Tablet zit alweer aan de lader. Batterij was wel leeg toen ik op de terug weg wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heb je verdomme een singende vrachtwagen met merelposters naast je. Wordt niemand vrolijk van
Spontaan stopt ze met tv en gaat ze in de schoonmaakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man als Merel dit zou zien he
Ga slapenquote:
Geen autolader hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tablet zit alweer aan de lader. Batterij was wel leeg toen ik op de terug weg was
Niet zo snel haten jij.quote:
Fuck 6 miljoen Euro per jaar, Pot haalt 6 liter per minuut ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Spontaan stopt ze met tv en gaat ze in de schoonmaak
Samsungquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet zo snel haten jij.Ik had de telefoon lader in de tablet gestopt. Omdat dat ook een Samsung is dus ik dacht dat past wel maar ik kreeg het rijdende
Niet voor elkaar en misschien pas het ook wel niet
Om het goed te maken, wil ik graag een Merel pic van jou. Graag één die ik zelf nog niet gezien hebquote:
Oke wachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Om het goed te maken, wil ik graag een Merel pic van jou. Graag één die ik zelf nog niet gezien heb
Niet gaan lopen soepen hequote:
Ik soep niksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet gaan lopen soepen heDie zijn niet toegestaan
Ik heb geen photoshopquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Quicktime, schermopname en dan in photoshop gooien en exporteren als gif
wtfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef CookieSlikker het volgende:
Karina
KLB / Geen _:')- Emoticon
Je bent travestiet of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |