Zoals altijd, doet ie toch goedquote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef AF_ het volgende:
Zo alberto heeft vandaag helemaal NIKS opgelost
Echt wel die kale gaat stoppen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:23 schreef AF_ het volgende:
Zo alberto heeft vandaag helemaal NIKS opgelost
Ik vind dat hier best wat aangedaan mag worden.. ook al heb ik zelf weinig problemen met mensen die het zelf proberen. Maar je moet die mensen toch in bescherming nemen denk ik omdat ze zelf geen dokter zijn en het allemaal goed researchen.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:22 schreef Travel. het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook niet zo boeiend. Die mensen hebben alleen zichzelf ermee, er zijn wel belangrijkere dingen Alberto.
banaan?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef WcPot het volgende:
Zelf doding. Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood
dit, is iemands eigen keuzequote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Hulp bij zelfdoding is geen slechte zaak, Albertno
Ja en een trauma voor passagiers en vooral de conducteurs/machinist. Hang je dan maar lekker in je eigen pleuris huis op en geef je je moeder maar een traumaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef WcPot het volgende:
Je gaat ervoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef WcPot het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef WcPot het volgende:
Als je heul hard kan gooien misschien welquote:
Nee anders springen ze voor de trein en heb ik godverdomme vertragingquote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Hulp bij zelfdoding is geen slechte zaak, Albertno
Tja, als je zelf niet kan bedenken dat het fout kan aflopen door zo een spuit in je arm te douwen, dan vind ik ook niet dat het slim is om alleen over straat te gaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat hier best wat aangedaan mag worden.. ook al heb ik zelf weinig problemen met mensen die het zelf proberen. Maar je moet die mensen toch in bescherming nemen denk ik omdat ze zelf geen dokter zijn en het allemaal goed researchen.
quote:
Met de trein gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee anders springen ze voor de trein en heb ik godverdomme vertraging
Gratusquote:
* Pizzalucht post vanaf schipholquote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ilse & Waylon op Schiphol.![]()
![]()
![]()
Vraag me toch af wat voor soort figuren hier naar toe gaan.
Echt, is de meest asociale manier van zelfdoding. Ken een machinist die het heeft meegemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en een trauma voor passagiers en vooral de conducteurs/machinist. Hang je dan maar lekker in je eigen pleuris huis op en geef je je moeder maar een trauma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |