abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 19:18:14 #1
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836249


Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+


liv.giftux.jpgihAOv.gifandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgFoKicon.pngbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifNaamloos.pngatigger60.gifgame_928.gif2qp30.giffok%20kwiwi%20klein.PNGspaghetti.png353aloc.gifavatar100-2-1.jpgzmbrk.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpg2m4wvlt.jpgfok.gifUIFOK.gif

Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.

• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!



Vorige delen en statistiekjes O+



Alberto Stegeman bedankt FOK!kers met e-mail
FOK!kers sturen Alberto Stegeman cadeau
110224_178193_2unvgxi.jpg

[Upd] FOK!ker hackt website Alberto Stegeman
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@albertostegeman in Shownieuws
110817_178193_albertomail.jpg

En een keurmerk van Rob!


SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Waar gaan we meeten?
De Berckt
Vakantiepark de Berckt
Camping de Berckt
Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

En hier weer verder.


Alberto klust graag wat bij.


Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
pi_139836252
fipo
Ze smelten de kazen!
pi_139836262
Kon ook niet anders, hunter.
pi_139836267
Hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_139836272
fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:18:55 #6
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836278
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Studiotje het volgende:
Kon ook niet anders, hunter.
Heb al lang geen TT gehad hoor.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:04 #7
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836285
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:17 schreef WcPot het volgende:

[..]

Maar als je naar beneden gaat en je zet de versnelling in zijn vrij en je bent vol dan gaat het makkelijk sneller dan 90 :@
Zet jij hem dan in z'n vrij? :D _O_
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:05 #8
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836288
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef WcPot het volgende:
Hier weer verder
bijna vol
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:07 #9
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_139836291
KOOOOOSSS
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_139836294
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef Studiotje het volgende:
Kon ook niet anders, hunter.
dit met 5 bananen tegen ons :N
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:12 #11
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836297
Hahaha jongens, kijk ik heb tt

pi_139836302
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef Studiotje het volgende:
Hahaha jongens, kijk ik heb tt

[ afbeelding ]
__O_
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:28 #13
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836307
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:18 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Heb al lang geen TT gehad hoor.
weet ik toch :*
pi_139836311
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef Studiotje het volgende:
Hahaha jongens, kijk ik heb tt

[ afbeelding ]
_O_
Ze smelten de kazen!
pi_139836325
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zet jij hem dan in z'n vrij? :D _O_
Snelst wat ik gereden heb is 105 echte kilometers per uur op de A9 :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:19:57 #16
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836326
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef WcPot het volgende:

[..]

dit met 5 bananen tegen ons :N
dat dit kan :N
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:04 #17
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836330
Prima TT, Banaan. _O_

Blij dat je weer terug bent. ^O^
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:17 #18
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836340
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef WcPot het volgende:

[..]

Snelst wat ik gereden heb is 105 echte kilometers per uur op de A9 :@
100 is net alsof je stilstaat man.
pi_139836341
Straks Albertooo _O_ met afslankpillen :7
pi_139836348
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima TT, Banaan. _O_

Blij dat je weer terug bent. ^O^
^O^
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:31 #21
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836350
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Straks Albertooo _O_ met afslankpillen :7
voor de dames
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:45 #22
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836363
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef WcPot het volgende:

[..]

Snelst wat ik gereden heb is 105 echte kilometers per uur op de A9 :@
Baas _O_
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:46 #23
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836365
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima TT, Banaan. _O_

Blij dat je weer terug bent. ^O^
:D O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:55 #24
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836373
Queen _O_ _O_ _O_
  zondag 11 mei 2014 @ 19:20:58 #25
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836375
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef WcPot het volgende:

[..]

Snelst wat ik gereden heb is 105 echte kilometers per uur op de A9 :@
Boefje :o
_O_
pi_139836387
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Queen _O_ _O_ _O_
Ze smelten de kazen!
pi_139836389
En weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:21:37 #28
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836398
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Boefje :o
_O_
Boefje?

  zondag 11 mei 2014 @ 19:21:58 #29
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836411
Kut Mercedes :r
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:02 #30
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836417
In die bumper
pi_139836425
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Baas _O_
Het was de Wijkertunnel op de A9 richting Heemskerk :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_139836426
vrachtootoo :')
Ze smelten de kazen!
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:20 #33
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836430
Oh Pot, door rood, dat doe je toch nooit he...
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:22 #34
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836431
WcPot :D _O-
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:23 #35
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836432
Lekker pissen tegen je truck
pi_139836438
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh Pot, door rood, dat doe je toch nooit he...
:@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:45 #37
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836443
Hier zien wij WcPot in zijn natuurlijke habitat
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:54 #38
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836453
Je staat 5 meter van een boom af en toch pis je tegen je eigen truck aan??? :')
  zondag 11 mei 2014 @ 19:22:57 #39
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_139836456
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef Studiotje het volgende:
Hier zien wij WcPot in zijn natuurlijke habitat
_O-
pi_139836460
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef Studiotje het volgende:
Hier zien wij WcPot in zijn natuurlijke habitat
:D
Ze smelten de kazen!
  zondag 11 mei 2014 @ 19:23:23 #41
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836470
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je staat 5 meter van een boom af en toch pis je tegen je eigen truck aan??? :')
Territorium uitbreiden. Volgende keer als die daar langs rijd ruikt die dat die 't goed heeft gedaan.. doe jij dat nooit? :?
pi_139836471
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je staat 5 meter van een boom af en toch pis je tegen je eigen truck aan??? :')
Tegen je eigen auto pissen :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_139836486
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je staat 5 meter van een boom af en toch pis je tegen je eigen truck aan??? :')
als je dan hard rijd vliegt de pis tegen de ruit van de auto achter je aan ^O^
Ze smelten de kazen!
  zondag 11 mei 2014 @ 19:24:11 #44
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836505
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:

[..]

als je dan hard rijd vliegt de pis tegen de ruit van de auto achter je aan ^O^
Poep dan meteen uit het raam :{w
  zondag 11 mei 2014 @ 19:24:15 #45
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836507
dit is banaan
pi_139836524
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Poep dan meteen uit het raam :{w
Ik plas in je mond :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 11 mei 2014 @ 19:24:33 #47
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_139836525
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:

[..]

als je dan hard rijd vliegt de pis tegen de ruit van de auto achter je aan ^O^
Heftig.
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Poep dan meteen uit het raam :{w
HARDCORE
pi_139836527
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Poep dan meteen uit het raam :{w
we zijn niet allemaal zo subtiel als jij :{
Ze smelten de kazen!
pi_139836534
Banaan topichunt :D
  zondag 11 mei 2014 @ 19:24:40 #50
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_139836535
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef Studiotje het volgende:
dit is banaan
Heul niet want hij heeft geen Limburgs accent :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')