In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Dit ja. ik ram nog steeds mn afstandsbediening doormidden als het op tv komt.quote:
heel holland baktquote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
DNA onbekend. Maxim Hartman vindt dat ook een leuk programma.
Topshow hoor. Maar KRO Spoorloos is beter.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
DNA onbekend. Maxim Hartman vindt dat ook een leuk programma.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JohannesburgEen stad vernoemd naar de enige echte volksheld.
Bedankt.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JohannesburgEen stad vernoemd naar de enige echte volksheld.
Tijd voor MAXquote:Op zondag 11 mei 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Topshow hoor. Maar KRO Spoorloos is beter.
Hoe heet dat programma waar die gozer samen met stelletjes van middelbare leeftijd in het buitenland naar huizen gaat kijken?quote:
Droomhuis gezochtquote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma waar die gozer samen met stelletjes van middelbare leeftijd in het buitenland naar huizen gaat kijken?
Dat is ook altijd weer een topshow.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma waar die gozer samen met stelletjes van middelbare leeftijd in het buitenland naar huizen gaat kijken?
quote:
MTV Cribsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Daar had ik iedereen goed te pakken.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een 'liefhebber', net als Johannes zogenaamd was.
Totdat zijn voorkeur voor Groningen duidelijk werd.
Dat had jij zeker, Johannes. Knap van je.quote:Op maandag 12 mei 2014 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar had ik iedereen goed te pakken.
SlechteWoordgrappen is ook gewoon voor Groningen, dat weet ik zeker.
Dankjewel.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had jij zeker, Johannes. Knap van je.
Graag gedaan, wat is er gebeurd met je UI?quote:
Heeinz heeft mij er van overtuigd dat deze UI de komende week het beste voor mij is.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Graag gedaan, wat is er gebeurd met je UI?
Heinz had Oostenrijk, jij had Nederland?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeinz heeft mij er van overtuigd dat deze UI de komende week het beste voor mij is.
Zoiets. Ik was 100 procent overtuigd van mijn gelijk, maar het balletje kan soms raar rollen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heinz had Oostenrijk, jij had Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |