quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Caland het volgende:
Op het fietsje naar Groesbeek volgend jaar, niks mis mee man.
Ik citeer deze post, omdat het een waarheid bevat die haast niet te ontkennen valt. (ook wel af te korten als: icdpohewbdhntov)quote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Sno is de enige speler met enig talent vandaag op het veld.
Geen dank voor deze analyse
successupporter, maar ze zijn er toch nog nietquote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef spiritusbus het volgende:
Volgend jaar weer wedstrijdjes Sparta meepikken
Nog zieliger voor Gentenaar. Wat zal hij balen niet te zijn gestopt met voetballen vorig seizoenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ergens vind ik het wel zielig voor Leiwakabessy.
Nou, ik ben eigenlijk helemaal geen supporter van Sparta, maar het is wel een leuk sfeertje daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
successupporter, maar ze zijn er toch nog niet
1 gelukkig schot en je bent klaar... Hopelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, maar Graafschap is bagger voorin..
Echt hequote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Stofje het volgende:
Ghe, ik heb Engels commentaar. Die ergert zich enigszins aan de acties bij RKC - Graafschap.
die denkt zeker dat ze beide hun normale niveau niet halenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Stofje het volgende:
Ghe, ik heb Engels commentaar. Die ergert zich enigszins aan de acties bij RKC - Graafschap.
Ja, en de enige speler die het kan bij Excelsior, die gaat op zeker weg.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei niets te zoeken in eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |