ik ookquote:Op zondag 11 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan3 het volgende:
bijna vol ik heb al een goede TT niet boos worden op mij he
hier?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ik had laatst een topic hunt gedaan, kreeg ik gvd 1 note voor
Als je voor je gevoel niet meer op een normale manier kan stoppen en er staan geen flitser bij gewoon gas op die lollyquote:
Dat kan heul nietquote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Stickertje het volgende:
Welk topic dat dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Stickertje het volgende:
nee, utopia.. was aan het lezen hoe ze dingen aan het jatten waren, toe had ik een nieuw topic eopend terwijl ik niet de lapo hadquote:
Doe nu niet straks is banaan boosquote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Studiotje het volgende:
Ah, de dader van MrBanaan3 gespot en de moeder.
[ afbeelding ]
Forrealquote:Op zondag 11 mei 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, utopia.. was aan het lezen hoe ze dingen aan het jatten waren, toe had ik een nieuw topic eopend terwijl ik niet de lapo had
Alles buiten TVSCquote:Op zondag 11 mei 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, utopia.. was aan het lezen hoe ze dingen aan het jatten waren, toe had ik een nieuw topic eopend terwijl ik niet de lapo had
Hangt er ook van af wat voor soort stoplicht het is. De gemiddelde automobilist kijkt wel of ie het kruispunt oprijdt...met fietsers en voetgangers wordt het tricky...Ik ken hier een stoplicht waar de voetgangers gelijk groen krijgen als de auto's rood krijgen. Dan stop ik altijd bij oranje.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je voor je gevoel niet meer op een normale manier kan stoppen en er staan geen flitser bij gewoon gas op die lolly
Ik heb net je post geschiedenis gezien...quote:
Op de brommert welquote:Op zondag 11 mei 2014 19:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
meer dan 30 te hard rijsbewijs invorderen? wtf
Ja, ik lurk meestal er buiten. Maar voor de rest doe ik niks op Fokquote:Op zondag 11 mei 2014 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb net je post geschiedenis gezien...
tvsc is echt je fok zolderkamertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |