quote:Op zondag 11 mei 2014 18:16 schreef Caland het volgende:
Op het fietsje naar Groesbeek volgend jaar, niks mis mee man.
Ik citeer deze post, omdat het een waarheid bevat die haast niet te ontkennen valt. (ook wel af te korten als: icdpohewbdhntov)quote:Op zondag 11 mei 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Sno is de enige speler met enig talent vandaag op het veld.
Geen dank voor deze analyse
successupporter, maar ze zijn er toch nog nietquote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef spiritusbus het volgende:
Volgend jaar weer wedstrijdjes Sparta meepikken
Nog zieliger voor Gentenaar. Wat zal hij balen niet te zijn gestopt met voetballen vorig seizoenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ergens vind ik het wel zielig voor Leiwakabessy.
Nou, ik ben eigenlijk helemaal geen supporter van Sparta, maar het is wel een leuk sfeertje daar.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
successupporter, maar ze zijn er toch nog niet
1 gelukkig schot en je bent klaar... Hopelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, maar Graafschap is bagger voorin..
Echt hequote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Stofje het volgende:
Ghe, ik heb Engels commentaar. Die ergert zich enigszins aan de acties bij RKC - Graafschap.
die denkt zeker dat ze beide hun normale niveau niet halenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Stofje het volgende:
Ghe, ik heb Engels commentaar. Die ergert zich enigszins aan de acties bij RKC - Graafschap.
Ja, en de enige speler die het kan bij Excelsior, die gaat op zeker weg.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei niets te zoeken in eredivisie.
wtfquote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef PantaRhei het volgende:
't gaat los in Nijmegen. Stoeltjes + supporters het veld op.
Daar is toch een gracht?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef PantaRhei het volgende:
't gaat los in Nijmegen. Stoeltjes + supporters het veld op.
Neequote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef NaturalScience het volgende:
Mogen de jong-teams uit de JL eigenlijk ook promoveren naar de eredivisie?
Nee.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef NaturalScience het volgende:
Omdat je als club bijna je hele budget kwijtraakt... Kost een hoop geld degraderenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom doen al die gedegradeerde clubs of de wereld vergaat, terwijl ze over een jaar weer terug kunnen komen in de eredivisie?
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom doen al die gedegradeerde clubs of de wereld vergaat, terwijl ze over een jaar weer terug kunnen komen in de eredivisie?
Zoals de Graafschap zeker? Of VVV, of Fortuna, of MVV.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij nec gaat nu ook 40% van het personeel eruit ongeveerquote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat je als club bijna je hele budget kwijtraakt... Kost een hoop geld degraderen
Maar wat zou dan de procedure zijn als Jong PSV of Jong Ajax kampioen zouden worden? Dan blijven ze maar gewoon zitten?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Stuk minder inkomsten met sponsoring en tv-rechten.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat ook natuurlijk. Je verliest een hoop ervaring en kennis door zo'n degradatiequote:Op zondag 11 mei 2014 18:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij nec gaat nu ook 40% van het personeel eruit ongeveer
Ja.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar wat zou dan de procedure zijn als Jong PSV of Jong Ajax kampioen zouden worden? Dan blijven ze maar gewoon zitten?
nr 2 promoveert dan. zo is sperta ook aan zn periodetiteltje gekomenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maar wat zou dan de procedure zijn als Jong PSV of Jong Ajax kampioen zouden worden? Dan blijven ze maar gewoon zitten?
nee ze ruilen dan met hun 1e elftal, die moet naar de jupiler leaguequote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
sparta was zelfs 3e die periodequote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
nr 2 promoveert dan. zo is sperta ook aan zn periodetiteltje gekomen
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee ze ruilen dan met hun 1e elftal, die moet naar de jupiler league
Het voetbalbedrijf is ingericht op eredivisie-inkomsten en heeft daar ook de uitgaven (salarissen) naar. Degradatie betekent uiteraard een stuk minder inkomsten, terwijl die uitgaven toch redelijk intact blijven. Voor erg veel clubs is degradatie vaak gewoon funest.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Stel (gaat niet gebeuren, maar toch) dat een Ajax, PSV of Twente degradeert... Moeten die jong-teams er dan uit?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee ze ruilen dan met hun 1e elftal, die moet naar de jupiler league
jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel (gaat niet gebeuren, maar toch) dat een Ajax, PSV of Twente degradeert... Moeten die jong-teams er dan uit?
die teams moeten wat mij betreft er sowieso uitquote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel (gaat niet gebeuren, maar toch) dat een Ajax, PSV of Twente degradeert... Moeten die jong-teams er dan uit?
Eensch, pure bullshit ditquote:Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die teams moeten wat mij betreft er sowieso uit
Noch Roda, noch NEC hadden degradatieclausules in de contracten. Dus......quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Stuk minder inkomsten met sponsoring en tv-rechten
Ik ga ervan uit dat er degradatieclausules in de contracten staan, anders hebben ze echt serieuze problemen
Als ik het goed heb dan krijgen ze de eerste 2 jaar na degradatie nog een groter deel uit de tv-pot.. kwestie van het beleid op orde brengen en een fatsoenlijke selectie samenstellen en zo snel mogelijk weer promoveren.. zoals Willem 2 dus. Maar meestal gaat het niet zo, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het voetbalbedrijf is ingericht op eredivisie-inkomsten en heeft daar ook de uitgaven (salarissen) naar. Degradatie betekent uiteraard een stuk minder inkomsten, terwijl die uitgaven toch redelijk intact blijven. Voor erg veel clubs is degradatie vaak gewoon funest.
Sparta moet nog winnen van Dordt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef NaturalScience het volgende:
16 worden in je jupiler league en dan toch promoveren naar de eredivisie..... dat slaat toch ook nergens op!
Erg verstandigquote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef Nico25 het volgende:
[..]
Noch Roda, noch NEC hadden degradatieclausules in de contracten. Dus......
Sparta heeft de competitie gewoon laten lopen toen ze geen kans meer hadden op directe promotie.. zitten nu in een flow dus kan nog spannend worden. Dordt of Sparta, zou bij god niet weten op wie je je geld moet zetten.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:35 schreef NaturalScience het volgende:
16de worden in je jupiler league en dan toch promoveren naar de eredivisie..... dat slaat toch ook nergens op!
23 miljoen negatief eigen vermogen schijnt, grootste schuldeiser is de gemeente kerkradequote:Op zondag 11 mei 2014 18:37 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Erg verstandig
Vooral Roda balanceert al een aantal jaren op het randje.
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:34:08Spelers van NEC vluchten de gangen van het stadion in. Supporters slopen de boel. ME de kleedkamer in. reageer retweet
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:robbertderijk twitterde op zondag 11-05-2014 om 18:34:08Spelers van NEC vluchten de gangen van het stadion in. Supporters slopen de boel. ME de kleedkamer in. reageer retweet
Ach, die 2e ring hebben ze daar voorlopig toch niet nodigquote:Op zondag 11 mei 2014 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Lekker je eigen stadion slopen!
volgend jaar toch maar 30% van de stoeltjes nodig daarquote:Op zondag 11 mei 2014 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Lekker je eigen stadion slopen!
Tja stel dat Heracles degradeert over een paar jaar met een verbouwd stadion, dan heeft Heracles ook een dikke schuld van 10 miljoen bij de gemeente Almelo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:39 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
23 miljoen negatief eigen vermogen schijnt, grootste schuldeiser is de gemeente kerkrade
Jezus.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik hoop dat RKC er in de finale ook even uitvliegt
Die man rechts daarnaast kijkt verstandelijk beperkt.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:48 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
die man met hesje rechtsonderin deel 1 hoofd met een ander lichaam
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die man rechts daarnaast kijkt verstandelijk beperkt.
[..]
die helemaal rechtsonder? die heeft zn hele broek volgescheten aan zn kop te zienquote:Op zondag 11 mei 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
In onze moderne maatschappij kunnen mensen niet meer met teleurstellingen omgaan.. als er iets misgaat krijgt altijd iemand de schuld.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Inderdaad, je eigen stadion slopen. Typerend voor het niveau dat die tokkies hier hebben.
Je quoteknop is kapot.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
die helemaal rechtsonder? die heeft zn hele broek volgescheten aan zn kop te zien
Het lijkt Immers welquote:Op zondag 11 mei 2014 18:50 schreef hafcfan het volgende:
Godverdomme wat is die Vermei een tering jong![]()
Die man had wel 5 goals moeten maken over 2 wedstrijden. Castaignos is er niets bij.
Ja en nu zitten wij door die klap josti met Exelsior of Rkc in de eredivisiequote:
Tja, wie er promoveert maakt mij weinig uit, nek is wegquote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en nu zitten wij door die klap josti met Exelsior of Rkc in de eredivisie![]()
![]()
Dordrecht-Sparta kan nog wel leuk winnen en gun het ze allebei wel.
Excelsior heeft Veldwijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en nu zitten wij door die klap josti met Exelsior of Rkc in de eredivisie![]()
![]()
Dordrecht-Sparta kan nog wel leuk winnen en gun het ze allebei wel.
Ik denk ook niet dat er een eredivisieclub op hem zit te wachten.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Respect voor die Leibakawessie (spelling???)... Blijft bij nek, als het aan hem ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carrie had het volgens mij meer over stoppen met spelen, of bij nek doorgaan... Geen idee hoe oud hij isquote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er een eredivisieclub op hem zit te wachten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Respect voor die Leibakawessie (spelling???) Lelijkebassie... Blijft bij nek, als het aan hem ligt
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Er was idd weinig eendracht te vinden op de veldenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:03 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Wel grappig dat alle degradatiekandidaten combinaties zijn
Leiwakabessy volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
Respect voor die Leibakawessie (spelling???)... Blijft bij nek, als het aan hem ligt
Die kan Pelle nog niet eens goed uit z'n bek krijgenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Leiwakabessy volgens mij.
Wil Boskamp die naam nog wel eens horen uitspreken
Ik baal verdomme nog steeds van die Vermeiquote:Op zondag 11 mei 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
18:45 FC Dordrecht v Sparta Rotterdam
19:45 Excelsior v RKC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |