Kutslecht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sliep echt kutslecht tot ik besloot mn telefoon beneden te laten liggen, nu slaap ik prima
Wou dat ik t eerder had gedaan
Mijn huisarts die wist dat ik af en toe blowde. Ik blowde namelijk hooguit eens per maand ofzo. En toen ik met die slaapproblemen kwam, vertelde ze me dat ze me slaappillen kon voorschrijven die schadelijker, verslavender en tolerantieopbouwender waren dan wiet, waarmee ze de keus verder bij mij liet.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik had dus een huisarts die me wel die pillen gaf. Resultaat, een maand redelijk slapen en daarna alleen maar meer moeite met slapen.
Ja, ik wil me graag aanmelden als Ridder.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutslecht.Kankerslecht zeggen we tegenwoordig, JB.
inb4 moraalridders
Ik niet en dat zal ik ook nooit zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutslecht.Kankerslecht zeggen we tegenwoordig, JB.
inb4 moraalridders
Vrouwen kunnen geen ridder zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik wil me graag aanmelden als Ridder.
Klopt.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen ridder zijn.
En geen spiderman
Smoothquote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat eerst maar zien of je met een zwaard overweg kunt
Ze beginnen met de lansquote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel met een lansquote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal het ook niet aan de persoon liggen en iemand die dat nooit gebruikt heeft minder snel voorschrijven?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn huisarts die wist dat ik af en toe blowde. Ik blowde namelijk hooguit eens per maand ofzo. En toen ik met die slaapproblemen kwam, vertelde ze me dat ze me slaappillen kon voorschrijven die schadelijker, verslavender en tolerantieopbouwender waren dan wiet, waarmee ze de keus verder bij mij liet.
Ze wilde me wel begeleiden bij het gebruik van wiet, en dat doet ze nog steeds
Bij de happy meal zat laatst een Spider-Man bril.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen echte mannen kunnen Spider-Man zijn.
En die bron kun je natuurlijk niet onthullen?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:26 schreef Fascination het volgende:
Roy, ik hoorde uit betrouwbare bron dat Mk een oogje op je heeft.!
Ja, sowieso. Dit was ook persoonlijk advies op mij gericht en geen algemeen advies.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal het ook niet aan de persoon liggen en iemand die dat nooit gebruikt heeft minder snel voorschrijven?
Wel:quote:Op zondag 11 mei 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen ridder zijn.
En geen spiderman
Ziet er toch niet uitquote:
En we weten allemaal hoe het met haar is afgelopen hequote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel:
[ afbeelding ]
Zelfs met konijn:
[ afbeelding ]
De meest lelijke vrouw uit de serie.quote:
Nee snap ik maar als iemand blowt dat ze dan dat kiezen en anders slaapmiddelen ofzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Dit was ook persoonlijk advies op mij gericht en geen algemeen advies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |