Hahaha ja vind ik nou ookquote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef Greys het volgende:
Ook al zo leuk!
Tof om de gezichten te zien achter de posts
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel blond nu..![]()
Ah dankjewel!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook echt leuk uit Greys.
Hahaha de ESF-moederquote:Op maandag 12 mei 2014 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah dankjewel!![]()
Ik voel me een beetje een ESF moeke hier met al die leuke jonkies
Hetero.quote:
Slaapse!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:40 schreef aarontje112 het volgende:
Maar ik ga slapen jongens. Trusten! (we moeten weer een jaar wachten)
quote:
ESF moeke had heur hoed weer op hoor, zaterdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jemig, de meesten moet ik opzoekenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hetero.
Ik val op Edyta Górniak, Şebnem Paker, Birgitta Haukdal, Beth Rodergas, Shiri Maimon, Hadise, Eleftheria Eleftheriou en Ilse DeLange!
Om maar even in Eurovisiestemming te blijven.
Geen kwestie van durven, gewoon van luiheid om het voluit te moeten schrijvenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:41 schreef Steve het volgende:
[..]!
Ho of he, dat klinkt heel erg alsof je het beestje niet bij de naam durft te noemen, maar er toch wel heel erg oké mee bent. Dat je gewoon niemand voor het hoofd wilt stoten..
.
Trusten aarontje!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF moeke had heur hoed weer op hoor, zaterdagGeen wonder dat we tweede zijn geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]
ESF moeke had heur hoed weer op hoor, zaterdagNu nog een scheermesje erbij en je had de punten kunnen geven namens LetlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jemig, de meesten moet ik opzoeken![]()
[..]
Geen kwestie van durven, gewoon van luiheid om het voluit te moeten schrijven
Trusten aarontje!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Welterusten dan maar weer.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:40 schreef aarontje112 het volgende:
Maar ik ga slapen jongens. Trusten! (we moeten weer een jaar wachten)
[..]
ESF moeke had heur hoed weer op hoor, zaterdagJa, die laatste paar letters duren altijd een eeuwigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jemig, de meesten moet ik opzoeken![]()
[..]
Geen kwestie van durven, gewoon van luiheid om het voluit te moeten schrijven
Trusten aarontje!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb geen baard. Toch? Toch? *angstvallig voelt*quote:Op maandag 12 mei 2014 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog een scheermesje erbij en je had de punten kunnen geven namens Letland
Nee, zo gaf die van (ik meen) Letland de punten aan Oostenrijk en Nederland. Eerst een scheermesje pakken en daarna de Waylon hoed opzetten.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen baard. Toch? Toch? *angstvallig voelt*
Mijn hond hoedde ook mee
[ afbeelding ]
Oh dat scheermesje heb ik serieus gemistquote:Op maandag 12 mei 2014 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, zo gaf die van (ik meen) Letland de punten aan Oostenrijk en Nederland. Eerst een scheermesje pakken en daarna de Waylon hoed opzetten.
Kan gebeuren door die enorme brij aan punten gevers.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat scheermesje heb ik serieus gemist
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook zo'n afterdip...dat het weer een heel jaar moet duren voordat we weer kunnen hyperen
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Lila86 het volgende:
Ik moet echt zo afkicken hè, de hele week al dit topic volgen en nu mis ik het gewoon een beetje, dat het alweer voorbij is. Heb de finale opgenomen en heb het de hele tijd op de achtergrond aan staan. Ik vond trouwens het nieuwe liedje van hipster Emmelie, die er ineens best leuk uit zag, ook echt geweldig. Zo'n leuk sfeertje toen.. en je zag Ilse ook heeeeel eventjes dansen met Paula van Roemenië. Ja ik ben alles aan het analyseren![]()
Maar je hoort nu wel de hele tijd dat Ilse en Waylon zo goed waren, om hun eigen hart te volgen etc.. maar dit was toch echt niet te voorspellen? Ook door hun niet.. Ze gingen volgens mij ook niet voor de winst, ze wilden gewoon een mooi liedje sturen ook al werden ze laatste. Mijn kritiek ging vooral daarover toen eigenlijk, dat ze niet hebben gekeken naar wat goed past op het songfestival. Maar nu blijkt maar weer dat je het eigenlijk ook gewoon niet kan weten of wel? Ik weet ook niet wat nu de beste manier is om het aan te pakken ofzo.. en eigenlijk kan me dat ook niet meer schelen. Als het maar iets is waar we trots op kunnen zijn.
Oh gelukkig, er zijn er meer.... ik ben er gewoon een beetje sippig vanquote:Op maandag 12 mei 2014 00:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb die afterdip ook idd.
Wil zo graag dat het nu zaterdagmiddag was![]()
Of eigenlijk gewoon 5 mei.
Slaap lekker!quote:Op maandag 12 mei 2014 00:52 schreef Copthorne het volgende:
Tanden poetsen en naar bed.
Welterusten allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |