Tijdens lessen kan dat gebeuren...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Was nog met rijlessen, toen ik naar het examencentrum reed. Kwam door de spanning.
Kan gebeuren toch door roodquote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdens lessen kan dat gebeuren...
Ik heb zoiets meegemaakt toen ik het stoplicht echt niet kon zien (zon)....wilde optrekken...toen zag ik allemaal fietsers oversteken.![]()
. Dan voel je je echt een idioot.
Laatst nog gedaan, toen moesten fietsers stoppen voor mijquote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb zoiets meegemaakt toen ik het stoplicht echt niet kon zien (zon)....wilde optrekken...toen zag ik allemaal fietsers oversteken.![]()
quote:
De zon, dat is inderdaad een hele gemene soms. En als je dan vooraan staat, en niet kan zien wanneer je groen hebtquote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat je wel kan zeggen dat het paupers zijnquote:
Zolang er geen flitser bij staat gewoon door rood als je niet meer op tijd kan stoppen voor geel. Anders komt de ABS erinquote:Op zondag 11 mei 2014 19:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan, toen moesten fietsers stoppen voor mij
Die momenten dat je het oranje ziet worden...een seconde twijfelt en net door rood (donker groen) rijdtquote:
Wel tof, alleen het weer was kakquote:
Chillquote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel tof, alleen het weer was kakgelukkig klaarde het rond het begin van de avond weer op zodat we droog konden barbecuueen
ditquote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die momenten dat je het oranje ziet worden...een seconde twijfelt en net door rood (donker groen) rijdt
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die momenten dat je het oranje ziet worden...een seconde twijfelt en net door rood (donker groen) rijdt
Baas, zo hoort het.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan, toen moesten fietsers stoppen voor mij
Geel is extra gasquote:Op zondag 11 mei 2014 19:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zolang er geen flitser bij staat gewoon door rood als je niet meer op tijd kan stoppen voor geel. Anders komt de ABS erin
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan3 het volgende:
bijna vol ik heb al een goede TT niet boos worden op mij he
ok ga maar huntenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan3 het volgende:
bijna vol ik heb al een goede TT niet boos worden op mij he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |