Was volgens mij afhankelijk van Espanyol. Als zij veilig waren of niet. Dan kunnen ze de degradatiestrijd op een verschillende tijdstip doen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, wedstrijd is niet van belang voor andere wedstrijden en als ze hem op een ander moment doen betekent dat meer kijkcijfers.
Deze wedstrijd is voor niemand anders van belang dus hij kan sowieso op een ander tijdstip. Zou me alleen wel verbazen als ze zo'n vroeg tijdstip zouden kiezen.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Was volgens mij afhankelijk van Espanyol. Als zij veilig waren of niet. Dan kunnen ze de degradatiestrijd op een verschillende tijdstip doen.
quote:
oh nog niet geswitched naar atletico?quote:
Leuke ploeg, gun ik het ookquote:Op zondag 11 mei 2014 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
oh nog niet geswitched naar atletico?
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 11-05-2014 om 21:33:25Barcelona-Atlético Madrid wordt volgende week zaterdag om 18.00 uur gespeeld. reageer retweet
matchfixingquote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef KingRoland het volgende:
SJONGE JONGEdat Real verloren heeft tering
![]()
![]()
![]()
Atleti goed weggekomen! Barca profiteert niet
jongens ik eis een verklaring, wat is er allemaal gebeurd?
Op de officiële website van Barca staat zondag.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef Dos37 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 11-05-2014 om 21:33:25Barcelona-Atlético Madrid wordt volgende week zaterdag om 18.00 uur gespeeld. reageer retweet
Van de Barca website. http://www.fcbarcelona.co(...)r-saturday-or-sundayquote:Barça v Atlético will be on Sunday at 7.00 PM CET, but only if Espanyol are already safe from relegation
If not, the game will be brought forward to Saturday 17 at 6.00 PM CET
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van de Barca website. http://www.fcbarcelona.co(...)r-saturday-or-sunday
Espanyol is veilig dus zal het zondag wel zijn.
Zal wel zaterdag worden dus.quote:However, there is the possibility of the game being brought forward to the Saturday, but only if RCD Espanyol are guaranteed that they will not be relegated.
Gelijk met de fa cup finale niet dat die wedstrijd spannend wordt trouwensquote:
stuur me volgende week een dm voor in geval ik het vergeetquote:Op zondag 11 mei 2014 22:15 schreef Anonymousz het volgende:
Atleti gelijk gespeeld verdommevolgende week knallen in Barcelona ratatatata
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |