog naar Amersfoort
Amersfoortquote:
Ik had nog wel even aan jou gedacht hoor vandaagquote:Op maandag 12 mei 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Toen kwam in net bij van een burenruzie
Oh jeetjequote:Op maandag 12 mei 2014 23:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had nog wel even aan jou gedacht hoor vandaag
Burenruzie kerkradequote:
Ik heb speciaal een pic gemaakt voor jou. Alleen Amersfoort heeft geen skyline vanaf de A28 gezien dus je ziet alleen maar groenquote:
En morgen weer om half 6 aanrijden zekwr?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik Föhnde om 21:10uur nog even over knooppunt Hoevelaken. Ik zwaaide nog naar Amersfoort
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik had een brede grote man die een vrouwtje van 70+ wou neermeppen... erg vermaakt
Ik herken allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een pic gemaakt voor jou. Alleen Amersfoort heeft geen skyline vanaf de A28 gezien dus je ziet alleen maar groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |