Ik bijna niet. Krijg wel een warm voorhoofd maar er komt geen vocht uit.quote:
je zal maar geen wasverzachter kunnen gebruiken...quote:Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Daar gaan de (pret)vlekken niet van uit.
Gewoon op 60 graden wassen met Ariël en lekker Robijn wasverzachtertje erbij en dan de droger in.
( of in t zonnetje aan de lijn)
Hoezo?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
je zal maar geen wasverzachter kunnen gebruiken...
Overgevoeligheid.quote:
Hoi.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef quirina het volgende:
Je hebt ook van die mensen die rustig twee dagen achtereen hetzelfde shirt dragen
Trouwen?quote:
Mwah, ik hou niet zo van kattenquote:
Heeft inderdaad niets met beddegoed wat langer laten liggen te maken. Maar toch wel lekker, elke week schoon beddengoed.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja weet ik wel hoe je het schrijft, anderen blijkbaar niet en bedwantsen krijg je niet omdat je toevallig een weekje langer in je bed ligt. Wat is het volgende, 2x per dag het bed verschonen want 1x per dag is ook al vies?
quote:
werkt vast feilloos als je verkouden bentquote:Op zondag 11 mei 2014 22:17 schreef Chai het volgende:
Ik ruik elke dag aan het shirt waarin ik geslapen heb en daarop baseer ik of ik veel gezweet heb in bed en na hoeveel dagen het tijd is voor een verschoning.
Bovendien is t zo dat je je eigen lichaamsgeur beter kan hebben dan andermans lucht.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef opreis het volgende:
[..]
werkt vast feilloos als je verkouden bent
Ik slaap meestal eronder.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:57 schreef Piger het volgende:
Slapen in zijde dekens en dekbed. Dan heb je sowieso geen huisstofmijt in bed
Dus, als ik vind dat het bed naar mijn man meurt, verschonen?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Bovendien is t zo dat je je eigen lichaamsgeur beter kan hebben dan andermans lucht.
Dus je kan je shirt nog wel fris vinden, maar dat wil niet zeggen dat het nog fris en schoon is.
Na 1 nachtje ruikt het al een beetje naar de persoon die er onder geslapen heeft.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Dus, als ik vind dat het bed naar mijn man meurt, verschonen?
Man bed uitschoppenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Dus, als ik vind dat het bed naar mijn man meurt, verschonen?
Lol jij gooit na 1 dag dragen je shirt in de was? Blijft je kleding ook zo lekker mooi vanquote:Op zondag 11 mei 2014 19:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Onzin, je zweet gewoon s'nachts. Ookal douche je elke dag s'avonds.
Zweet ( ook al ben je schoon) gaat gewoon stinken als je je bed niet regelmatig verschoond.
Je hebt ook van die mensen die rustig twee dagen achtereen hetzelfde shirt dragen en dan zeggen dat ze elke dag douchen en het niet kan stinken.
Oud zweet gaat meuren. Dat is gewoon een feit.
Al douche je en deo je je eigen gek, de zweetlucht zit toch in dat shirt.
En met beddengoed is t zelfde verhaal.
Lol wasverzachter. Wat een achterlijke geldklopperij. Als je echt fris beddengoed wil hang je het buiten te drogen op, niet een of ander chemisch middel erbij gooienquote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef gridjuh het volgende:
[..]
je zal maar geen wasverzachter kunnen gebruiken...
Wasverzachter is wel prettig als je je handdoeken niet in de droger gooit. Na drogen aan de lijn kun je ze anders rechtop in de kast zetten.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol wasverzachter. Wat een achterlijke geldklopperij. Als je echt fris beddengoed wil hang je het buiten te drogen op, niet een of ander chemisch middel erbij gooien.
Ohja, en af en toe je beddengoed op 95 graden wassen. Is ook goed voor je wasmasjien.
Dan drogen ze pas echt goed afquote:Op maandag 12 mei 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wasverzachter is wel prettig als je je handdoeken niet in de droger gooit. Na drogen aan de lijn kun je ze anders rechtop in de kast zetten.
Handig toch, nemen ze minder ruimte in.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wasverzachter is wel prettig als je je handdoeken niet in de droger gooit. Na drogen aan de lijn kun je ze anders rechtop in de kast zetten.
Scheelt vouwwerk.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Handig toch, nemen ze minder ruimte in.
Juist ja, meteen invoeren want ik heb de pest aan dat vouwenquote:
Matrascleaner? Wat is dat? Soort febreze? Of meer een soort sop?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Mylene het volgende:
In de regel winters een keer in de week en zomers twee keer. Moltons en kussenbeschermers om de veertien dagen. De matrassen en losse kussens spray ik drie keer in met een matrascleaner.
Het dekbed gaat zomers bij warm weer de kast in. Dan liggen we gewoon onder een losse dekbedovertrek.
http://www.matrascleaner.nl/mcspray.htmlquote:Op maandag 12 mei 2014 15:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Matrascleaner? Wat is dat? Soort febreze? Of meer een soort sop?
Zo vaakquote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Mylene het volgende:
In de regel winters een keer in de week en zomers twee keer. Moltons en kussenbeschermers om de veertien dagen. De matrassen en losse kussens spray ik drie keer in met een matrascleaner.
Het dekbed gaat zomers bij warm weer de kast in. Dan liggen we gewoon onder een losse dekbedovertrek.
Dat alzo, kan vocht verdampen uit je matras en overige beddegoed.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Dekbed overdag openslaan en de slaapkamer goed ventileren. Dat houdt je bed ook langer fris.
En regelmatig je matras draaien.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat alzo, kan vocht verdampen uit je matras en overige beddegoed.
Onderkant/bovenkant of voorkant/achterkant? Ik doe het nooit. Bij mijn ouders ook nooit. Mijn matrassen nu hebben een duidelijk boven en onderkant.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik draai zelf wel om: veel makkelijker
Dat vergeet ik nog wel eens.quote:
Je gaat onder je matras liggen??quote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik draai zelf wel om: veel makkelijker
Ja, en als ik beddengoed heb verschoond spray ik het in met parfum, hoofdkussen en bovenzijde lakens. Mijn vent vindt Cool Water van Davidoff vaak lekker en ik neem meestal Rituals Organic White Lotus.quote:
Ik kom niet bij jou logeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, en als ik beddengoed heb verschoond spray ik het in met parfum, hoofdkussen en bovenzijde lakens. Mijn vent vindt Cool Water van Davidoff vaak lekker en ik neem meestal Rituals Organic White Lotus.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, en als ik beddengoed heb verschoond spray ik het in met parfum, hoofdkussen en bovenzijde lakens. Mijn vent vindt Cool Water van Davidoff vaak lekker en ik neem meestal Rituals Organic White Lotus.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Maar doe vooral waar je je goed bij voelt.quote:
Dan ben jij echt een ransaap.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Lekker in zo'n stinkend bed
Want echt wel dat t dan teringhard stinkt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:14 schreef phietjex het volgende:
1x per week, in de zomer twee keer per week
Ik weet, hoor het vaker, van zowel mijn moeder als schoonmoederquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |