abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 19:02:59 #1
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139835591

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plan tot nu toe:

1 + 2 + 3 = 2015/2016

4 + 5 + 6 = 2016/2017

7 + 8 + 9 = 2017/2018

Hier vind je de OP. :+
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:04:36 #2
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139835640
Ik kijk vanaf de winterstop al elke samenvatting van Excelsior, maar die Veldwijk schiet ze echt vanuit elke hoek binnen. Zijn er mensen die vaak hele wedstrijden van Excelsior kijken? Want dat lijkt mij een prima, en vooral betaalbare spits!
  zondag 11 mei 2014 @ 19:06:42 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_139835734
Dordrecht is geen Rotterdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_139835751
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
^O^
  zondag 11 mei 2014 @ 19:09:57 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139835858
quote:
6s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Ik zie Excelsior in deze vorm wel promoveren.
pi_139835950
Zou mooi zijn, zowel Excelsior als Sparta terug in de eredivisie.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_139835967
Spelen leuker voetbal dan RKC iig.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:34:09 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139836940
Zou toch wat zijn als Sparta het gewoon nog flikt, speelden vandaag zowaar ook niet onaardig al begon het wel direct te wankelen toen NEC een korte opleving kreeg.
Dordt verdient het natuurlijk meer, maar als Rotterdammer zie ik liever Sparta en Excelsior terugkeren.

Die spits van Excelsior is denk ik een gevalletje Powell, de Groot, Boymans etc. Prima eerste divisie spitsen, maar voetballend te beperkt om het ook in de Eredivisie te kunnen. Al kun je je weleens vergissen want Huntelaar vond ik ook vrij weinig toen ie werd verhuurd aan De Graafschap. :+
pi_139837040
quote:
Ronald Koeman heeft deze week afscheid genomen van Feyenoord. Na drie succesvolle seizoenen wordt de Zaandammer na de zomerstop opgevolgd door Fred Rutten. Waar de toekomst van Koeman ligt is nog niet bekend, al lijkt een Engelse club de meest logische optie.

Tijdens de laatste competitiewedstrijd op eigen veld tegen SC Cambuur enkele weken geleden werd Koeman op indrukwekkende wijze uitgezwaaid door het Feyenoord-publiek. Een prachtig moment voor de oefenmeester. "Ik had toen ik hier kwam niet durven dromen dat ik op die manier zou worden uitgezwaaid. Uniek. Deze club is uniek, het Legioen is uniek. Ik heb niet eens een prijs gewonnen, als je dat ook nog eens doet als trainer ... hopelijk met de volgende trainer."

"Er is veel gebeurd," vervolgt Koeman. "Feyenoord kwam van een tiende plaats in de competitie. Nu hebben mensen en club hun trots weer terug en gaat het financieel beter. Daar ben ik onderdeel van geweest. Men komt weer naar de Kuip om een mooie middag tegemoet te gaan. Feyenoord is thuis bijna weer onverslaanbaar. Dat maakt de club en het publiek sterker."

Koeman gaat de club missen. "En dan met name de staf, vooral de technische staf waarmee ik drie jaar lang heb samengewerkt en op één kantoor heb gezeten. Met hun heb ik veel mooie momenten gehad. We kenden elkaar natuurlijk al, met Patrick (Lodewijks, red), Giovanni (Van Bronckhorst, red) en Jean-Paul (Van Gastel, red) heb ik gevoetbald. Toen had ik al een goede band met ze, die is alleen maar sterker geworden. Je moet je veilig voelen als hoofdtrainer met de staf die er is. Dat gevoel was goed."

Feyenoord behoort weer tot de top van Nederland. Koeman geeft eerlijk toe dat het ook wel heeft meegezeten in zijn periode in de Kuip. "Ik ben ook afhankelijk geweest van spelers als John Guidetti en Graziano Pellè, dat is duidelijk. Ik weet nog dat ik een dvd had gezien van Guidetti van Zweden - Nederland onder de 21 jaar. Ik was niet overtuigd, maar we konden niemand anders halen. Ik zei 'laat maar komen', we gaan met hem aan het werk. En dat dat eindigde in de Guidetti die wij hebben gezien, ja, dat heb ik niet durven dromen. Hetzelfde met Pellè, ik had niet verwacht dat hij 50 doelpunten zou maken, dat moet meezitten."

Het is nog niet duidelijk waar de toekomst van Koeman ligt. Wel verwacht hij snel duidelijkheid. "Er is de laatste weken wel regelmatig gebeld, maar nog niets concreet. Dat goed de komende weken wel gebeuren. De prijzen worden nu pas verdeeld in de grote competities," vervolgt Koeman. "Engeland kan een logische stap zijn, daar komt ook de meeste interesse vandaan. Iedere club in Engeland heeft naam, een groot verleden en financiele mogelijkheden. Ik wacht af, als er niets bij zit wat in interessant vind, wordt mijn vakantie nog wat langer."
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139837083
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sparta mag gewoon lekker blijven waar het hoort.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_139837090
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef satecl het volgende:
Ik kijk vanaf de winterstop al elke samenvatting van Excelsior, maar die Veldwijk schiet ze echt vanuit elke hoek binnen. Zijn er mensen die vaak hele wedstrijden van Excelsior kijken? Want dat lijkt mij een prima, en vooral betaalbare spits!
Dus omdat hij bij Excelsior een paar balletjes binnenschiet, zou hij voor ons een aanwinst zijn? We hebben al een 2e spits: Te Vrede.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 11 mei 2014 @ 19:38:49 #12
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139837146
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Lastpost het volgende:
Zou toch wat zijn als Sparta het gewoon nog flikt, speelden vandaag zowaar ook niet onaardig al begon het wel direct te wankelen toen NEC een korte opleving kreeg.
Dordt verdient het natuurlijk meer, maar als Rotterdammer zie ik liever Sparta en Excelsior terugkeren.

Die spits van Excelsior is denk ik een gevalletje Powell, de Groot, Boymans etc. Prima eerste divisie spitsen, maar voetballend te beperkt om het ook in de Eredivisie te kunnen. Al kun je je weleens vergissen want Huntelaar vond ik ook vrij weinig toen ie werd verhuurd aan De Graafschap. :+
Ben ik het wel mee eens. Maar het is een kans waard. Van Te Vrede weten we nu dat hij het niveau gewoon niet aankan. Dus we hebben nog 2 spitsen nodig(al zou Feyenoord er maar 1 gaan halen) Misschien is dit inderdaad een gevallatje Powell, maar het kan ook gevalletje Mertens/Chadli zijn.

Als ik het dan toch over transFERs heb..... (vloeken in de kerk ben ik bang.) :X
  zondag 11 mei 2014 @ 19:40:04 #13
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139837193
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dus omdat hij bij Excelsior een paar balletjes binnenschiet, zou hij voor ons een aanwinst zijn? We hebben al een 2e spits: Te Vrede.
Nee ik vraag het me af... Vandaar dat ik het vraag. En ja, hij schiet ze erg makkelijk binnen. Zitten veel mooie goals tussen. 30 goals bij een club als Excelsior is niet niks.
pi_139837211
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Maar het is een kans waard. Van Te Vrede weten we nu dat hij het niveau gewoon niet aankan. Dus we hebben nog 2 spitsen nodig(al zou Feyenoord er maar 1 gaan halen) Misschien is dit inderdaad een gevallatje Powell, maar het kan ook gevalletje Mertens/Chadli zijn.

Als ik het dan toch over transFERs heb..... (vloeken in de kerk ben ik bang.) :X
Tja, prima speler, maar volgens mij gaat dat wederzijds niet werken.
En er is vast wel een Engelse middenmoter die die jongen voor weinig wil strikken.
pi_139837217
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat zou wel gruwelijk zijn, gewoon 3 clubs representing Rotterdam.
pi_139837238
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Nee ik vraag het me af... Vandaar dat ik het vraag. En ja, hij schiet ze erg makkelijk binnen. Zitten veel mooie goals tussen. 30 goals bij een club als Excelsior is niet niks.
Mooie aanwinst voor Groningen lijkt me dan, in plaats van Zivkovic.
pi_139837249
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ik zie liever Dordrecht.
pi_139837269
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Lastpost het volgende:

Ik vind Sparta ook gewoon sfeervoller als club dan Dordrecht.
  zondag 11 mei 2014 @ 19:43:02 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139837338
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, prima speler, maar volgens mij gaat dat wederzijds niet werken.
En er is vast wel een Engelse middenmoter die die jongen voor weinig wil strikken.
Zou het? Volgens mij zit hij al weken/maanden op de bank daar. Al zegt dat misschien ook wat over zijn kwaliteit dit moment. Het zou in ieder geval een vervanger van Immers kunnen zijn(Vilhena op 10).
  zondag 11 mei 2014 @ 19:47:19 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139837523
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Zou het? Volgens mij zit hij al weken/maanden op de bank daar. Al zegt dat misschien ook wat over zijn kwaliteit dit moment. Het zou in ieder geval een vervanger van Immers kunnen zijn(Vilhena op 10).
Heeft toch gewoon 29 wedstrijden gespeeld in de PL dit seizoen ondanks z'n blessure. Doet ie niet slecht. Sowieso niet haalbaar want die kan naar menig andere club als ze hem al laten gaan, want ook dat is in Engeland niet zomaar het geval bij degradatie.
pi_139838469
Zou mooi zijn als Excelsior het redt, zou goed zijn voor de ontwikkeling van de Feyenoord jeugd die nog verder gerijpt moeten worden in de eredivisie voordat ze bij Feyenoord komen...
pi_139838544
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Rotterdam is gewoon voetbalstad nummer 1
  zondag 11 mei 2014 @ 20:12:17 #23
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139838564
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:10 schreef Xaxax het volgende:
Zou mooi zijn als Excelsior het redt, zou goed zijn voor de ontwikkeling van de Feyenoord jeugd die nog verder gerijpt moeten worden in de eredivisie voordat ze bij Feyenoord komen...
Van Geel heeft aangegeven dat ze de samenwerking met Excelsior af gaan bouwen en het tweede elftal van Feyenoord in de Jupiler League willen laten spelen.
pi_139838727
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Van Geel heeft aangegeven dat ze de samenwerking met Excelsior af gaan bouwen en het tweede elftal van Feyenoord in de Jupiler League willen laten spelen.
kost een hoop geld en geen verbetering voor Feyenoord.

Ik snap die van geel trouwens sowieso nooit

Als Feyenoord een 2e elftal in de jupiler league wil hebben dan moet Feyenoord nog meer spelers aantrekken, want een hoop spelers die nu met 2e op maandagavond speler zitten vaak nu de volgende zondag bij Feyenoord 1 als reserve. Dat is met een jupiler league team dan niet meer mogelijk.

je moet dan bijna 2 selecties hebben voor beide leagues denk ik zo...dat kost een hoop geld. Of je moet in de Jup. league je hoogste A1 elftal laten voeteballen....
pi_139840970
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik hoorde het ja. Niet doen zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')